נגישות
נגישות

קפה ג'ו ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

3.5
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
3.5
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

13 ביקורות וחוות דעת על קפה ג'ו

Idan - תמונה
Idan 136 ביקורות
אווירה נעימה בלב הקניון
4.3
07/05/18

אווירה נחמדה בלב הקניון בחולון, מנות מוגשות בזמן ללא המתנה מיותרת. בסה"כ טעים מאוד ואווירה באמת נעימה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
natalie - תמונה
natalie 124 ביקורות
אחלה מקום לשבת עם חברים
3.8
10/03/17

שירות טוב, אכפתי ותמיד בחיוך. מנהל המקום קשוב ללקוחות ואם יש בעיה, דואג לסדר אותה במהירות. האוכל טעים יותר מסניפים אחרים של קפה ג'ו בהם ביקרתי והמנות נדיבות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
ADVA - תמונה
ADVA 87 ביקורות
נהרסו
2.3
04/03/15

מזעזע השירות. פעם עוד כשהיית יושב ומבקש שיארזו לך משהו היו אורזים. היום הם לוקחים על זה כסף.!!! זהו, את האמת שמלבד זה אין בכלל מה להגיד.. השירות לא משהו, הנהלים כבר נוראיים והמנות בערך... כמו בכל מקום. מה שכן הסלט חלומי ממש טעים... לא הלכתי לשם יותר מאז.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Ricky Eitan - תמונה
Ricky Eitan 115 ביקורות
מה אומר עליכם קפה ג'ו.
3.8
10/07/13

ישבתי בקפה ג'ו בקניון חולון אתמול עם אימא שלי והבן שלי. הזמנתי בייגל אמריקאי עם טונה וזיתים שהיה מאוד נחמד, איתו הזמנתי אחד ממשקאות היוגורט החדשים והקפואים שלהם (פירות יער) ולא ממש... התלהבתי ממנו, יותר יצר לי תחושה שאני שותה מעדן דליל עם תוספת הפרי. לעומתי, אימא שלי מאוד אהבה את זה וחיסלה לי את השתייה :) (ועל זה אומרים על טעם ועל ריח...) הזמנתי לבן שלי שוקו קר שהיה מאוד טעים וטוסט ילדים רק עם גבינה צהובה בבייגל. הבעיה הייתה כשהטוסט הפך להיות קשה אחרי שהוא התקרר, מה שגם הפך אותו ללא ממש טעים. אימא שלי הזמינה ארוחת בוקר ליחיד ומאוד נהנתה. הסלט שלה גם היה טעים והיה מתובל בצורה טובה. ישבתי בקפה ג'ו בקניון המון פעמים, לפחות ב - 8 או 9 שנים האחרונות, תמיד נהנתי מהאוכל ומהשירות, וכן, אני אחזור לשם בכל פעם כשיצא לי. ובאופן כללי, בכל בסניף של קפה ג'ו שישבתי בו תמיד נהנתי.

עוד פרטים
הוספת תגובה
מתן - תמונה
מתן 23 ביקורות
כשר וטעים
4.3
01/04/13

שלום, היינו בפסח משפחה די גדולה..היה אחלה של שירות ואוכל מעולה (הכי טוב שאכלנו בפסח!) בנוסף מומלץ במיוחד השקשוקה שלהם ואורחת הבוקר! כדאי לברר מראש לגבי מקום או אפילו להזמין טלפונית

עוד פרטים
הוספת תגובה
טל - תמונה
טל 3 ביקורות
מצוין!
4.3
25/01/13

היינו שולחן של שמונה ביום הבחירות. הצוות,ובמיוחד דיקלה, עשו מעל ומעבר בשבילנו ונענו גם לבקשות המיוחדות בחפץ לב וברצון. האוכל היה טעים ומהנה (פרט אולי לוופל הבלגי...). אפילו הקטנטנים... שלנו נהנו מהארוחה. אני ממליצה!

עוד פרטים
הוספת תגובה
רינה שרון - תמונה
רינה שרון 3 ביקורות
1.3
08/07/10

היינו בקפה גו השבוע ביום רביעי קבוצה של 7 נשים למפגש חברתי. הקפה היה קר ונאלצנו לבקש חימום נוסף ובכך נפגם הטעם המנה היתה מאכזבת מוגשת ברשלנות וברמת הגשה נמוכה . חבל....שזהו הסניף הכשר... היחיד בקניון... קחו לתשומת ליבכם!!!!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
30/10/06

ביום חמישי האחרון ישבתי שם. השירות מקצועי, הזמנתי פסטה, טעים מאוד. נהנתי.

עוד פרטים
הוספת תגובה