נגישות
נגישות

דיינר של גוצ'ה ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.0
שירות
4.0
אווירה
3.5
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

8 ביקורות וחוות דעת על דיינר של גוצ'ה

Shai - תמונה
Shai 109 ביקורות
אחלה המבורגר!!
4.8
08/03/19

הייתי במסעדה הזו כבר מספר פעמים, ואתמול הלכתי עם חברה בערב. חיכינו משהו כמו 20 דקות לשולחן, קח שאם הולכים למסעדה ללא הזמנה, צריך לקחת בחשבון זמן המתנה בערבים, כנראה כי זה היה בסופ"ש.... יש במסעדה דיל של 1+1 על ההמוברגרים מראשון עד חמישי ללא הגבלת שעות, כך שהדיל הזה ממש משתלם. הזמנו כל אחד המבורגר עם בצל מעל ההמבורגר וצ'יפס קטן, שבעיניי מספיק מאוד ל-2 אנשים. סה"כ נהנו מאוד ובטוח שאחזור לשם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
דרור - תמונה
דרור 7 ביקורות
שירות ואווירה טובים
3.5
22/01/19

ישבתי עם חברה, וכבר יש לי ותק במקום - אווירה טוב ואוכל טעים. והשירות ממש טוב ונעים. אולם, היום התאכזבתי מהאוכל והמחיר. הזמנתי לפתיחה סלט ירקות חתוך גס - היה מאכזב למנה תמורת 44... ש"ח. לקחתי את הספיישל- המבורגר מבקר ייחודי, תמורת 75 ש"ח ל- 200 גרם. לצערי, לא מצאתי שום ייחוד ומאוד חבל (לפי תיאורי המלצרית זה היה אמור להיות מדהים). ושתייה קראף יין אדום ריוחה (=2 כוסות) תמורת 74 ש"ח. לסיכום, 193 שקל ואוכל לא מספק. הפעם, השאיר לי טעם לא טוב - לחיך ולכיס.

עוד פרטים
הוספת תגובה
לי - תמונה
לי 5 ביקורות
מ ו מ ל ץ ! נהנינו מאוד, המקום ענה על ציפיותנו בכל. כמובן שנחזור (עם המשפחה, החברים)
4.5
05/12/18

הגענו זוג מבוגר ביום שלישי בערב, 2 אנשים רעבים וממהרים (להצגה). עוד מחוץ למקום ראינו שהמסעדה כמעט מלאה (אוכלוסייה מגוונת כולל משפחות). בכניסה קיבלה אותנו מארחת נחמדה ועניינית, מייד... הושבנו בשולחן זוגי ותוך דקה הוגשו לנו 2 כוסות מים. היתה מוזיקה נעימה ולא רועשת מידי ברקע, אווירה שמחה של לקוחות, לאחר זמן קצר הגיעו שני מלצרים חביבים ונמרצים (כנראה אחד מהם היה מתלמד), פנו אלינו בנימוס והמליצו לנו על המנות המיוחדות. לבסוף החלטנו להזמין מנות רגילות מהתפריט (בעיקר מכיוון שזמננו היה מוגבל). המנות הגיעו כעבור כמה דקות: 2 מנות הפסטה היו טעימות מאוד ובכמות יפה. הסלט היה טעים מאוד, טרי ומעניין. באמצע הארוחה מלצרית ניגשה והתעניינה אם הכל בסדר... המחיר סביר בהחלט. שילמנו 156 ש"ח לפני תשר. המטבח - פתוח! ניתן לראות את כל תהליך הכנת האוכל. השירותים - נקיים!!! (דבר שאומר הרבה על התנהלות המקום) לסיכום: נהנינו מאוד, המקום ענה על ציפיותנו בכל. כמובן שנחזור (עם המשפחה, החברים)

עוד פרטים
הוספת תגובה