נגישות
נגישות

מעיין הבירה ביקורות וחוות דעת - עמוד 6

דירוג גולשים

4
אוכל
4.5
שירות
4.0
אווירה
3.5
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

55 ביקורות וחוות דעת על מעיין הבירה

 - תמונה
מבקר מתחיל
1.7
23/01/09

הייתי במעיין הבירה אחרי הרבה מאד המלצות של חברים. להגיד שהתאכזבתי זה לא להגיד כלום: הסלטים מגעילים, המנות קטנות, על השולחנות יש לחם לבן פרוס בשתי שקל. כולם המליצו לי על שוק אווז.... הזמנתי. המנה באה בלי תוספות עם רוטב שום מגעיל. שוק האווז לא אכיל ואפילו הקטשופ לא יכול להציל את הטעם. כאשר הזמנתי צ'יפס קיבלתי משהו בצבע חום שאי אפשר לקרוא לו תפוח אדמה. לסיכום: לא להתקרב, תמצאו מקום הרבה יותר זול ואוכל הרבה יותר טעים במסעדות אחרות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
יצחק - תמונה
יצחק 2 ביקורות
4.0
24/07/08

במשך שנים, כל ביקור שלי בצפון או בחיפה מסתיים במסעדה,כך הופך היום ליום מוצלח ומהנה. המסעדה היא ההוכחה שניתן לשפר ללא הפסק. ראובן והבן שלומי, אתם 10. הסועד הקבוע.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
11 ביקורות
4.0
03/01/08

מקום ותיק מאוד בחיפה, שכיום הדור השני והשלישי מנהל אותו. אוכל- ישר ולענין, לא מתחכם, מנות טעימות במיטב המסורת המזרח אירופאית (רומניה ודומיה) מחיר - ממוצע (עיקרית 60-40 , פתיחה 17-22... ש"ח) מבחר בירות מחבית

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.0
12/12/07

מקום דוחה. קשה להאמין שטרם נסגר על ידי משרד הבריאות. העיצוב חם (גורם לך לחוש חום ומחנק וחשק עז להקיא) האווירה אוכלים הולכים- ואף פעם לא חוזרים. המלצרית אולי נראית כאילו יצאה מתמונה אבל... הקירות שכאילו הקיאו אליהם. מעולם לא הייתי במסעדה כ"כ מגעילה או אפילו בשירותים שהיו מלוכלכים כמו המסעדה הזו. בשביל לא לדחות את מי שמעוניין (עקב טעות) ללכת לשם אני לא אפרט יותר על נפלאות המקום.נ.ב השירות מעולה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
3 ביקורות
4.7
21/08/07

האוכל מוקפד וטעים מאוד, בירות מצויינות, שרות מעולה. מומלץ: סטייק לבן, נקניקיות חריפות, קוסטיצה, ורניקס, פסטרמה.. למעשה הכל. אה כן, ויש גם מלצרית יפהפייה בשם יעל שכאילו יצאה מתמונה של... רמברנדט.

עוד פרטים
הוספת תגובה
yoni - תמונה
yoni מבקר מתחיל
4.0
16/06/06

אוכל ביתי מעולה, בירה מצוינת במבחר עצום, מקום נעים לישיבה למרות הפשטות. המחיר הכולל לארוחה זוגית מעט גבוה מהמצופה למסעדה עממית. ההשוואה המתבקשת לתל-אביבי שרוצה להבין במה מדובר - ד"ר... שקשוקה בסניף המקורי ביפו ביום שישי בצהריים, אבל בגירסת אוכל אשכנזי ובירה. המיקום (בשוק), המראה (שולחנות פלסטיק ארוכים בחוץ) והאווירה (כולל חשבון ידני על פיסת נייר...) הם דומים מאוד. בסיכום - מומלץ.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
11/04/06

מקום מדהים ששומר על מורשת של שנים (45 במספר!).העיצוב היה ונשאר ממש כמו פעם ושום דבר לא השתנה מאז היווסדה של המסעדה (למעט רדיו ומכונת קפה...).וזאת לפי סבי שעוד נהג לאכול כאן.לגבי סלטים... שמוגשים חינם במקומות אחרים הייתי ממליץ לאותם אנשים ללכת לאותם מקומות ולהנות מאותן פרגיות על האש ומאותם סלטים בנאליים שמוגשים.לצאת ממקום עם אוכל איכותי ביותר,17 (!!!) בירות מחבית וקינוח עם ממוצע של 160 -180 ש"ח לזוג נראה לי יותר מלגטימי ומי שנראה לו אחרת שייקח את ילדיו למקדונלד'ס.כאן משחקת האיכות ולא הכמות אך אם כבר מדברים על זה - קצת מן המחירים: גולדסטאר 12 ש"ח לשליש ו-14 לחצי ,גינס - 18 ו-20 , מעורבת סלטים ( כבד קצוץ איקרה וחצילים ) - 25 ש"ח ,בשרים מעושנים - 40 ש"ח למנה ונראה לי שכבר הבנתם את הכיוון...בקיצור - בואו ותיווכחו בעצמכם!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
29/03/06

המסעדה עם האוכל הכי טוב שיש!!!והבירות בכלל מקום ראשון אצלהם!!!ועל השירות אין מה לדבר מצויין!!!!!!!!!!!!!!!כדאי לבוא, מומלץ בחום רב.יאאלה להתראות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.3
11/01/05

מקום חובבני שמיתנהל כמו שכונה לא ממליץ לבקר ממליץ ליסגור

עוד פרטים
הוספת תגובה
יצחק - תמונה
יצחק מבקר מתחיל
3.7
15/11/04

המסעדה הטובה בארץ,ללא יומרות פלצניות.אוכל בייתי שהוכן עבור בני הבית. תפריט מזרח ארופאי עשיר,מגוון בירה מהעשירים המוכר לי.... בעל הבית נעים וסימפטי צופה בנעשה ודואג להשלים את השרות.כמבקר קבוע במסעדה "ממליץ מכל הלב".וכמובן בלי "יוסי אלישע" קיימת תחושת חסר באווירה.

עוד פרטים
הוספת תגובה