נגישות
נגישות

מסעדה רומנית-קפה גלידה "יונק" ביקורות וחוות דעת - עמוד 3

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
4.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

31 ביקורות וחוות דעת על מסעדה רומנית-קפה גלידה "יונק"

 - תמונה
2 ביקורות
4.7
15/01/09

מסעדת "הבית" שלנו אוכל יהודי כמו של אמא שתמיד נעים וטעים להזכר מומלץ למי שאוהב את האוכל היהודי עם הניחוח הרומני-לא כשר אבל לא לפספס.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
23/10/08

היינו השבוע בגלידה בפעם השנייה ושוב מאוד נהננו. זו לא מסעדת גורמה מהסגנון התל אביבי פלצני אבל האוכל בה פשוט מצויין. לגבי המחיר, ממש מגוכח, זוג יכול לצאת משם שבע ב 100 שקל. המנות... גדולות!!! החמוצים ממש ממש טובים והשירות לבבי וחם. ברצינות המסעדה בת מעל לשישים שנה... אנחנו גילינו אותה לפני חודשיים ואנחנו בטוח חוזרים לעוד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.0
16/10/08

אני אוכלת שנים במסעדה עם משפחתי.המסעדה מגישה אוכל מעולה ,כל פעם שאבלנו במסעדת גורמה ושילמנו פי שתיים אנחנו נוהגין לומר:" אין כמו הסטיק הלבן אצל הרומני". סטיק מעלה ףאין שני לו בטעם!כבד... נהדר והעיקר בסוף שמקבלים את החשבון נהנים מכל רגע שאכלנו ומכל רגע עד לפעם הבאה.רן סער !!! אתה בטוח שאכלת במסעדת הרומני?

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.3
13/09/08

רוב ההמלצות החיוביות הינם שתולות. אוכל בינוני ביותר, מנות בשר קטנות , כבד עם בצל תפל. מחייב על חמוצים (10 ש"ח) חמוצים מגעילים. בווריה תעשיתית , מנת גלידה לציפורים ! מחייב על סלטים... ! בקיצור אכזבה גדולה. בעבר באוכל היה סביר ,בחיים לא אחזור יותר, למים בקנקן היה ריח של סבון כלים. ניתן לאכול במחירים נמוכים יותר במקומות אחרים. שומר נפשו ירחק....

עוד פרטים
הוספת תגובה
ericgur - תמונה
ericgur מבקר מתחיל
4.3
14/07/08

המסעדה הרומנית הטובה בצפון. אכלתי עשרות פעמים ונהניתי. גם שעמוס (שבת בצהריים) השרות מצויין. ממליץ להזמין את האיקרה - 2 דרגות מעל כל איקרה אחרת (אפשר לקחת הביתה).

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
28/08/07

חזרנו לגלידה פעם שנייה אחרי שבפעם הראשונה מאוד נהנינו. גם הפעם לא יצאנו מאוכזבים. אכלנו סטיקים לבנים וקבב, והיה מאוד מאוד טעים. אני ממליצה בחום על האיקרה, לדעתי היא הטובה בארץ!!! ואני... לא צוחקת. גם הקינוח מאוד טעים, לבואריה יש טעם גלידתי משהו. לסיכום, חזרנו ונמשיך לחזור, טעים, וממש משתלם מבחינת המחיר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
רבקה - תמונה
רבקה 11 ביקורות
4.7
19/07/07

אנחנו אוכלים אצל יונק עוד כשקראו למקום גלידה וגם ייצרו במקום גלידה ומילאו סיפונים. לאורך כל השנים ועד היום האוכל טעים מאוד, לקבב טעם משגע, אפילו ברומניה לא עושים קבב כזה.הסטייק הלבן רך... וטעים ובטעם גן עדן. אחרי הארוחה אני לעולם לא אקח קינוח כמו הבוואריה הטעימה שלהם, על מנת לא לקלקל את הטעם הטוב שנשאר אחרי הארוחה אצל יונק.היחס חם השרות מהיר ואדיב מאוד, יחס ביתי.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
1.7
03/07/07

בתור זוג רומני שמכיר טוב מאוד את המאכלים הרומניים התאכזבנו קשות מהמסעדה. הסטייק הלבן טעמו היה תפל, הקבבים רחוקים מהטעם של הקבב הרומני. העגבניות החמוצות רחוקות מהטעם הרומני המקורי, כנ"ל... גם לגבי הכבד. הקינוח היה בסדר, כנ"ל גם האיקרה. אנחנו חובבים של מסעדות. גם יוקרתיות וגם עממיות (כמו זאת) אך מעולם לא נתקלנו באוכל כ"כ גרוע. פשוט לא להתקרב למקום.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
3.7
13/05/07

באנו מטיול רעבים. הכל היה מאוד טעים, איקרה רומנית טובה, כבד קצוץ, מלפפונים חמוצים שנעשו במקום וגם כרוב חמוץ, קבבים טובים מאוד ובמחיר מצחיק, וצ'יפס רחבים וטעימים, החשבון הסופי כולל מנה... אחרונה היה זול מאוד, והיה שווה שווה. נחזור ונמליץ.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
3.0
06/01/07

מסעדה רומנית נחמדה. מעוצבת בצורה ביתית.היינו בשבת, היה די עמוס. שירות מהיר ויעיל.לראושונות הזמנו דג מלוח (סביר), פלפלים קלויים, כבד קצוץ, חמוצים וסלט חצילים. הכל הגיע בליווי של חלה... טרייה חתוכה.לעיקריות קבבים וסטייק בקר מלווים בתפו"ד אפוי (תוספת מחיר).קינוחים גלידה טעימה וקרם בווריה לא טעים...סה"כ היה לא רע. אוכל ביתי.300 ש"ח ל-4 אנשים כולל טיפ ושתייה חמה.

עוד פרטים
הוספת תגובה