נגישות
נגישות

מרקש - Marrakesh ביקורות וחוות דעת - עמוד 7

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
4.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

69 ביקורות וחוות דעת על מרקש

 - תמונה
3 ביקורות
4.3
02/01/08

מסעדה מהשורה הראשונה, אוטנטית מפנקת,מדהימה.. אוכל טעים שרות אדיב מקצועי חם ומפנק... שווה להכנס.. חוויה מפנקת..

עוד פרטים
הוספת תגובה
גולן - תמונה
גולן מבקר מתחיל
2.0
17/12/07

באנו כדי לחגוג יומולדת הצטערנו מאוד שבחרנו בזאת המסעדה. לא משהו בכלל . דפקו לנו מחיר מהחלל ! אכזבה. ואיך אומר המשפט : לקוח אחד מאוכזב דוחה עשרה פוטנציאלים. צריך לדעת לעשות גם עסקים זה... לא העיקר לפתוח מסעדה צריך לדאוג שתשרוד. ככה לא שורדים!

עוד פרטים
הוספת תגובה
ימית - תמונה
ימית מבקר מתחיל
2.4
06/12/07

אכזבה גדולה . הלכנו לעיסקית ועשו עלינו עסק טוב לא מתקרבים לשם יותר גם אם תהיה מסעדה אחרונה בעיר! האוכל לא משהו , מחירים יקרים ולא מצדיקים לדוגמא 6 פסטלים 25 ש"ח. בקבוק מים 18 ש"ח ועוד... .... מאוד הופתענו והתאכזבנו העמידו לנו האוכל בגרון כמו שאומרים!!!!! כשהתקשרנו למסעדה אמרו לנו תזמינו מקום רצוי ...הגענו לשם היינו לבדנו !אפילו כלב לא נכנס אז החליטו לעשות היומית עלינו. חבל אדוני הבעל הבית שאינך יודע לשמר ולדאוג לסועדים

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
31/10/07

מסעדה יפה ונעימה. אוכל מעולה, שירות טוב. בונוס, או אולי העיקר - עם הפנים לים, לצליל מפל המים בגן שליד - הנאה מושלמת.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
04/07/07

הגענו למרקש כדי לחגוג את יום הנישואים שלנו, הופתענו מאוד מהעיצוב המדהים של המסעדה, אחת היפות ביותר שראיתי. האוירה הייתה מאוד נעימה, השירות היה מקצועי, חייכני ומפנק, אוכל מעולה והמחירים... סבירים מאוד, מומלץ בחום..

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
02/07/07

הגנו למסעדה, אני ואישתי, לאחר המלצות של חברים ונהננו מכל דקה. הגענו בשעות הערב המוקדמות, כך שזכינו לראות את השקיעה ואת הנוף המרהיב. תחילה הזמנו מבחר עשיר של סלטים ומנה מעורבת של סיגרים,... פסטלים ופסטיה. למנה העיקרית, אכלתי טלה בפירות יבשים ואשתי אכלה בשר מבושל עם פטריות. לבסוף קינחנו עם מוס פטל ופיסטוק! בזכות השירות האדיב, האוכל המצוין והעיצוב המדהים העברנו ערב נפלא. אנו נחזור בוודאות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
14/06/07

מסעדה מדהימה ביופיה, שרות מצויין ומפנק אוכל טעים. חגגנו שם יום הולדת לאבי והיה ממש כיף הם שמו לו שיר לכבוד היום הולדת ונתנו לו זיקוק עם גלידה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.3
10/06/07

ביקרתי במסעדה עם קבוצה ממקום עבודתי. האוכל היה ברמה נמוכה למרות שהתשלום היה גבוה, סלטים עלובים שלא מזכירים במאומה אוכל מרוקאי. תפוחי אדמה ספוגים בשמן כמו בצבא, בשרים בינוניים וקינוחים... שהקשר ביניהם לבין מרוקו מקרי בהחלט. לא אחזור שוב ואדאג שגם ממקום עבודתי לא יגיעו. פשוט זילזול בלקוחות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
30/09/06

לאחר שראינו את המלצות הגולשים החלטנו אימי ואני לבקר במסעדה. התיישבנו ליד החלון הצופה לגן ולים והתפנקנו בקוסקוס שהיה עשיר מאוד ומושקע. המנות גדולות ומוגשות בכלים אוריינטליים. האוירה... במקום נעימה והגישה מחוייכת. באנו עם ציפיות גבוהות ולא התאכזבנו. אין ספק שמגיעה מילה טובה :-)

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
4.7
24/11/05

הגענו לשם מנס ציונה בעקבות ההמלצות באתר. למרות שהיה ערב סגור לחברה שהזמינה את המקום, בעל המקום מצא לנו שולחן. המקום מהמם ביופיו, האוכל מדהים, השרות מקצועי והיחס חם ואישי. כשבעל המקום... ראה שבעלי בקושי נגע במנה העיקרית (כי הוא היה כבר שבע), הוא חשב שמשהו לא בסדר וניגש אלינו פעמיים כדי לשכנע אותנו שיחליף לנו את המנה. לבסוף כיבד אותנו בריבות, תה ופירות על חשבון הבית!

עוד פרטים
הוספת תגובה