נגישות
נגישות

מרקש - Marrakesh ביקורות וחוות דעת - עמוד 6

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
4.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

69 ביקורות וחוות דעת על מרקש

 - תמונה
מבקר מתחיל
4.0
23/07/08

מקום מדהים, הכל בטוב טעם, חוויה סוף הדרך.

עוד פרטים
הוספת תגובה
טלי - תמונה
טלי מבקר מתחיל
4.7
20/07/08

היינו במסעדה בארוחה עסקית, האוכל היה בטוב טעם, מנות גדולות אפילו לא הצלחנו לסיים וביקשנו לארוז, השירות היה מפנק המסעדה מדהימה ביופיה נשוב בשמחות...

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
16/07/08

היינו רעבים וכך הגענו למרקש. השולחנות, הכלים, חלל המסעדה, בגדי מלצריות ואפילו כיור בשירותים מעוצבים בסגנון מרוקאי אוטנטי. השירות מקצועי והקוסקוס הכי טעים שאכלנו בחיים שלנו! כל המנות... שהזמנו היו טעימות מאוד. מומלץ בחום לאנשים שמבינים באוכל . ולגבי המחירים - בהרצליה ותל אביב יש מסעדות יקרות בהרבה יותר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
ליאור וניר - תמונה
ליאור וניר 4 ביקורות
5.0
29/06/08

בחרתי לחגוג את יום-הולדתה ה-50 של אימי במסעדת מרקש יחד עם המשפחה המצומצמת וזאת לאחר שקיבלנו המון המלצות חמות מחברים שכבר ביקרו במסעדה.נהננו מכל רגע. האוכל היה מרוקאי אסלי, השירות היה... מפנק ומקצועי והעיצוב מהמם. בקיצור, חגננו יום-הולדת בלתי נשכח. אני ממליץ בחום לכולם!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
4 ביקורות
2.7
25/06/08

אז נכון שהמבנה המעוגל קיבל הסבה למעין טאג'ין ענק, והריהוט מרוקני והכל נותן לך הרגשה של קפיצה למרוקו, אבל בסופו של דבר באנו לאכול, ומלבד המחירים המופקעים, בעיקר למנות המיוחדות, גם הטעם... וגודל המנות ממש לא מוצדקים.כנראה שקהל היעד הוא בעיקר התיירים הצרפתים ממוצא מרוקני שמוכנים לשלם יותר מדי עבור משהו שמזכיר את בית אמא. אנחנו מעדיפים אותו טעים, ובמחירים סבירים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.3
28/05/08

איך שנכנסים למקום מרגישים בלחץ של המלצריות, וזאת בעקבות הלחץ שהמנהל מפעיל עליהן. האוכל זוועתי ומבושל ללא כל אהבה, המלצריות דווקא נחמדות אך לא מתופעלות היטב וחבל. מי יתן והמנהל ישכיל... להבין שאוכל עושים באהבה או לא עושים בכלל.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
28/01/08

שמי דני זברסקי אני הייתי אצלכם באירוע הבת מצווה של עדן במוצאי שבת אני רוצה לומר שתזכו להערכות רבות לך ולצוות הן מבחינת האירוח והן מבחינת היחס החם.  אני מאחל לכם הרבה הצלחה כן ירבו כמוכם

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.3
27/01/08

סעדתי אצלכם וממש לא נהנתי האוכל היה קר ובכלל לא כמו שציפיתי,השירות לא היה מקצועי והיה מתחת לכל בקורת העיצוב הוא צפוי ולא מקורי. לסיכום זאת מסעדה שאם כבר באים אליה אז זה לבוא שבעים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
04/01/08

בערב הסילבסטר בחרנו אני ועוד 3 זוגות חברים לחגוג את תחילת השנה האזרחית החדשה במסעדת מרקש, נחשפנו למסעדה אוריינטלית בעלת מגוון עשיר של מנות ראשונות עיקריות וקינוחים בטעם גן עדן במחירים... שכל אדם יכול להרשות לעצמו.המסעדה כולה מאופיינת במראה אותנטי וחמים ואף השירות היה מקצועי אדיב ומסביר פנים. חשוב לציין את בעל המקום על אדיבותו שהתאפיינה במתן קינוחים על חשבון הבית.ממליצה לכולם בחום!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
04/01/08

מאד הופתעתי לראות שאנשים התאכזבו כאשר בחרו לחגוג את יום הולדתם במרקש, החוויה שלנו הייתה שונה בתכלית. חגגנו לאבי יום הולדת 60, היינו עשרה במספר, וסידרו לנו שולחן ליד המפל. כהשגענו לא... יכולתי להאמין שבאמת המקום נראה כפי שהוא מוצג באתר ואפילו נראה מרשים יותר. האוכל היה משגע, הזמנו כמנות ראשונות, מבחר סלטים ביתיים, כאילו נלקחו משולחן השבת של אימי,טחול ממולא ומנה מעורבת של סיגרים ופסטלים. לאחר מכן הזמנו למרכז השולחן מנות שונות: טלה בפירות יבשים, עוף עם זיתים, מנה של בשר עם פטריות, מעורב מרוקאי, מח, דגים ברוטב פיקנטי, וכמובן קוסקוס. המנות היו גדולות והוגשו עם תוספות. לאחר מכן קיבלנו תה עם ריבות ומנה של עוגיות מרוקאיות. האווירה הייתה מאוד נעימה, והשירות היה אישי אדיב ומקצועי. יש לציין שהמחירים הם לא בשמיים, לא מן החלל... והם מופיעים ומעודכנים באתר. בקיצור, הייתה לנו חוויה מאד נעימה, אני ממליצה בחום.

עוד פרטים
הוספת תגובה