נגישות
נגישות

מרקש - Marrakesh ביקורות וחוות דעת - עמוד 3

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
4.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

69 ביקורות וחוות דעת על מרקש

Limor - תמונה
Limor 2 ביקורות
אירוע ברית במרקש
5.0
03/04/14

לפני כשבועיים חגגנו ברית בשישי בצהרים במסעדת מרקש. בעלי ואני רצינו לשבח אתכם ולהודות לכם על אירוע נהדר. האוכל היה מצוין, האווירה נהדרת, השירות מעל כל הציפיות ואפילו לילדים ניתן מענה.... האורחים מאוד נהנו ואפילו היו אורחים ששוקלים בעתיד לשוב באירוע משלהם. אנחנו לא מפסיקים לשמוע מהאורחים כמה הם נהנו. המון תודה. הייתם מקסימים ונהדרים לכל אורך הדרך ואין לי ספק שאנחנו עוד נשוב :)

עוד פרטים
הוספת תגובה
יוסי - תמונה
יוסי 14 ביקורות
הכל טעים ובמיוחד הדג בנוסח מרוקאי
4.0
07/06/13

הגענו לארוחת ערב עם אורח של החברה. למנה ראשונה הגיעו סיגרים מרוקאים מעולים. למנה עיקרית הזמנו דג בנוסח מרוקאי. קציצות מטוגנות. קוסקוס וסטייק אנטריקוט וכמבון מבחר סלטים וכל זה מלווה ביין... שרדונה של גמלא. האוכל טעים האוירה נעימה השרות מהיר להוציא בעיה אחת שהמלצריות הצעירות לא יודעות כיצד מגישים יין לשולחן.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Alex - תמונה
Alex 6 ביקורות
ביקור חוזר
4.3
04/04/13

בעקבות הניסיון המוצלח לפני מספר חודשים- חזרתי שוב היחס האדיב והלבבי לא השתנה גם האווירה והעיצוב הסלטים שהוגשו בתחילת הסעודה טריים וטעימים מרק ה"חרירה" (שבזכותו חזרנו)- מדהים טיפה... התאכזנו ממנת הדג הפיקנטי אבל שאר המנות העיקריות (בקר עם פטריות) היו מעולות

עוד פרטים
הוספת תגובה
ravit2_2 - תמונה
ravit2_2 19 ביקורות
אכלתי צהריים במרקש
1.8
31/12/12

אתמול,הזמנתי נקנקיות מרגש שהגיעו די יבשות.הסלטים שהגיעו הגיעו מלאים בשמן(יותר ממה שנהוג בבישול המרוקאי), מעבר לעיצוב המרוקאי של המקום האוכל לא היה מלהיב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Agnes Hassid - תמונה
Agnes Hassid מבקר מתחיל
הכי טוב שיש !
4.8
13/11/12

זה במסעדה ה מהממת הזאות שבחרנו להזמין את משפחת החתן שלנו , הכל היה מושלם , המקום כסום , ןהאוכל ( כוסכוס ,פסטלים , בשרים ...ועוד ) היה סופר טעים ! תודה רבה לכל הצוות מרקש ! עוד... נחזור :)

עוד פרטים
הוספת תגובה
Shirli Gamoun - תמונה
Shirli Gamoun מבקר מתחיל
מומלץ בחום!!!
4.8
05/09/12

ערכנו אתמול ב"מרקש" ברית והתגובות לא איחרו להגיע... מוזמנים שכלל לא הגיעו מהאזור לקחו את פרטי המסעדה והבטיחו לעצמם לחזור שוב... האוכל היה טרי וטעים, השירות אדיב ומהיר והמיקום... מהמם! מומלץ מאוד לאירועים קטנים! אווירה אינטימית ונעימה... בהזדמנות זו - ברצוננו להודות למוטי, בעל המסעדה על האדיבות והכשרון להפוך כל אירוע לאירוע יוקרתי ואיכותי! שירלי ואבי

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.0
06/10/11

באת למסעדה בעקבות המלצות של האתר. אין ברצוני להרחיב במילים, אך החוויה הייתה מזוויעה. לא סתם המסעדה ריקה. רק העיצוב והאווירה שווים. כל השאר ...... ויותר מזה, נתקלתי לא פעם במסעדות... גרועות. אבל דבר אחד לא ברור לי, מאיין כל התגובות המלבבות הללו ? ולכן ההערה שלי פונה לאתר רסט -זה רק מעיד על חוסר השקיפות והאמיתות של האתר. נראה כי התגובות נכתבו בתשלום. אז הצלחתם לעבוד עלינו היום. אבל מה מחר? אצלי איבדתם את האמינות שלכם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Maayan - תמונה
Maayan 6 ביקורות
4.3
24/06/11

מסעדה מצוינת, אוכל נהדר, שירות מדהים!! המקום מעוצב כאוהל מרוקאי אותנטי, המלצרים לבושים בבגדים מסורתיים, כיף לשבת לאכול וליהנות מהחוויה, ממש מרוקו באמצע נתניה... היה נפלא! ממליצה בחום!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
09/12/10

שבוע שעבר חגננו לבעלי יום הולדת במעcדת מרקש, החוויה הייתה מדהימה, העיצוב המהמם המוזיקה הנעימה והשירות האדיב והחuם של המלצריות היה בלתי יתואר. בעל המקום דאג לנו לאורך כל הארוחה הזמין... אותנו לקינוחים ונתן לנו הרגשה ביתית, מרקש בהחלט מרוקו הקטנה ממליצים בחום!!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
07/12/10

חגגתי לבעלי יום הולדת, נהנו מאוד מתפריט עשיר ומגוון התואם במידה רבה את המנות שהוגשו ואת הטעם המשובח והאותנטי , במחירים סבירים. עוד לציין את הארוח הנפלא והחם שקיבלנו מהצוות ומבעל המקום... שעשה מעל ומעבר כדי שנצא מרוצים. המקום מרשים ומעוצב בסמלים המתאימים לאווירה, מוסיקת רקע מתאימה. אפילו הנוחיות (00) היתה נקיה ומעוצבת אף היא בהתאמה למקום. אנו ממליצים בחום להגיע ולהנות מהאוכל, מהמקום ומהארוח.

עוד פרטים
הוספת תגובה