נגישות
נגישות

מרקש - Marrakesh ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
4.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

69 ביקורות וחוות דעת על מרקש

Guy - תמונה
Guy מבקר מתחיל
מסעדה מומלצת לחגיגת אירוע מושלם!
4.8
07/06/18

בתאריך 24.5.2018 חגגנו במרקש את בר המצווה של בננו מתן. עוד משלב ההזמנה הבנו שמדובר במקום אדיב ומזמין. מוטי הבעלים דאג לענות לכל השאלות ולהיענות לבקשות. ביום האירוע המסעדה הייתה מוכנה... בזמן, האוכל היה טעים ובשפע, המלצרים היו אדיבים וג'יזל ויונה דאגו לכל אורך האירוע בנדיבות שהכל יהיה מצויין ושהאורחים יהיו מרוצים. תודה רבה על אירוע מושלם! מומלץ!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Elad - תמונה
Elad מבקר מתחיל
רמה גבוהה
4.5
05/01/18

אחלה מסעדה, האוכל טעים מאוד, אם רוצים אוכל אותנטי ואווירה נעימה, זה המקום. בעל המסעדה מאוד אדיב ונחמד. פשוט תענוג!

עוד פרטים
הוספת תגובה
daniel - תמונה
daniel מבקר מתחיל
מסעדה עם טעם טוב, ושירותית מאוד!
5.0
30/12/17

שירות אדיב ברמה מאוד גבוהה ומקצועי, אוירה אותנטית, אוכל מעולה במחיר הגון, מאוד ממולץ משאיר טעם של עוד!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Sivan - תמונה
Sivan מבקר מתחיל
אוירה אותנטית, שירות מקצועי מהיר ואדיב ושפע של אוכל טעים!!!
5.0
21/06/16

את מסעדת מרקש פגשנו לראשונה באירוע הולדת בנינו. האווירה במקום מאוד נעימה ואדיבה. השירות מהיר ומקצועי והאוכל- איזה אוכל מדהים! שפע של סלטים, שתייה קלה ובירות, קוסקוס ביתי ופלטת בשרים... עשירה. הכל נעשה עם חיוך רחב על השפתיים ובאהבה גדולה. תודה למוטי בעל המקום שקיבל את פנינו ואת אורחינו בחמימות ואווירה משפחתית ודאג שהכול פעל כשורה!!! אין עליכם ואין לנו ספק שניפגש בשמחות הבאות מומלץ בחום!

עוד פרטים
הוספת תגובה
אורית ושבית - בשביל החוויה - תמונה
אורית ושבית - בשביל החוויה מבקר מתחיל
מסעדת מרקש בנתניה - מסעדה עם אופי ייחודי, אוכל מעולה, שירות מצויין ומחיר הוגן
5.0
13/01/16

כחברה שנותנת תוכן ערכי עם ערך מוסף בחגיגת בת/ר מצווה, חשוב לנו שגם נותני השירות והספקים איתם אנו עובדים, יהיו עם ערך מוסף.... וככה זה עם מסעדת "מרקש" בנתניה. מסעדה עם אופי ייחודי, אוכל... מעולה, שירות מצויין ומחיר הוגן. כבר מספר פעמים הגענו עם לקוחות שלנו שחגגו בת/ר מצווה, לארוחת אחה"צ לאחר יום מסע "בעקבות גיבורות" או מסע "ברכת המנהיגים". בכל פעם הלקוחות והאורחים שלהם היו מאוד מרוצים. אנחנו מגיעים אחה"צ, כשנוף יפה נשקף מחלונות הזכוכית הגדולים, או לקראת ערב, כשהאורות שבחוץ מהווים תפאורה נהדרת. הנראות של המסעדה כמסעדה מרוקאית יורד לפרטים הקטנים. אפילו חדרי השירותים הנקיים מעוצבים בסגנון מרוקאי. מוטי, בעל המסעדה, מקבל את האורחים בסבר פנים יפות. השולחנות ערוכים "כמו לחתונה", אפילו שזו "רק" מסעדה. מפות מבד, מפיות, כוסות ליין וכו'. בתיאום לוח זמנים אתנו, הסלטים כבר על השולחן, והמנות הראשונות מתחילות לצאת לסועדים. מלצריות חינניות בתלבושת מרוקאית מסורתית, ממלאות את הצלחות שמתרוקנות במהירות. מה הפלא? האוכל כל כך טעים... ואז מגיעות המנות העיקריות, שנעשות במקום בזמן אמת, כך שהכל מגיע לשולחן טרי וטעים. תוספות שונות הכוללות קוסקוס תוצרת בית שמתאים גם לצמחונים שבסועדים. כל האוכל מוגש למרכז שולחן, מתמלא עפ"י הצורך והכל בשפע רב. תודה רבה למוטי ולכל צוות מסעדת "מרקש" בנתניה, על האוכל הטעים, השירות והיחס הטוב לו אנו ולקוחותינו מקבלים. אנו בטוחות שנמשיך להמליץ עליכם בחום רב, ונמשיך לבוא אליכם בסיום המסעות הבאים שלנו. תודה, אורית ושבית "בשביל החוויה" אירועים בדרך אחרת

עוד פרטים
הוספת תגובה
Baruch - תמונה
Baruch 8 ביקורות
צהריים במרקש
4.8
20/10/15

אשתי ואני אכלנו צהריים ביום ג 20-10-2015 שרות מעולה, אוכל טעים. תענוג ממליצים על: מרק חרירה, מוח, טחול ממולא.

עוד פרטים
הוספת תגובה
שחר - תמונה
שחר 6 ביקורות
פשוט מצויין
5.0
13/05/15

עשינו את אירוע הברית במסעדה, אני אשכנזי ואשתי מרוקאית והיה פשוט מצויין, לדעתנו ולדעת כולם. אוכל, אווירה ושירות מצויינים. תודה מיוחדת למוטי הבעלים שהוא במילה אחת: מדהים

עוד פרטים
הוספת תגובה
רחלי - תמונה
רחלי 175 ביקורות
ארוחה במרקש
5.0
28/04/15

הוזמנו לברית שנערכה במסעדת מרקש. המסעדה שוכנת לחוף הים של נתניה. המקום בעיצוב מרוקאי,נעים ואסטתי. האוכל הוגש לשולחן בצלחת מרכזית והוגשו תוספות מיד כנגמרו המנות שעל השולחן. היה טעים, טרי... ונעים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אסנת - תמונה
אסנת מבקר מתחיל
תודה על הפקת אירוע נפלא
4.8
08/10/14

מן הידוע הוא שסוד האירוע המוצלח נעוץ בשילוב מנצח של מקום יפה בעל תודעת שירות גבוהה עם אוכל משובח. הוכחה נוספת לתפיסה זו מצאנו באירוע שערכנו לבתנו ב19.9.14 במסעדת "מרקש" בנתניה.העיצוב... האתני שבמסעדה המשקיפה אל הים, השרה במקום אווירה הרמונית.לא פחות חשוב, ויש שיאמרו הכי חשוב, האוכל המשובח בניחוחות מיוחדים שהוגש לשולחנות בשפע ובצורה אסתטית ומרשימה.הצלחת האירוע והתגובות הנלהבות של כל אורחינו הובילו אותנו לכתוב שורות אלו כדי להודות לצוות הנפלא והמסור שבראשו עומד מוטי ולהמליץ לכל המבקש ליהנות מאירוע מוצלח למצוא כתובת במסעדת "מרקש" בנתניה. שנה טובה ומבורכת, יוני ואסנת ארז.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Avi - תמונה
Avi מבקר מתחיל
רוב תודות
5.0
01/05/14

תודה רבה על הארוחה המקסימה במקום הקסום מרקש. מציע אוכל מרוקאי אותנטי כאשר בתפריט הצהריים עסקית מושקעת ועשירה בטעמים ממטבחה של כל אמא מרוקאית. מומלץ מאוד :)

עוד פרטים
הוספת תגובה