נגישות
נגישות

אבו חסן - Abu Hasan ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

3
אוכל
3.0
שירות
3.0
אווירה
3.0
מחיר
2.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

29 ביקורות וחוות דעת על אבו חסן

ילנה - תמונה
ילנה 75 ביקורות
שווארמה רגילה לחלוטין
3.0
16/11/14

המקום נמצא ברח' המשכית בהרצליה פיתוח- מיקום מרכזי. אכלתי אחרי שעה 16.00, כשכבר לא היו תורים ולחץ. בפנים לא הכי מואר, לא על כל שולחן יש מפיות ובאופן כללי יש הרגשה של הזנחה מצד הצוות.... אפילו לא קיבלתי כוס לשתיה ולא צלחת ולא טריי. מחירים: שווארמה בפיתה -25 ש"ח ועוד 5 ש"ח לשתיה קלה בפחית. מבחינת הטעם- שווארמה רגילה לחלוטין, לא רעה, אבל גם לא מעלפת. מבחינת גודל המנה - הפיתה יחסית קטנה, אני סיימתי את כל המנה ואני אוכלת מעט.

עוד פרטים
הוספת תגובה
amirmark - תמונה
amirmark 103 ביקורות
חומוס בינוני, מנות קטנות, מחירים גבוהים
1.3
15/11/14

פעמים רבות באתי לקחת טייק אווי, ובפעם האחרונה ממש הגזימו עם המחירים וממש בלי להתבייש - אפילו לא ממלאים לא מנסים למלא את הקופסאות). בניגוד לבעבר, הרמה של החומוס ירדה מאד. חבל מאד שמנצלים... את השם שבנו כדי לגבות מחירים מוגזמים (בטח כשלא שומרים על הרמה)

עוד פרטים
הוספת תגובה
מרק - תמונה
מרק 4 ביקורות
אחלה חומוס
5.0
02/06/14

אחלה חומוס, שירות מהיר ומקצועי. מלצרים נדיבים מאוד, חומוס טרי יום יום. מחירים נוחים מאוד לכל כיס, מתאים לארוחה מהירה וטובה! מומלץ!

עוד פרטים
הוספת תגובה
amirmark - תמונה
amirmark 103 ביקורות
חומוס טוב
2.3
13/04/14

מקום נחמד לקחת חומוס או טחינה על משקל, אווירה פחות נחמדה לשבת. בפעם האחרונה שהייתי לצערי, למרות המחירים הגבוהים, נותנים מנות קטנות (גם בישיבה וגם בטייק אווי) וחבל

עוד פרטים
הוספת תגובה
Chen Haviv - תמונה
Chen Haviv מבקר מתחיל
לא להאמין
2.0
07/10/12

לא להאמין כמה השרות גרוע המלצרים מתיחסם אליך בזילזול האוכל לא גרוע אך גם לא ברמה של מסעדה מקצועיתת

עוד פרטים
הוספת תגובה
Ronny Mor - תמונה
Ronny Mor 9 ביקורות
המסעדה מתכחשת למפורט בקופון
1.8
03/10/12

היינו 4 סועדים במסעדה הזו עם השובר של גרופון, מעבר לכך שפרט לחומוס האוכל היה סתמי ולא מעבר לכך, במסעדה סקבו לתת לנו את קינוח המלבי כפי שכתוב בקופון של גרופון, בטענה שיש טעות וזה רשום... בטעות. פאדיחה ועוגמת נפש ביחד, מה שבטוח שאף אחד מאיתנו למסעדה הזו לא יחזור, גם אם הארוחה תהיה בחינם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
יאיא - תמונה
יאיא מבקר מתחיל
לא להתקרב עם קופונים של גרופון
1.0
26/08/12

הקופון ע"פ שווי של כ 315 ש"ח לשני מבוגרים ושני ילדים. לידיעתכם, מנה עסקית המוגשת בכל יום בכל שעות היום, עולה שם 59 ש"ח וכוללת חומוס קטן, שתי תוספות, סלטים, חמוצים ושתיה. לבאים עם הקופון... מוצעות בעצם שלוש עסקיות שלא מגיעות לשווי המפורסם של הקופון. בנוסף יחס מזלזל, ואוכל רחוק מלהגיע לרמה של שיפודייה שמכבדת את עצמה (במילים אחרות - לא טעים!). בקיצור, לא להתקרב. יש באיזור שיפודיות רבות שמספקות גם טעם וגם ערך עדיף וללא צורך בקופון.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Daniel Yakubov - תמונה
Daniel Yakubov מבקר מתחיל
האוכל בסדר.. קצת קמצני..
2.3
25/08/12

הגעתי דרך השובר של גרופון.. הבטיחו בשובר צלחת פלאפל וקיבלתי חמישה כדורי פלאפל לשובר של 320 ש"ח לשלושה אנשים.. בטח מכיוון שהם עשו הנחה דרך הגרופון החליטו לחסוך באוכל.. חוץ מזה האוכל... בסדר, לא יותר.. החומוס טוב..

עוד פרטים
הוספת תגובה
זיו - תמונה
זיו מבקר מתחיל
היה מעולה!
5.0
04/08/12

קצת חששנו מביקורות שהיו כאן, והגענו עם הקופון של לאומי קארד. היה פשוט מעולה! האוכל הגיע בנדיבות ובמהירות. המלצרים היום נחמדים, השיפודים היו ממש טובים. הינו 11 אנשים + ילדים וכולם נהנו... מאוד! תודה!

עוד פרטים
הוספת תגובה
יהודה - תמונה
יהודה 2 ביקורות
אכזבה!!!!!!!
1.3
30/07/12

היינו אני ומשפחתי בשבת האחרונה 28/7/12 (3 מבוגרים וילד),דרך קופון "גרופון" , התאכזבנו ברמה כזאת שלעולם!!!!לא נחזור לא לשם ולא לשאר המסעדות של "אבו חסן".המנות היו בקמצנות ,הם עובדים "... לפי הספר",השירות מגעיל , השיפודים נסבלים,הסלטים קמצני ביותר ואוי ואבוי אם נבקש תוספת סלט , "רק במסגרת הקופון".הציפס מלא שמן, ביקשנו קסמי שיניים , המלצר הביא לנו 3 קסמים, ביקשנו חשבון כי לצערנו לקחנו תוספות , המלצר הניח מן נייר על שולחן.עלוב!!עלוב!!!עלוב!!!! עממי מינוס!!!!! אני מתבייש שאכלתי שם . אני משתמש בקופונים של גרופון למעלה משנה ויש להם בהחלט מבצעים במסעדות טובות אבל,פה הם איכזבו בגדול!!!!!!אפילו המחיר לא מוצדק.

עוד פרטים
הוספת תגובה