נגישות
נגישות

אלחיר ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

4.5
אוכל
4.5
שירות
4.5
אווירה
4.5
מחיר
4.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

12 ביקורות וחוות דעת על אלחיר

דוד - תמונה
דוד 658 ביקורות
טעים ובמחיר סביר
4.0
21/02/17

באופן אישי אני אוהב את האוכל הערבי, גם כאן לא הפורמט של סלטים לפתיחה ומנת בשר. הסלטים סבירים, לא משהו שלא אכלתי בעבר, די בנאלי אבל טרי וטעים. גם השיפודים היו בסדר והמחיר היה סביר.... השירות היה עם חיוך ולא מעיק. למי שמחפש את הקונספט המזרחי זה המקום.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Rafi - תמונה
Rafi מבקר מתחיל
מאד מומלץ
4.8
25/06/16

בחרנו את המסעדה באופן אקראי באינטרנט,הגענו והתקבלנו בלבביות,המלצר המליץ על המנות המיוחדות והאוכל הביתי והטעים הוגש בשפע,המחיר היה הוגן. ...... נהנינו מאוד

עוד פרטים
הוספת תגובה
ארז - תמונה
ארז 2 ביקורות
מסעדה טובה וידידותית
5.0
25/04/16

נכנסנו בספונטניות עם חברים לארוחת צהריים, זכינו לשירות אדיב ונעים מרגע שנכנסנו ועד שסיימנו לאכול ויצאנו מהמסעדה. ממש תחושה משפחתית. המנות טעימות ומגוונות. קיבלנו חוויה אותנטית עם אוכל... דרוזי לא שגרתי, והמחיר הוגן. נהנינו מאוד :-)

עוד פרטים
הוספת תגובה
אורית - תמונה
אורית 2 ביקורות
מושלם.
5.0
17/01/16

הגענו למסעדה בעקבות המלצות, לחגוג יומולדת לסבתא. 17 איש בהזמנה מראש. כבר בטלפון היו מאוד אדיבים והציעו את החניה הצמודה לטובת 2 רכבי נכים שהיו ברשותנו. כשהגענו למקום חיכו לנו אנשי צוות... מקסימים שנתנו לנו הסבר מפורט על המנות והמלצות. האוכל ממש ממש טעים ומושקע, המנות גדולות, הצוות אדיב בצורה יוצאת דופן, המחיר לא בשמיים. יצאנו שבעים ומחייכים. בטוח נחזור שוב. מומלץ בחום!! רק תזמינו מקום מראש כי הרבה שהגיעו ללא הזמנה היו צריכים לחכות שיתפנה שולחן..

עוד פרטים
הוספת תגובה
בשמת סגל - תמונה
בשמת סגל 3 ביקורות
הפתעה נעימה
4.8
18/12/15

3 סועדים אחד מהם יליד נצרת ואנין מטעמי המזרח, כולם נהנו מאד מהאוכל, מהשרות ומהאוירה. מנות עיקריות היו פטייר, ממולאים, סינייה שהיו טעימות מאד אבל קצת קטנות. קוטן המנות כלל לא הפריע בזכות... התוספות הנפלאות שמגיעות בשפע ובמילוי חוזר. הקינוחים היו כנאפה טובה וקטייף שצ'ופרנו על חשבון הבית טעים מאד. ממליצים במיוחד על המנות העונתית, הבמיה מצויינת.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אדר - תמונה
אדר 64 ביקורות
שירות לבבי
3.8
07/11/15

באחד הערבים של פסטיבל הסרטים התיישבנו למסעדת אלחיר שבמרכז הכרמל. אנחנו נהגנו לאכול בסניף המקורי בכרמל הצרפתי, בעיקר מהסלטים ותוספות חמות שמוגשות למרכז השולחן. אותם סלטים ותוספות מוגשים... גם היום במסעדה. היינו זוג, והזמנו 2 מנות סניה טחינה, שהיו טעימות, אך לא מספיק מתובלות. הזמנו גם למונדה, שלא היתה טבעית (ולכן גם לא טעימה)

עוד פרטים
הוספת תגובה
משה - תמונה
משה 273 ביקורות
אלחיר
3.0
19/04/15

המסעדה עברה מטיילת דדו לכרמל. האוכל נשאר טוב כמו שהיה. המחירים לא זולים במסעדה אולם יחד עם זאת האוכל הדרוזי האותנטי נשאר. יש מגוון סלטים שממלאים. למנה עיקרית הלכנו על פטייר של גבינה עם... גרגרי רמון וזעתר שהיה פשוט מעולה. עלי הגפן היו טובים אף הן. יותר ממסעדה מזרחית במחירים אולם יחד עם זאת זו מסעדה דרוזית אחרי הכל.

עוד פרטים
הוספת תגובה