נגישות
נגישות

ארזים ביקורות וחוות דעת - עמוד 7

דירוג גולשים

3.5
אוכל
4.0
שירות
3.5
אווירה
3.0
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

72 ביקורות וחוות דעת על ארזים

Dawn - תמונה
Dawn מבקר מתחיל
4.7
07/12/08

היינו קבוצה של 12 איש, הגענו ביום שישי האחרון בערב, בלי להזמין מקום.קיבלו אותנו עם חיוך. שרות סופר מהיר,מלצרית חיננית, אוכל אוטנטי, סלטים טעימים ברמות שלא מוצאים כל יום,כמויות נדיבות,... מחיר מצויין- בקיצור מזמן לא נהננו כל כך. מומלץ מאוד

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
13/09/08

אוכל מעולה. הגשה מהירה ואדיבה מאד. מחירים סבירים. מסעדה מאד מומלצת

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
19/08/08

היינו שם היום 19/08 אוכל מעולה מנות כיד המלך שירות מהיר וטוב. ממולץ מאד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.0
07/06/08

היינו שם היום בצהריים, יש לציין שהמקום היה עמוס ומלא עד אפס מקום. הזמנו מקום מראש. מכיוון שהמסעדה מופיעה במדריך של על השולחן למסעדות המומלצות - הגענו עם ציפיות גבוהות. קשה לתאר את רמת... האכזבה : המסעדה בנוייה בגדול במבנה ארעי (דיקטים) מה שגורם לרעש רקע ברמה לא סבירה. השירות היה נוראי - לכל דבר לקח זמן רב להגיע. האוכל - ממוצע מינוס, יש מאות מסעדות מזרחיות בארץ עם אוכל הרבה יותר טוב ושירות הרבה יותר טוב. המחירים - מאוד גבוהים ביחס לתמורה, לשירות ולרמת האוכל. מקום סתמי - לא יותר ממלכודת תיירים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
dfalseman - תמונה
dfalseman מבקר מתחיל
1.3
07/06/08

שימו לב ! - הורים לילדים שעדיין יושבים בעגלה, בשבת האחרונה הצפנו עד לשלומי לאכול במסעדת הארזים, הגענו והמקום היה די מלא אבל עדיין עם מקומות פנויים לשבת.הגענו שני זוגות חברים עם שני... תינוקות בעגלה, בעל הבית (לא מלצר/ עובד/ מנקה - בעל הבית בכבודו ובעצמו) הבהיר לנו בצורה שאינה משתמעת לשתי פנים שהעגלות תופסות לו מקום שבו הוא יכול להושיב סועדים אחרים (ולא שמתי לב אבל אני בטוח שבמקום אישונים הופיעו בעיניו דולרים באותו הרגע).או במילים אחרות - אל תשבו אצלי עם עגלות תינוקות כי אני רוצה להרוויח את שני המקומות האלה. הוא כמובן לא ידע כמה רעבים אנחנו ובכמה כסף נזמין, כששאלנו אותו "אז מה אתה רוצה שנעשה עם התינוקות?" הוא ענה שלא ממש מעניין אותו כי אנשים אחרים יישבו במקומות האלה בכל מקרה. כל הסיטואציה קרתה מול מסעדה שלמה ואנשים שמסתכלים - לא מספיק שהוא מתנהג מגעיל הוא דואג לבייש את לקוחותיו הפוטנציאליים (כבר לא).קיבלנו, הבנו, התקפלנו, לא אכלנו שם, וגם לעולם לא נאכל.הייתי במסעדות בכל הארץ מהפלצניות ביותר ועד העממיות ביותר, מהיקרות ביותר ועד הזולות, מהעמוסות ועד השוממות - אבל בדבר כזה לא נתקלתי מעולם.אני מזהיר את כל מי שבאזור או מתכנן להגיע לשם עם תינוק - תחסכו לכם את הבושה והעלבון - אל תגיעו. אולי כשלא יהיו לקוחות במקום יהיה לו מקום גם לעגלות...

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
3.7
02/05/08

מומלץ מאוד! חומוס ברמה גבוהה, סלטים טעימים מאוד.מנות גדולות, כל מה שהזמנו - שווארמה, קבבים, סלטים וחומוס - היה טרי וטעים. נחזור לשם בטוח.

עוד פרטים
הוספת תגובה
רונית - תמונה
רונית 9 ביקורות
4.7
17/11/07

הגענו למסעדה במקרה, נפשנו באזור, נכנסנו למסעדה קיבל את פנינו המלצר ומאותו רגע רק פינק אותנו. קיבלנו במנה הראשונה כ-7 סוגי סלטי ירקות, חומוס נהדר והמנות הבשריות היו מעולות בעיקר מנת הכבד... עם הלבבות. בתופ הארוחה קיבלנו קפה עם בקלאווה וכל זה במחיר של 130 ש"ח לזוגמומלץ בחום!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
לאה - תמונה
לאה 2 ביקורות
3.7
04/10/07

הגענו במקרה בהמלצתו של קרוב משפחה שגר בקיבוץ ראש הנקרה הסמוך. מאחר וכל כך רצינו לאכול חומוס אמיתי, המליץ ללכת לשם. הגענו עם 2 בנותינו והופתענו לטובה הן מהמנות הטעימות והן מהמחירים.... הסלטים (סלט ירקות וסלט רימונים ) מדהימים, הקבב מאד טעים והחומוס - תענוג !!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.3
02/08/07

היינו במסעדה עם שני תיירים שלנו מצרפת. המלצרית המליצה לשבת באוהל זמני שנראה כמו מחסן. הסביבה הייתה עם עיצוב מיוחד עם שקיות מים תלויים על התקרה. הזמנו בשרים ,חומוס, סלטים הכל מגישים... במנות קטנות וחסרי טעם. עוגיות שמגישים עם קפה היו בטעם של סבון. ממש מסעדה לבנונית נהדרת! לא ממליצה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.3
27/07/07

ביקרתי במסעדה ב27 ביולי 07 מלצרית חובבנית שאינה רוצה לשרת קהל סועד המחירים הינם בשמיים מנה עיסקית לאדם 65 שקל שאתה מקבל בעיקר עשבים וקצת חומוס וטחינה ממוצע וחסר טעם. היינו 3 מבוגרים... וילד שאינו אוכל את הירקות והעשבים למינהים, רק על הישיבה חייבו אותנו בתוספת של 20 שקל ללא בושה ההזמנה בוצעה ל3 מנות עיקריות מנת הקבבים הגיעה כחסרת טעם, השיפודי פרגיות היו אכן סבירים והפרגית הממולאת באורז וצנובר אפשר לוותר ולא מומלץ לסיכום בשביל 215 שקל ללא טיפ לאכול 3 אנשים ניראה לי כחוויה מיותרת חד פעמית ומומלץ בחום לוותר ולאכול במקום אחר בחצי המחיר. לסיכום: על הפנים חוצפה מלצריות שאינן יודעות חיוך מהו וכן חם מאוד במסעדה שהמיזוג אינו עובד כראוי בקיצור לוותר על מסעדת הארזים.

עוד פרטים
הוספת תגובה