נגישות
נגישות

מסעדת באבא יאגה - Baba Yaga ביקורות וחוות דעת - עמוד 14

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

146 ביקורות וחוות דעת על מסעדת באבא יאגה

יגכיגכ ולףוןפחיח - תמונה
יגכיגכ ולףוןפחיח מבקר מתחיל
4.3
01/04/09

מסעדה נחמדה מאוד. שקטה עם שרות עדיב. אוכל טעים וישנם טקסים הגשה מאוד מיוחדים נחזור לכאן בהחלט

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.0
22/03/09

אכזבה!. הלכנו לחגוג יומולדת והיה פשוט גרוע. היינו לבד במסעדה והשירות היה מתחת לכל ביקורת. פלטת הבשרים 95 שח!! התבררה כפלטה קטנה של נקניקים - יקרה ולא טעימה. המרק סתמי עם זיתים מקופסאת... שימורים. מנת ברווז שנשארה על הצלחת וקדרה קטנה עם בשר די נחמד אבל לא משביעה ופשוטה מדי. על הקינוח דילגנו כי לא רצינו להתאכזב שוב. אנחנו לא נחזור לשם בחיים!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
3.7
22/03/09

it was a bit quiet for a thursday night. but apart from that I really enjoyed it. the food was presented well and tasted good. the service was amiable - though it could have been a... little more attentive (taking drinks order first and bringing the correct drinks order would help) i would go back and eat there again. the difference between a good restaurant and a great restaurant - small details - and I felt that in this respect they were lacking.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.3
08/03/09

כבר הרבה זמן אני שומע על באבא יוגה שזאת מסעדה שמציעה חוויה קולינארית יחודית. אחרי שבדקתי מה אומר לכם? יש להם עוד הרבה מה ללמוד ולאן להתקדם. האוכל בינוני, יש הרבה מסעדות טובות בת''א... שנותנות תמורה ה ר ב ה י ו ת ר!!! טובה לכסף מאשר המקום הזה. בנוסף השירות למרות שהוא מלא כוונות טובות הוא אינו מקצועי מספיק. אווירה - לא משהו שקיים שם. לא היתה מוזיקה...

עוד פרטים
הוספת תגובה
מקסים - תמונה
מקסים 29 ביקורות
2.0
04/03/09

היינו זוג.לקחנו פתיחים ב-75 ש"ח שהיו סתמיים ולא טעימים במיוחד.הרוסטביף היה סביר.לביף סטרוגנוף היה טעם של אבקת מרק.גם הקינוח בומבה הזכיר כדור שוקולד רגיל.היין הגיע חם. בקיצור,לא נהננו... ולא נחזור.

עוד פרטים
הוספת תגובה
יובל - תמונה
יובל 4 ביקורות
2.3
03/03/09

באבא יגה לא שווה אפילו ביקור אחד, האוכל ממש לא טעים, המחירים בשמיים והשירות אנטי. לא מומלץ.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
5 ביקורות
3.7
27/02/09

אכלנו אתמול ארוחה עסקית- ונהנינו מאד.מרק הסלק ודג השפמנון מומלצים במיוחד.נחזור ללא ספק.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Natan - תמונה
Natan מבקר מתחיל
4.7
16/02/09

היינו בשבוע שעבר במסעדה עם אשתי וההורים. חייב לציין כי למרות שהמקום היה מלא עד אפס מקום, השירות היה מהיר וחם. האוכל תואם את האווירה הכללית של המקום, עשוי היטב ואיכותי. המחירים לא נמוכים... אך היה שווה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
16/02/09

הגענו למסעדה, בעקבות המלצה של חברים, לארוחת ערב באמצע השבוע. המקום נראה ביתי, חמים ורומנטי אך מצד שני, יוקרתי ועם שימת דגש על כל הפרטים הקטנים. למנה ראשונה הזמנתי סלט פירות ים,... לעיקרית- דג לוקוס ולקינוח - פצצת שוקולד. האוכל היה מאוד טעים ומעוצב היטב, המנות גדולות והמחירים בהתאם. אני חייבת לציין, ממש הצלחנו להתנתק מההמולה התל-אביבית, להרגיש במקום אינטימי, כאילו הוא באיזה מושב מרוחק, תודות לגינה והפאטיו שבחוץ, והאווירה שבפנים. ללא ספק נחזור לשם שוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Vlada - תמונה
Vlada 2 ביקורות
4.7
16/02/09

המסעדה מיוחדת במינה,עיצוב מהמם,האוכל מדהים.. אווירה שקטה אינטימית ורומנטית, השרות אדיב ומקצועי כמו שלא רואים בהרבה מקומות. ממליצה בחום רב..!

עוד פרטים
הוספת תגובה