נגישות
נגישות

קפה גרג ביקורות וחוות דעת - עמוד 3

דירוג גולשים

3
אוכל
3.0
שירות
3.5
אווירה
3.0
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

23 ביקורות וחוות דעת על קפה גרג

 - תמונה
מבקר מתחיל
1.3
04/01/11

אתמול בערב ישבתי עם בעלי הזמנו סלט בריאות-ים תיכוני גדול רשום שהמנה מגיעה בתוספת עלי גפן וטחינה. הסלט הגיע מהר מאד, בצורה חשודה2 יחידות של עלי גפן, הג'בטה הספיקה לאדם אחד, נאלצנו להזמין... נוסף. הגבינה מעטה, ביקשנו תוספת שחויבנו עליה ב 5 שקלים. העגבניות היו רכות ונראו שנחתכו זמן רב קודם לכן. השטות שלא החזרנו מיד, כי מיהרנו ואני שונאת להתלונן, אך במחשבה שניה חשבתי שזה המקום המתאים. השירות היה חובב

עוד פרטים
הוספת תגובה
המדרג - תמונה
המדרג מבקר מתחיל
1.3
16/11/08

פעם היתה במקום ארוחת בוקר "בופה" נפלאה. משום מה, הוחלט להוריד אותה מהתפריט, ויחד עימה נעלם כל היחוד שהיה לגראנד קפה. כיום הגראנד קפה הוא עוד בית קפה סתמי, עם אוכל ביננוי ומטה ושירות לא... מלהיב. חבל. בשביל להחזיר את הכמות הגדולה של הלקוחות שהיתה בעבר, מומלץ מאוד להחזיר את ארוחת הבוקר ה"בופה".

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.0
08/10/08

באמת שכל התגובות הקודמות לא ברורות. הגרנד קפה זה המקום הקבוע שלי. כבית קפה הוא נותן הרבה מעבר לכל בית קפה אחר בגרנד/באיזור חיפה. יש מבחר ענק והכל באמת תמיד טרי וטעים - ומספר אחת - הלחם... הביתי שלהם. ארוחות הבוקר מצוינות וטעימות - מקבלים יותר בפחות, המרקים ומנות הבשר גם הם לא מאכזבים באופן מפתיע למקום שמגדיר עצמו כבית קפה. מצאנו חיסרון אחד - אי אפשר להשאיר טיפ בויזה וחבל... בקיצור לכו תנסו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.7
20/04/08

סוף סוף נפגשתי עם חברה שלא ראיתי מזמן ב10.4.08. החלטנו להתפנק בארוחה בגרנד קפה הנמצא בקניון חיפה. מיד ניגש אלינו מלצר חביב והציע מן המנות העסקיות, החלטנו להזמין מנה שכללה מרק, מנה... עקרית: חזה עוף ברוטב עגבניות, תפוח אדמה בתנור מלווה בסלט ושתייה. נכון נשמע די רגיל? אז זהו שלא. המרק היה...מים חמים עם מלח ופלפל וכמה עדשים צפים. חזה עוף טבוע ברוטב בורדו כהה שלא מתקרב לאדום או לעגבניות, תפוחי האדמה היו קמחיים מאוד. בקיצור ניסינו לאכול באמת שניסינו! אנחנו אוהבות לאכול ולא מפונקות באוכל אבל זה היה זוועתי ברמות לא משוערות. נאלצנו לפצות את עצמנו בממתקי שוקולד אחר כך כדי להפיג את הטעם. רצינו להתלונן אבל המסעדה הייתה עמוסה-אחת הסיבות שהחלטנו לשבת-וואלה הרבה אנשים פה סימן שטעים...כמה שטעינו!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
1.3
24/11/07

אכלנו באמצע השבוע בשעות הצהריים המאוחרות. הופתענו לגלות שאת המזנון החליפו בתפריט עלוב של ארוחות בוקר, ובהתאם היו גם המנות. הזמנו ארוחת בוקר זוגית, קיבלנו ליחיד. המנות התכווצו, המחיר לא.... השרות היה פשוט בדיחה. 10 מלצרים ואף אחד לא משרת כמו שצריך. פשוט חבל על הזמן והכסף. לא ניכנס לשם יותר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
6 ביקורות
1.0
09/09/07

השירות דוחה , חוסר יחס מהעובדים. האוכל סתמי ולא טעים. הקפה הכי דוחה שתיתי בחיי בבית קפה. פשוט לוותר ולא להגיע.

עוד פרטים
הוספת תגובה
דבורה - תמונה
דבורה 2 ביקורות
2.0
12/10/06

פעם אחרונה שלי במקום. במשך יום וחצי היתה לי בחילה והקאתי לאחר אכילה במקום. בתחילה חשבתי שזהו וירוס או משהו אך לאחר שדיברתי עם חברה שאכלה איתי שם התברר כי גם היא סבלה מכאבי בטן לאחר... הארוחה. שיסיקו מסקנות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
3.3
01/10/06

גרנד קפה הוא רפה, בסדר יחסית, האוכל טעים ומשרתים אותך כראוי. סך הכל קפה נחמד ויפה.

עוד פרטים
הוספת תגובה