נגישות
נגישות

קפה גרג ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

3
אוכל
3.0
שירות
3.5
אווירה
3.0
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

23 ביקורות וחוות דעת על קפה גרג

משה - תמונה
משה 273 ביקורות
מאכזב
2.0
22/08/15

למרות ביקורות טובות הפעם לא הייתה הצלחה. הזמנו סלט טונה. הסלט לא היה טוב בלשון המעטה. קמצנות בירקות, טונה שבאה בצורה של עיגולים ולא בצורה הטבעית של דג הטונה, בקיצור סלט כלל וכלל לא... מומלץ. המלצרית אמרה שזה כמו סלט ניסואז בתכלס לא היו אפילו ביצים קשות בסלט ושמו כמה תפוחי אדמה מטוגנים. לא מומלץ

עוד פרטים
הוספת תגובה
Ilana - תמונה
Ilana 67 ביקורות
ארוחת ערב בגרג שבגרנד קניון
2.5
16/08/15

הזמנו נודלס מוקפץ וגיוזה סצ'ואן. בגלל שהיינו רעבים שאלנו את המלצרית כמה זמן זה יקח והיא ענתה ש5 דקות. חיכינו ממש לא 5 אלא כמעט 40 דקות! כבר חשבנו ששכחו מאיתנו כי שולחנות שנכנסו אחרינו... כבר היה באמצע הארוחה עד שהמנות שלנו הגיעו אך לא קיבלנו שום הסבר או התנצלות. בזמן שחיכיתי הייתי צריכה לבקש כוס מים 4 פעמים עד שנזכרו להביא. הנודלס היה די תפל אז ביקשתי ממלצרית אחרת (הראשונה עברה בינתיים לאזור אחר) רוטב סויה והיא אמרה שתביא אבל כמובן ששכחה. ויתרתי. גיוזה סצ'ואן היה יותר טעים אבל לדעתי זה היה יותר כמו טורטליני ממולא בבשר ולא גיוזה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
yaelkah  - תמונה
yaelkah מבקר מתחיל
ה- מקום לאירוע
5.0
28/02/15

בשישי האחרון חגגתי לבני מסיבת ברית, בתור זוג שכבר "שבע" מאירועים של אחרים את האירוע הזה עשינו בשביל ההורים. אבל מה, כבר מהרגע שהגענו הבנו שאנחנו בידיים טובות, המקום היה מעוצב יפה, רקפות... בכל שולחן, נוף מדהים של המרינה לאורך כל חדר אירועים, מוזיקה נעימה והתייחסות לבבית ממנהלי המשמרת רון,רון ואביאל וכן צוות המלצרים. המנות ב"מסתובבים" היו טעימות מאד, כל הזמן יצאו עוד מגשים כך שלא חסר דבר והכל חם וטרי. בהמשך גם הגיעו המנות הראשונות שהיו מגוונות עם אופציות בריאות וטעימות, (ממליצה ממש על הסלט הקינואה). גם העקריות היו מעולות (ממליצה אישית על הסלמון) והקינוחים לא מאכזבים! בקיצור, הרבה קלוריות והרבה מחמאות מהאורחים שנהנו מאירוע מלא באוכל טעים, יחס נעים ואווירה טובה. באמת אין מילים! תודה לאבי וכל הצוות, שיחקתם אותה!

עוד פרטים
הוספת תגובה
יעלי - תמונה
יעלי 69 ביקורות
אם כבר בית קפה בקניון אז שיהיה גרג
4.0
05/02/15

תמיד עמוס ו צריך להמתין בתור אבל אם כבר בקניון אז שיהיה גרג. האוכל טעים. המנות נדיבות השירות יכול להיות יעיל ומהיר יותר למרות שרואים שהמלצרים פשוט עמוסים בעבודה אבל השורה התחתונה אנחנו... תמיד יוצאים מרוצים וזה הכי חשוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Ilana - תמונה
Ilana 67 ביקורות
אם כבר לשבת בבית קפה בתוך הגרנד קניון
2.8
27/07/14

אז גרג הוא אחד המועדפים לדעתנו. הוא אומנם סובל מהבעיות הכלליות של בית קפה שנמצא בתוך קניון - רועש וקצת צפוף, אך יש מגוון רחב של מנות, כולל מנות בריאות בשביל אלה שכרגע סיימו את האימון... בחדר כושר. הזמנו תבשיל קארי עוף ונודלס מוקפץ - שניהם היו מנות גדולות ומשביעות, לא מדהימות בטעם אך סבירות פלוס. מבין השניים העדפנו את תבשיל הקארי.

עוד פרטים
הוספת תגובה
גנית - תמונה
גנית 139 ביקורות
מצוין
5.0
17/07/14

ישבנו אתמול ל2 ארוחות בוקר זוגיות ופשוט היה מצוין. גם האוכל טעים. גם מאד עשיר ומשביע. גם מחירים בהחלט סבירים. המלצרים היו מקסימים ופינקו אותנו בתוספות קטנות ללא חיוב נוסף. היה מאד נחמד... וטעים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
גנית - תמונה
גנית 139 ביקורות
טעים מאד
5.0
20/06/14

הייתי אתמול בצהריים בקפה גרג. המקום מצליח להתנתק מהמולת הקניון והאוירה מאד נעימה. המנות גדולות ומשביעות במחירים סבירים. המלצרים חביבים ושמחו לקבל את שינויי המנות שביקשנו ממה שרשום... בתפריט. ממליצה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
גנית - תמונה
גנית 139 ביקורות
נחמד מאד
5.0
17/06/14

הייתי היום בצהריים עם חברה בארוחה קלילה בגרג בגרנד קניון. היה מאד נחמד. טעים. שירות אדיב ונעים של המלצריות. אוכל טעים ומחירים בהחלט סבירים. מומלץ.

עוד פרטים
הוספת תגובה
משה - תמונה
משה 273 ביקורות
גרנד קפה
5.0
15/09/13

הגרנד קפה נמצא בתוך הגרנד קניון עצמו. מקום נהדר ובמיוחד אם יוצא לכם להגיע ביום שישי תהנו מהבראנץ' של ארוחת הבוקר שהוא כמו ארוחת צהריים. מאוד מאוד מומלץ

עוד פרטים
הוספת תגובה
אדר - תמונה
אדר 64 ביקורות
היה נחמד
3.3
31/01/13

בחופשת חנוכה ישבתי עם בתי בגרג בגרנד קניון. העדפנו לשבת בפנים, שם יותר נעים ושקט מאשר בשולחנות שבחוץ (במעבר בקניון). ביתי אכלה שניצל עם צ'יפס. עם המנה מגיע גם סלט. אני הזמנתי פרגיות על... מצע בורגול ופתיתים. גם למנה זו תוספת סלט. המנות גדולות ומשביעות.

עוד פרטים
הוספת תגובה