נגישות
נגישות

לופט - Loft ביקורות וחוות דעת - עמוד 9

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

429 ביקורות וחוות דעת על לופט

levigali - תמונה
levigali 3 ביקורות
מאכזב
4.0
18/01/19

מגיעה למסעדה פעמים רבות. היום השירות היה מזעזע- החל בבקשות חוזרות של קנקן מים( שהגיע בלי כוסות), המשיך בבקשת רטבים להמבורגרים וקבלתם בזלזול לשולחן, בסיום הארוחה לא הוגשו כלל מגבונים... ומכיוון שחיכינו זמן רב מדי ניגשתי אישית לקופאית על מנת לבצע תשלום. למרות האוכל הטוב יצאנו עם טעם מר מאד...

עוד פרטים
הוספת תגובה
אולגה ואיגור - תמונה
אולגה ואיגור מבקר מתחיל
נחמד
3.8
18/01/19

אוכל טעים, שירות לא משהו. מלכתחילה הזמנו מקומות שיהיה נוח עם עגלת תינוק ולא קיבלנו ונאלצנו לעבור באמצע הארוחה. קנקן מים שביקשנו קיבלנו אחרי חצי שעה.. מחיר סביר לגמרי.

עוד פרטים
הוספת תגובה
ליטל - תמונה
ליטל 2 ביקורות
טעים אך טעון שיפור!
4.3
17/01/19

סעדנו 8 אנשים וסך הכל האוכל היה מעולה וטעים מאוד (מנות פתיחה מעולות וסטייק אנגוס 500 גרם והמבורגרים ברמה גבוהה) למרות שהמנה שלי (מגדל כבד אווז) הייתה בעייתית: הצנים של הכבד אווז היה... שרוף והכבד אווז היה קצת קר מבפנים. יחסית למחיר המופקע של המנה -84₪- בשביל 2 חתיכות כבד אווז קר וטוסט שרוף לא משתלם! מומלץ וטעים אך לא מושלם טעון שיפור.

עוד פרטים
הוספת תגובה
בתאל יעקב - תמונה
בתאל יעקב מבקר מתחיל
היה כיף
4.3
16/01/19

אוירה כיפית וטובה המלצרית שלנו ממש חמודה אדיבה וענתה כל כל צרכנו (אודליה) נחזור לפה שוב ובהקדם. אפילו החשבון היה שווה

עוד פרטים
הוספת תגובה
Ruty - תמונה
Ruty מבקר מתחיל
עושה חשק לחזור שוב
5.0
13/01/19

הייתה חוויה ממש מעולה .אנחנו פעם ראשונה במסעדה ובהחלט נחזור שוב ונמליץ לחברים השירות היה מעולה אוכל עשיר וטעים ..מחירים סבירים .

עוד פרטים
הוספת תגובה
Yonatan - תמונה
Yonatan מבקר מתחיל
מאכזב
2.5
11/01/19

פעם שניה במסעדה, הפעם מאכזבת ביותר. הגענו לשולחן מלוכלך, הסכום מלוכלך, לאחר שביקשנו להחליף - קיבלנו סכום מלוכלך שוב. הגיעו מנות ראשונות, שהתפריטים עוד על השולחן, אי אפשר לאכול ואין... צלחות, כל בקשה מהמלצרית, אפילו כוס מים - הגיעה לאחר מספר רב של דקות. בנוסף חיכינו למעלה מחצי שעה למנה העיקרית. צריך לציין שהמנות הגיעו עשויות טוב והיו טעימות מאוד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
ספיר  - תמונה
ספיר מבקר מתחיל
על הפנים לא נחזור ולא נמליץ!!
2.0
11/01/19

הגענו לחגוג יום הולדת ויצאנו רעבים ומאוד מאוד מאוכזבים. הזמנו מנות פתיחה שהיו סבירות וארבע מנות עיקריות שהיו בלשון המעטה...על הפנים מנת טריו קצבים שעלותה ללא תוספות 186 שח כוללת מדליון... כבד אווז אנטריקוט ופילה...הכל הוזמן מדיום והגיע וול וול דאן יבש ובלתי נגיס. הוזמנו עוד שלוש מנות המבורגר עם תוספות שהגיעו קרות ולא במידת העשייה המבוקשת והכל לאחר המתנה מאוד ארוכה למנות. פשוט אכזבה ! לאחר שהמלצרית וגם האחראית ניסו לשכנע כי הכל בסדר ביקשנו חשבון שילמנו ויצאנו מבלי שנגענו במנות העיקריות (עליהן ביקשנו זיכוי). מאכזב ביותר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של תגובת בית העסק
תגובת בית העסק
17/01/2019
ספיר צהריים טובים נשמח אם תוכלי להשאיר לנו את מספר הטלפון שלך בכדי לטפל בפנייתך.המשך יום נעים מסעדת לופט
טרי - תמונה
טרי מבקר מתחיל
לא מספק ולא מומלץ
2.0
11/01/19

סעדתי מספר פעמים בלופט ראשל"צ והשירות תמיד היה טוב יחסית. היום השירות חרג מהסביר. הוזמן שולחן לשעה 16:15 וכל הקבוצה התייצבה בשעה 16:10 במסעדה ורק בשעה 16:30+ קיבלנו שולחן לנרות שהיו... הרבה שולחנות ריקים. אחד הזוגות תכנן לעוב ב-17:00 ובגלל קבלת שולחן באיחור לא נשאר כי חשש לר להספיק לאכול עד 17:00 וצדק כי רק בשעה 16:50 ניגשה אלינו מלצרית לרשום מה כל אחד מזמין. בשעה 17:05 קיבלו 5 מהקבוצה את המנה שהזמינו ו-3 חברי הקבוצה המתינו עד שעה 17:20 לקבל מנה ראשונה ואומר אחרי ש-5 חברי הקבוצה כבר סיימו לאכול מנה ראשונה! והבענו בפני המלצרית את חוסר שביעות רצון מהשירות וביקזנו לדבר עם אחראי משמרת שהתנצל ודקות אחרי חזר עם צלחת עם סלט עבניות עם רוקט כפיצוי שאף אחד מהקבוצה לא נגע בו ולא שאל לפני היינו חוסכים ממנו את הטרחה. אחרי מנה ראשונה שוב מצאנו עצמנו ממתינים ל נה עיקרית והפעם הגיעה אחראית אחרת שהסברנו על כל מה שקרה וכ- 10 דקות אחרי קיבלנו את המנות העיקריות כך שרק בסביבות השעה 18:00 קיבלה כל הקבוצה את המנה העיקרית, ושוב לא כי לא היו שולחנות פנויים ולא בגלל שחסרו מלצרים/יות ומה שבעיקר בלט הייתה חוסר יעילות בשירות ובלגן אחד גדול שגרם לכל הקבוצה לאכזבה וחבל!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Elena - תמונה
Elena מבקר מתחיל
נחמד בארוחות עסקיות ביום שישי עם הילדים
3.8
11/01/19

מכירים את המסעדה המון שנים ומבקרים בה בקביעות. לרב חוייה מצויינת לצד אוכל טעים . אך לאחרונה יש ירידה ברמת השירות של המלצרים וחבל.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Hilla - תמונה
Hilla מבקר מתחיל
הנאה מובטחת כדאי בהחלט נגיע שוב
3.8
05/01/19

מומלץ לארוחות משפחתיות שירות מהיר ואדיב מחיר מעט יקר ביחס למסעדות האיזור, בשר עשוי כהלכה, טריות מורגשת רכיבים מיוחדים

עוד פרטים
הוספת תגובה