נגישות
נגישות

אוקטגון ביקורות וחוות דעת - עמוד 15

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

150 ביקורות וחוות דעת על אוקטגון

 - תמונה
מבקר מתחיל
4.0
04/05/06

הגענו במקרה למקום אחרי ביקור בבסיס רמת דוד בלי יותר מדי ציפיות. הדבר הראשון שנהננו ממנו הייתה האווירה, הנוף, העיצוב והנקיון. אבל כל זה הוא כאין וכאפס לעומת הבשר - אכלנו אנטריקוט ושכבות... פילה, ושתי המנות היו בטעמים ובאיכות שלא נתקלים בהם בהרבה מקומות בארץ (בטח לא כשמדובר בבשר). אני בהחלט מחזיק מהצפון כמקום של הרבה מסעדות בשר טובות לעומת ת"א, וזו אחת מהטובות שבהן. אפילו הקפה היה טוב... :)

עוד פרטים
הוספת תגובה
arnold - תמונה
arnold 2 ביקורות
4.3
24/04/06

כשקראתי חלק מההמלצות השליליות נשארתי המום.האוכל לדעתנו מצוין, השרות מקצועי ואדיב ביותר.טיילנו בעמק, במקרה עברנו ליד המסעדה והחלטנו לנסות.אנחנו מת"א, מאוד מפונקים ע"י מבחר המסעדות ולא... תיארנו לעצמנו שבמקום כה מרוחק מהמרכז נקבל אוכל מטעמים.המלצנו לידידים לבקר ומסרנו את כרטיסי הביקור שלקחנו איתנו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
7 ביקורות
3.0
22/04/06

ציפינו למסעדה במתמחה בבבשרים אבל בעצם היה סביר ולא יותר, בשביל מסעדה רגילה. התמחות בבשרים - קצת רחוק. ההמבורגר היה טוב מאוד אבל האנטריקוט נהרג פעם שניה וביקש רחמים לשווא, חציו שרוף, מלא... חלקים בלתי לעיסים, כמו במסעדות בתחנות דלק לא יותר מזה. בנוסף, התבלבלו והביאו מנה אחרת במקום כך שהמתנתי לאנטריקוט המון זמן וכולם נאלצו להמתין לי אבל התנצלו זה יפה. "הסלט הירוק" היה משעמם והחסה לא טריה ולא יפה. מחזיקים רק פפסי וזה בכלל הוריד... לא נראה שיש למה לחזור

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.7
20/04/06

המסעדה יקרה במושגים של גוש דן. התפריט מגוון באופן יומרני. מי שמגיש כמנות פתיחה מגוון שערורייתי (אך לא נדיב) הכולל סושי שיצא לאחרונה מהמקרר, 4 שרימפס לא טריים על גבי שיפודים ברוטב צהוב... שמרגיש כמו אבקת מרק, חציל בטחינה על קליפתו השרופה והבלתי אכילה וגם אמפנדס, וגם קורדון בלו, וגם דבלה עם פירור כבד אווז שראה ימים יפים, וגם וגם וגם, תחת הכותרת "ארוחת טפסים" (איזה טפסים? 101? ) ומתמחר אותו, יחד עם מנה עיקרית, ב-115 ש"ח, ראוי לו שילמד כמה דברים לפני שהוא קורא לעצמו אנין. הבשר היה סביר, אך גם כאן היומרה עלתה על הביצוע. ואולי הבעיה היא בציפיות שלנו: מי זה ההוזה שמתפתה להזמין מנה קלאסית כביף וולינגטון במקום שמחזיק תפריט כ"כ מחשיד בגיוונו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
צוף - תמונה
צוף מבקר מתחיל
1.0
06/04/06

בגלל כל ההמלצות החלטנו לנסות והופתענו לרעה! המסעדה לא מעוצבת בצורה יפה, השירות נוראי והכי גרוע-האוכל פשוט נורא! האוכל הגיע אלינו שעה וחצי אחרי שהזמנו והוא היה שרוף המלצריות התייחסו... אלינו כמו אל חיות למרות שהיה די ריק במסעדה. לא ממולץ!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.3
26/03/06

ביקור מאוד מאוד מאכזב. המסעדה מאוד רועשת כאשר מלא. לא שומעים מוסיקה. יחסית לכמה שזה יקר זה בהחלט לא מצדיק להגיע עד לשם ובטח שלא להזמין. טוב יעשו בעלי המסעדה אם ישלחו את צוות המלצרים... ללמוד מהי קבלת פנים אצל שכניהם הערבים במסעדות ובגודל המנות. לגבי האוכל - גם לאחר שביקשתי WD בסטייק קיבלתי אותו M ולא יכולתי לסיים. מאוד לא מומלץ ובהחלט לא שווה את הכסף הרב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
dana - תמונה
dana 10 ביקורות
2.7
14/09/05

שמענו, באנו והבאנו משפחה וחברים. המתכונת - ארוחה עיסקית משודרגת. בר הסלטים - מביש! מרק היום, תוספת היום, מנה עיקרית יומית- בלתי אכיל, יומרני (יאמר לזכות: מי שביקש להחליף, נענה ברצון).... מנות הסטייק ודג הסלמון - מוצלחות, כך גם הלזניה. מנות הילדים- חלקן מוצלחות וחלקן האחר דוחה. קינוחים - אכזבה אמיתית. הגשה - בלי כבוד. המקום - יפה, השירות - אדיב, בעל המסעדה - אדיב וקשוב. יצוין כי הארוחה שאכלנו במקום בעבר, במסגרת משפחתית מצומצמת, הייתה טעימה ומכובדת.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
06/09/05

חגגנו יום נישואין. היה מעולה. המנות הראשונות היו סוף הדרך. מנות עקריות טעימות מאוד וכמובן הקינוח. אהבנו מאוד את קבלת הפנים והשולחן המעוטר במיוחד עבורינו. נחזור בשמחה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
01/09/05

בתאריך 27/8 ערכנו אירוע המונה 75 איש. האוכל היה מדהים, השירות היה מעולה, כל מי שהתארח באירוע טרח לציין עד כמה היה מהנה - האוירה האוכל השירות והכל. פשוט מצויין אין מילים

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
30/04/05

ממליצים בחום, אווירה נהדרת, עיצוב חם ומזמין, שרות ידידותי ומקצועי, בעלי המקום תמיד נמצאים, אוכל מגוון וטעים מאד, מחירים אטרקטיביים מאד, מומלץ בחום!

עוד פרטים
הוספת תגובה