נגישות
נגישות

פיש 99 ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

3
אוכל
2.5
שירות
3.0
אווירה
3.5
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

16 ביקורות וחוות דעת על פיש 99

Yarin - תמונה
Yarin 4 ביקורות
מסעדת דגים ובשרים קטנה.
3.5
01/08/15

ניגש ישר ולעניין המסעדה אותנטית נחמדה שירות מצויין מסעדה מזרחית דגים ובשרים סלטים טריים מטובלים כמו שצריך מנת הדג (פורל) בגריל הייתה מעולה לא יבשה ועשוייה כנדרש.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Ana - תמונה
Ana 4 ביקורות
מקום מאוד נחמד, מומלץ!
3.8
26/07/15

אוכל טעים מאוד, אווירה פסטורלית. לא מוותרים בכל ביקורנו בצפון!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Yaron - תמונה
Yaron 2 ביקורות
חוות דעת דגי דפנה
4.5
11/06/15

הזמנו מקום ל- 16 איש מטעם העבודה בחדר הפרטי, אני חייב לציין כי מהרגע הראשון היחס של דני היה מצויין ואישי מאוד. המלצרים דאגו שבכל רגע נתון לא יהיה מחסור על השולחן, בנוסף דני דאג לנו למסך... לטובת הקרנה פרטית בחדר, והראה נכונות כל זמן שהייתנו שנרגיש רצויים ובנוח. כולם נהנו מאוד והבטחנו שעוד נחזור. ממליץ בחום.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Tsahi - תמונה
Tsahi מבקר מתחיל
מסעדת דגי דפנה
5.0
07/02/15

חודש פברואר שנת 2015 נכנסנו לאכול במסעדה מקום יפה נקי ומסודר לפי אתר אינטרנט אנשים לכלכו על המסעדה אסור להקשיב שווה לנסות גם זוג נוסף שהיה עימי אמר שחברים אמרו.... אני רוצה לומר לאותם... אנשים שאינם מבינים באוכל המסעדה מושלמת האוכל אליפות הדגים טריים סלטים טעימים ממליץ בחום ובאהבה יישר כח!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
itzik - תמונה
itzik 3 ביקורות
אכזבה
2.5
09/02/14

מקום נחמד בעלים חייכן ונעים אבל השרות עצל ואיטי והאוכל ברמה נמוכה הפורלים יובשו על הגריל וטעמם לא היה של דג טרי... הסלטים סבירים .

עוד פרטים
הוספת תגובה
אסף - תמונה
אסף 2 ביקורות
לא להתקרב!!!
1.3
27/07/13

היינו היום במסעדה, 3 חברים בני 26 מהמרכז. אז ככה - התיישבנו והתאכזבנו לגלות שהצלחות שמחכות על השולחן מי-יודע-כמה-זמן מלוכלכות, הקראף שבו הגישו לנו מים עוד יותר מלוכלך. אני הזמנתי פרגית... עם תפוחי אדמה אפויים - הפרגית הייתה סבבה, תפוחי אדמה יבש קשה ובתיבול בסגנון צה"לי לכל דבר - זוועה. חברים שלי הזמינו דג בתוספת ציפס (כל אחד בנפרד) המלצרית בחרה להביא להם צלחת גדולה של ציפס ביחד. לאחר טעימה מהציפס הגענו למסקנה כי כנראה טוגן מחדש או משהו שכן היה יבש וקשה. הדגים היו בסדר גמור לדעתם. לשולחן הגיעו סלטים - אני אופתע לגלות אם הסלטים הוכנו במקום. ביקשתי קולה זירו - אמרו שאין ויש דיאט קולה. שאלתי אם אפשר לקבל את הדיאט קולה עם קרח ולימון - המלצרית אמרה שהקרח ייקח זמן כי הוא עכשיו הגיע אבל אין מי שיביא אותו מלמטה.. הייתי בשוק. כשהקרח הגיע התברר שמגישים לשתייה את הקרח מהסוג ששמים על הדגים לקירור (רסיסי קרח כאלה). באמת שהיו עוד הרבה דברים נוראיים אני ממליץ לא להתקרב למסעדה הזו שמנהליה כנראה חושבים שזה שיש להם בריכת דגים מצדיק קיום של מסעדה. זו פעם ראשונה שאני כותב חוות דעת על מסעדה אבל החוויה הייתה כל כך גרועה שאפילו נרשמתי לאתר במיוחד בשביל זה. עדיף מקדונלד'ס - באמת.

עוד פרטים
הוספת תגובה
eyal.m13 - תמונה
eyal.m13 2 ביקורות
מאכזב מאאווודד
1.3
03/04/13

הגענו למסעדה דרך דיל של טרקטורוני היער והגולן (אחלה טיול טרקטורונים) ככה שלא יכולנו פשוט לעזוב כי שילמנו מראש למרות שהזמנו מראש מקום לא היה מקום וחיכינו שעה וחצי למקום גם שהתיישבנו הכל... היה בלגן ומלוכלך וכדי להזמין לקח עוד חצי שעה האוכל היה סביר פיתות יבשות ודג יבש ומלא עצמות לא חיכינו לקינוח כבר לא היה סבלנות וגם לחשבון לקח 20 דקות להגיע ממש שקלנו פשוט לקום וללכת אבל בגלל ששילמנו מראש והיינו צריכים רק לתת את הווצ'ר העדפנו לחכות כדי שלא יהיו לנו בעיות

עוד פרטים
הוספת תגובה
רעות רובין שלם - תמונה
רעות רובין שלם מבקר מתחיל
אכזבה
2.0
16/08/12

הגענו למסעדה שלושה אנשים. הצפיפות היתה איומה בפנים בחוץ היה קריר . הושיבו אותנו סמוך למטבח ונאלצנו לשמוע את המלצרים רבים האחד עם השני.הסלטים שהוגשו לשולחנות לא היו זהים כלומר, לנו הוגשו... מעט יותר סלטים. נאלצנו לפנות למלצר מספר פעמים ולהזכיר לו את הזמנתינו (חלק מהמנות ויצאו והחלק השני נאלץ להתבונן באחרים אוכלים) . השיא היה כאשר הקינוח מוס השוקולד הגיע חם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
רלו סמוק - תמונה
רלו סמוק מבקר מתחיל
היה אחלה
5.0
04/08/12

ב3.8.12 לקחתי דיל שכולל שייט וארוחה בדגי דפנה האוירה היתה נעימה בעל הבית היה חם השרות היה מצוין האוכל היה טעים מאוד מומלץ בחם

עוד פרטים
הוספת תגובה
יחיאל - תמונה
יחיאל 7 ביקורות
סלטים טריים והדג יבששש
3.0
21/01/12

בתאריך 8.1.2011 סעדתי במסעדת דגי דפנה. המלצרית והאחראי היו חביבים מאד, המלצרית המליצה על דג פורל בגריל עם עשבי תיכול, הסלטים היו טעימים מאד, אבל הדג היה מאד יבש ומעוך, כנראה דג ישן ולא... טרי. חבל, התאכזבתי מאד מהדג, ממליץ להזמין רק סלטים

עוד פרטים
הוספת תגובה