נגישות
נגישות

בבית קפה ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

4.5
אוכל
5.0
שירות
4.5
אווירה
3.5
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

9 ביקורות וחוות דעת על בבית קפה

 - תמונה
2 ביקורות
4.7
14/01/09

הם מצטיינים בהכנת וופל בלגי שבחיים שלו לא טעמתם כמותו. ביקרתי שם כשהייתי חיילת ואני עדיין זוכרת את הטעם המיוחד ועברו 5 שנים (ואני מבקרת במסעדות ובתי קפה)...

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
16/12/07

המקום אמנם קטן, מקומות הישיבה והעמידה בו מעטים, אבל זה בדיוק מה שהופך אותו לירושלמי כל כך. הטעם מדהים- ומי שלא אכל ופל חם עם קרם וניל מופלא בבאבט ביום חורף קר, וקינח בשוקו שלא טעמתי... כמותו בשום מקום אחר- פיספס את אחת החויות החורפיות הירושלמיות המהותיות. בבאבט תוכל לגלות שגם התמהוני שלידך משמיע את אותם קולות עונג כמוך כשהשוקולד מטפטף לו לתוך הפה, ולהיזכר שאחרי הכל- כולנו בני אדם, וכולנו אוהבים חם ומתוק.

עוד פרטים
הוספת תגובה
איבון - תמונה
איבון 2 ביקורות
4.7
09/02/07

פינה ירושלמית קסומה וחמימה. כוך קטנטן בו קסם אמיתי נוצר כל רגע. החגיגה של באבט, ללא שום ספק, אחת מהחוויות הירושלמיות האהובות עלי! אין מילים לתאר את הוואפל הבלגי האגדי שמכינים שם בחום... ואהבה, הטבחים החייכנים, ממש מול עיני הלקוחות הרעבים למשהו מתוק ואיכותי. בכלים ביתיים לגמרי מפיקים במטבח הפתוח רטבים ותוספות מדהימות לוואפל. מומלץ בחום רוטב השמנת החמוצה ותפוחי העץ, וכמובן השוקולד והוניל החלומי. וכמובן, איך אפשר בלי שיר הלל לשוקו הביתי החמים שמכינים שם בטאצ' אישי, והכל בשימוש בחומרי גלם איכותיים והכי חשוב - אמיתיים. שאפו לחגיגה של באבט - אין עוד מקום כזה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
26/03/06

אחד המקומות לבקר בירושלים... וופלים מעולים, כל פעם מופתע מחדש. ממליץ לטעום את השוקו.

עוד פרטים
הוספת תגובה