נגישות
נגישות

עזבה ביקורות וחוות דעת - עמוד 8

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
3.0
אווירה
3.5
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

72 ביקורות וחוות דעת על עזבה

יוסי - תמונה
יוסי מבקר מתחיל
2.4
10/02/07

אינני יודע מה כולם מתלהבים ממסעדה זו. האוכל פשוט, מנות קטנות שמספיקות להאכיל ארוחת ילדים, מחירים מובקעים ולא סיפק את רעבוננו. המנות דלות, בתור אחד שאוכל המון במסעדות, לא אחזור לשם,... התאכזבתי וחבל.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Amit - תמונה
Amit מבקר מתחיל
4.0
28/08/06

המקום זקוק לשיפוץ דחוף - אבל האוכל הוא כזה שבא להמשיך ולאכול, עוד ועוד. הוא אותנטי, עדין, טעים בצורה מושלמת.צריך לבוא בקבוצה ולהזמין - הכל!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
17 ביקורות
3.0
16/04/06

תפריט מצומצם, מחירים קצת גבוהים ביחס לסוג האוכל.לא לצפות ליותר מדי.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
15/04/06

כל פעם שאנו באים לאכול בעזבה אנו מתקבלים כל כך יפה - תמיד בארשת פנים יפה וחגיגית, תמיד עם חיוך מכל הלב! לגבי טיב האוכל, אין מה להגיד חוץ מ.... מעולה!הטעמים המוכרים ועם זאת המיוחדים... במינם של דאוד נפלאים! כל הכבוד דאוד!!!מילה אחת לגבי ביקורות בכלל:גם לפני הפרסום והתהודה בעיתונות ובטלויזיה וגם לאחר כל "הטררם"... האנשים שמבינים באמת באוכל אמיתי ובאוכל טעים תמיד יהיו המעריצים הקבועים של דאוד ומסעדתו - עזבה!וכמו דאוד - שנשאר אותו דאוד, צנוע מוכשר ומקסים - כך גם החברים שאוהבים ונאמנים לדאוד ולמטבחו. אז נותר רק לסיים בקול תרועה ובשמחה שקיים מקום כמו עזבה כאן בארצנו הקטנטונת!Thank God!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
15/04/06

עזבה היא אחת המסעדות היותר טובות אם לא הטובה ביותר שקיימת בארץ. המקום הוא עממי וזה מה שהופך אותו לכל כך נעים וביתי. המטבח הלבנוני של דאוד במיטבו, פשוט מדהים. המסעדה לא מתיימרת ולכן היא... כל כך פשוטה - לא ייאמן שכך היא נשארת ודאוד לא משפץ אותה - כל הכבוד לו על כך.זה בסדר שיש ביקורות לא טובות על מסעדה, אבל במקרה הזה הדבר ללא ספק נובע מבורות של אנשים, מפלצנות ישראלית צפויה, וכמובן מחוסר הבנה באוכל טוב - שיהיה להם לבריאות וימשיכו לשבת במסעדות פלצניות שלא שווה לשלם בהן אפילו 10 ש"ח.בתיאבון וטולילו...

עוד פרטים
הוספת תגובה
ZAPCLUB - תמונה
ZAPCLUB 3 ביקורות
1.3
26/03/06

הגענו בקבוצה של כ-25 אנשים. הודענו מראש על בואנו.המקום נראה כעזובה אחת גדולה. התפריט היה דל, ורשום על פיסת נייר. המחירים מופקעים ללא שום הצדקה.חבל לבזבז זמן ודלק - ולהגיע לכזו... חורבה.אגב, עזבה פירושו בערבית - עינוי.ואכן כשהגענו לצימר בצפון, הסתבר ששמה של המסעדה, אכן צועד לפניה בכל הצפון, אך דווקא באופן שלילי ביותר.מומלץ בחום להדיר משם רגליים ולא להגיע.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
3 ביקורות
1.0
12/02/06

מאכזב מאוד. לא היה ראוי לפרסום בתקשורת.

עוד פרטים
הוספת תגובה