נגישות
נגישות

עזבה ביקורות וחוות דעת - עמוד 6

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
3.0
אווירה
3.5
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

72 ביקורות וחוות דעת על עזבה

dov - תמונה
dov 3 ביקורות
2.3
25/10/10

באנו, ישבנו כרבע שעה עד שקיבלנו שולחן.אחרי כ-10 דקות ניגש אחד המלצרים ולקח את הכילים של הסועדים שהיו לפנינו.ואז ניגש להגיש אוכל לשולחנות אחרים. בזמן שהמתנו ראינו שהמלצר שהתחיל לטפל בנו... ניגש לעזור אחר על מנת להגיש שם אוכל. כל זה ראינו מכוון שישבנו בחוץ ורוב הפעילות היתה בחוץ. אחר כך בא אלינו והביא מפת שולחן ( דף ניר גדול) ושוב הלך לעזור להגיש אוכל לשולחנות אחרים.ברגע זה קמנו ועזבנו .

עוד פרטים
הוספת תגובה
יעל - תמונה
יעל 5 ביקורות
4.3
30/09/10

מסעדה מקסימה ופשוטה , ללא פלצנות.אוכל טעים וביתי , יחס טוב. מומלצת בחום.

עוד פרטים
הוספת תגובה
oded - תמונה
oded מבקר מתחיל
3.3
25/09/10

אוכל ערבי אוטנטי כמו שצריך להיות. שרות חובבני עם הרבה קסם.בעלי בית נחמדים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.0
24/09/10

האוכל היה לא טעים בלשון המעטה ואפילו דוחה. לבשר שהוגש כעוף היו עצמות בגודל, בצורה ובטעם שלא אופייני לעופות (הפריקי (מין סוג של חיטה) היה פריקי (יבש, חסר טעם ועם אבנים), הבקר היה שרוף... ויבש, האורז סביר, החומוס לא טעים, הקובה סביר ורק הסלט ירקות היה טעים. המסעדה מלאה זבובים וחמה. מחכים הרבה זמן לאוכל והשירות לא מסביר פנים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
3 ביקורות
4.7
06/07/10

אני מכיר את המסעדה שנים רבות וממליץ עליה לכל מקורביי. זוהי פנינה בנוף המסעדות המעניקה חווייה מיוחדת בלי פלצנות וגינונים מיותרים. חביב ומינרווה הם במקום ראשון אנשים מצויינים, ורק מעבר... לכך בשלנים בחסד. כמי שנהנה מהמסעדה שנים רבות אני מציע להיכנס ולבקש שיגישו את האוכל הכי מתאים לאותו יום. כך אני עושה, מזה שנים ומעולם לא התאכזבתי.

עוד פרטים
הוספת תגובה
שמוליק - תמונה
שמוליק 4 ביקורות
3.3
27/06/10

הביטוי "אל תסתכל בקנקן אלא במה שבתוכו" ניכתב בדיוק למקום הנפלא הזה. צריף רעוע, שירותים בחוץ..., חצר מוזנחת, שירות חובבני, אבל האוכל משהו מעולם אחר. מיוחד מאוד ו ט ע י ם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
3.7
27/06/10

מסעדה מיוחדת עם אוכל מדהים ויחודי.כל מנה שהזמנו היתה נפלאה .המקום פשוט ונעים אפשר לשבת בחצר תחת העצים.זוהיח מסעדה ששוה להגיע אליה מרחוק ,מה שבטוח שכל פעם שאנו בצפון נכנס אליה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.0
05/02/10

אוכל מאכזב עד גרוע. שירות רע ועוין. מחירים יקרים וללא הצדקה כלל. המקום היה מאד מומלץ. כנראה שהדרדר עם הזמן או שהמומחים מקבלים אוכל ויחס שונה לגמרי מזה שמקבל הציבור הרחב, כלומר אנחנו. לא... להתקרב!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
3 ביקורות
3.3
21/11/09

שמפות הנייר והתפריט לא יטעו אתכם, מדובר באוכל ברמה מאד גבוהה! ללא פלצנות וללא יומרנות - פשוט אוכל מעולה. הלימונדה מהטובות ששתינו, הפריקי מדהים והקבב מעולה. פשוט כיף. ממולץ בחום!

עוד פרטים
הוספת תגובה
עמית - תמונה
עמית 2 ביקורות
3.3
30/08/08

אוכל ערבי מפתיע מאוד וטעים, למי שמצפה לעוד מסעדה "מזרחית" זה לא המקום !!! המנות כולן שונות מהמוכר במסעדות הז'אנר הזה אבל הטעם... לא ממש המקום המתאים לכניסה עם משפחה רועשת המבקשת לאכול... ארוחת צהריים בשבת של טיול. מאידך זוג הרוצה בחוויה שונה ומאוד טעימה עם מחשבה מאחורי כל מנה צפויה חוויה מדהימה. לסיכום לא לכל אחד ולא בכל הרכב.

עוד פרטים
הוספת תגובה