נגישות
נגישות

עזבה ביקורות וחוות דעת - עמוד 3

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
3.0
אווירה
3.5
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

72 ביקורות וחוות דעת על עזבה

anna tsymbal - תמונה
anna tsymbal 4 ביקורות
אוטנטי, טעים, מאיוחד
4.8
01/05/17

הגנו למקום מאוחד אם אווירה אוטנטית קיבלנו אחלה שירות אם הטעימות של אוכל אוטנטי ממליצה לכולם מקום נעים יש מלא מקום לילדים שיכולים לשחק אוירה מויחדת בתוך המסעדה

עוד פרטים
הוספת תגובה
Jacob - תמונה
Jacob מבקר מתחיל
טעים ונעים
4.8
24/01/17

האוכל והשרות נהדרים. בעלי המסעדה חביבים ואף סיפרו לנו על חוויה לא נעימה עם אורחים בשבת האחרונה. הוא ממש לקח את הארוע ללב ובסהכ רצה לתת להם שרות טוב ואוכל מעולה. אני לא מאמין שהבעלים היה... לא נעים . מבחינתנו החוויה במסעדה נהדרת האוכל מצויין וכול המשפחה ממש נחמדים ואדיבים. ממליץ לכולם לאכול בעזבה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Ram - תמונה
Ram 2 ביקורות
אוכל בינוני ושרות ירוד ביותר
1.3
21/01/17

הגענו לעזבה בשבת בצהרים, ולא בפעם הראשונה. זכרתי את ימי הזוהר של המקום בו האוכל היה איכותי והשירות חם ולבבי. המקום הדרדר מאד: האוכל בינוני ומטה, שירות גס ולא אדיב החל מבעל המקום שנזף... בנו קשות שהעזנו להתלונן ועד לאחרון המלצרים.חיכינו זמן רב למנות אשר הגיעו בטיפטוף, לאחר בקשות חוזרות ונישנות ללא קשר בינהם. אוכל חם לפני הראשונות, פיתות לא הגיעו בכלל-רק כשקראנו לבעל המסעדה, מנות אחרות כלל לא הגיעו ולאחר המתנה ממושכת ביקשנו חשבון וויתרנו עליהם. אנו לא נפקוד את המקום יותר

עוד פרטים
הוספת תגובה
נוי - תמונה
נוי 3 ביקורות
אוכל סביר, שירות גרוע. אכזבה
1.8
21/01/17

הגענו בעקבות המלצה בעיתון. המנות סבירות, לא מעבר, והמחיר לטעמי גבוה מדי. כל המחירים גבוהים יותר ממה שכתוב באתר! מנה אחת שכחו להוציא לנו ופיצוי כמובן לא קיבלנו.. המקום צפוף והאקוסטיקה... גרועה, ככה שגם לא נעים לשבת. בקיצור, לא מומלץ.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Tamar - תמונה
Tamar מבקר מתחיל
נהדרים!!!
5.0
18/10/16

חיפשנו מסעדה לאחר טיול באיזור שמאפשרת כניסת כלבים. איפשרו לנו לשבת בתוך המסעדה (לא רק במרפסת , כמו הרבה מקומות). האוכל היה טעים לנו ולחברותינו הצימחוניות. המחיר סביר מאוד ושירות אדיב... ומהיר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
רחל - תמונה
רחל מבקר מתחיל
אכזבה גדולה
1.3
17/10/16

אכזבה ענקית! הגענו 5 זוגות במסגרת בקור בפסטיבל בבית ג'אן.השרות היה נוראי!המנות הראשונות הגיעו באיטיות מזעזעת. המנות העיקריות כנ"ל.הגיעו מנות שלא הזמנו ונאלצנו להחזירן.אחד הסועדים קבל את... המנה לאחר שכולנו סיימנו לאכול. האוכל פשוט ומטה , לא טעים .המחירים גבוהים ללא הצדקה וכשקיבלנו חשבון חייבו אותנו על מנות שלא הזמנו. בקיצור אכזבה ענקית!!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
ruthfern - תמונה
ruthfern מבקר מתחיל
לא נבוא שוב.לא נמליץ.
1.5
18/06/16

אווירה מזרחית לא לרוחנו- מוסיקה ערבית כשרוב/כל הסועדים משפחות ישראליות בעברית. האוכל-שכחו להביא חלק ניכר מהתפריט. וכשהגיע אחרי ש"הזכרנו" -הבשר היה קר ולא מתובלן -קציצות בקר בטחינה.(כמו... סינייה) המחיר הגיוני.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Orly - תמונה
Orly מבקר מתחיל
אכזבה קשה
1.0
01/05/16

הגענו למסעדה בעקבות ההמלצות הטובות באתר וזו הייתה פשוט נפילה!! ראשית המקום מלוכלך, לא מטופח ונראה כי ראה ימים יפים יותר. הזמנו לילדים מנת שניצל (65ש"ח) הגיעו 2 יח קטנות של שניצל עם... אורז צהוב חסר טעם. כרובית בטחינה שהייתה סבירה לא מעבר, סלט חוביזה שהיה יבש ותפל ואיזה סלט קוץ בר... שהמלצר מאוד המליץ עליו שהיה סוג של מרק דלוח. אבל גולת הכותרת הייתה כשהזמנו סיניה צמחונית. הסיניה הייתה חסרת טעם לחלוטין ובלתי אכילה. קראתי למלצר ובקשתי להחזיר את המנה ולהזמין משהוא אחר במקום. המלצר סירב בתוקף. ע"פ דבריו "המנה היא מנה מעולה שמוכרים אותה הרבה במסעדה"... ואין ביכולתו להחליפה במנה אחרת. ניסיתי להבין בכל זאת, מדוע הוא לא מוכן להחליף את המנה הלא טעימה הזאת ?? הוא טען שאלו הוראות שקיבל מהבעלים והביא טחינה נוזלית כמו מים שאשפוך על הסיניה. בסופו של דבר, שלמנו 250ש"ח (כולל הסיניה) ויצאנו רעבים בתחושה ששדדו אותנו. בנוסף נדהמנו מההתנהלות המעליבה וחסרת היחס של הצוות. אף אחד לא שאל טעים לכם? חסר לכם משהוא? אולי לפצות באיזה שהוא אופן... אנחנו לא נחזור לעולם ונתייחס מעתה להמלצות באתר זה בעירבון מוגבל!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
תמר - תמונה
תמר 3 ביקורות
פשוט טעים ונעים
4.3
25/03/16

המקום מאוד פשוט אבל נקי(כולל השירותים) עם אווירה נעימה. האוכל טעים להפליא - המבחר לא גדול אבל כל מה שניסינו היה טעים, עם מרכיבים מקומיים טריים. המחיר מאוד סביר, המנות נדיבות (מנות... ראשונות יחסית גדולות) והאווירה ביתית (אבל לא שקטה - ישבנו בחוץ ושמענו היטב את הסועדים בשולחן הסמוך.

עוד פרטים
הוספת תגובה
עדנה - תמונה
עדנה 18 ביקורות
מסעדה ביתית עממית טעימה
3.0
05/01/16

ביקרנו בעזבה באמצע השבוע והינו אני וחברה.חברתי מאוד חששה להיכנס כי המקום נראה לא הכי מזמין. הרגעתי אותה כי שמעתי הרבה המלצות על המקום. בחורה נחמדה שירתה אותנו והמליצה על מנות , הזמננו... כמה סלטים ומנה עיקרית אחת שהספיקה לשנינו. הסלט ירקות היה גדול וטעים מאוד, תבשיל ירק ) נראה לי נקרא חוביזה ) היה טעים מאוד , תבשיל ירק נוסף עם בורגול היה יבש ועשה רושם שהכינו יום לפני ולכן לא אהבנו, כרובית בטחינה היה נחמד והמנה העיקרית קובה סינייה היה נחמד אך לטעמי קצת יבש. לקינוח הזמננו סחלב והיה אחד הטעימים שאכלתי . רצינו לטעום את עוגת הסולת אך אמרו לנו שזה לוקח כ 10 דקות ולא היה לנו כוח לחכות . בפעם הבאה בטוח אטעם אותה . לסיכום מקום חביב ומומלץ למי שרוצה לאכול אוכל בריא וביתי. נחזור שוב .

עוד פרטים
הוספת תגובה