הגענו בשבת שעברה לסניף סוקולוב חולון, האוכל בלי טעם, לא היה מקום לדבר עליו, הזמנו ראנץ מיונז שמו לנו אלף האיים, לא היה בכלל שקיות קטשופ, ומה שהיה פשוט נורא זה רעש אינסופי, ילדים מקללים,...
צועקים, איזו חוויה זו? כשביקשנו יפה קצת שקט קיללו אותנו, אתם חייבים להתאפס ובטח לא להעסיק ילדים בני 14 שחושבים שהם כל יכול, לא נחזור לעולם !