נגישות
נגישות

עוד מסעדות בתל אביב

BBB  בי בי בי רמת החייל תל אביב בתל אביב
תל אביב
מסעדת המבורגרים
הזמן שולחן
ווין גארדן בתל אביב
תל אביב
ביסטרו
לחם בשר נמל תל אביב בתל אביב
תל אביב
מסעדת בשרים, כשר בד"ץ
אגאדיר  בתל אביב
תל אביב
מסעדת המבורגרים
הזמן שולחן
קנטין בתל אביב
תל אביב
בית קפה
שיפודי הכרם בתל אביב
תל אביב
מסעדת בשרים, כשר
הזמן שולחן

דירוג גולשים

2
אוכל
2.0
שירות
2.5
אווירה
2.0
מחיר
1.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

3 ביקורות וחוות דעת על בורגראנץ'

מהחדש לישן
  • מהחדש לישן
  • מהישן לחדש
  • מהגבוה לנמוך
  • מהנמוך לגבוה
maximhav - תמונה
maximhav 2 ביקורות
ממש לא טובה
1.3
08/07/18

אחד הסניפים הגרועים ביותר של אוכל מהיר שהייתי בו. שירות על הפנים הרגשה שעושים לך טובה שלוקחים מימך הזמנה ועושים טובה שביכלל מתחילים להכין אותה.מחירים גבוהים על אוכל שלא נראה טוב ולא... טעים כלל ולוקח הרבה מאוד זמן לקבל את האוכל.לא שווה את הכסף לא מבחינת מה שמקבלים (שירות ואוכל) לא הייתי לוקח את הילדים לאכול שם וכל ההתנהלות הזאת יכולה גם להצביע על כמה אכפת מהניקיון במקום אנחנו לא נראה מה קורה במטבח אבל ההרגשה לא טובה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Tal - תמונה
Tal 313 ביקורות
איטי
3.3
12/02/18

סניף הבורגראנץ' הזה עבר שיפוץ מסיבי, והחלטתי לבקר בו ולראות מה נשתנה. הגעתי בשעת ערב מאוחר, כשמלבדי היה בסניף רק לקוח אחד נוסף שכבר אכל. הזמנתי ארוחת ראנץ' שום והמתנתי. לא היו עוד... הזמנות מלבד שלי. היו (לפחות לפי מה שראיתי) 3 אנשי צוות בסניף, ואף אחד מהם לא ניגש להכין את ההזמנה שלי. רק לאחר 10 דקות הם נזכרו שאין להם בכלל רוטב שום בסניף וניגשו להכין את ההזמנה. הצ'יפס היה חם אבל לקח לאוכל המון זמן לצאת בגלל האיטיות שלהם. מרגיז. חייבת לציין שהסניף נראה מעולה אחרי השיפוץ.

עוד פרטים
הוספת תגובה
קולט  - תמונה
קולט 238 ביקורות
מאכזב - נשארו רק הזכרונות
1.8
23/05/15

את הביקור הראשון שלי בסניף בורגר-ראנץ' עשיתי בשנת 1980 בכיכר מלכי ישראל . אכלתי המבורגר הוואי עם אננס , צ'יז וויז שהיה הכלאה של ספרדי עם גבינה צהובה , שישליק טקססי ועוד (לא באותו יום) .... המנות הללו כבר לא בתפריט לצערנו .התפתינו להיכנס לסניף הדר יוסף שהינו גדול ומרווח . הזמנו ספרדי קטן , שניצל קטן לילדה וטורטייה צמחונית לאישה . הילדה רצתה לשתות מים מינרלים אך לא היה . שתי דקות אחרי שהזמנו וישבנו קראו לנו והודיעו שהטורטייה הצמחונית אזלה . את המנמות קיבלנו על מגש ללא מפית או רטבים .נאלצנו לבקש . ההמבורגר הספרדי היה מאכזב מאוד. 26 ש"ח לקציצת בשר דקה ויבשה עם מעט רוטב ובצל והרבה מלפפון חמוץ . השניצל לילדה היה סביר .לא ברור למה ביקשתי כריך קטן וקיבלתי כריך גדול שמחירו 26 ש"ח ואילו הילדה שביקשה כריך קטן אכן קיבלה כריך קטן במחיר של 10 ש"ח. לא נחזור .

עוד פרטים
הוספת תגובה

מה גולשי zaprest אומרים על המקום:

0
מנות נדיבות
0
נוף מדהים
0
ארוחת טעימות שווה
0
אווירה עממית
0
אווירה של חגיגה
0
מודעות לבעלי אלרגיות
הצג עוד חוויות

מספר נוסף: 072-2460900

מצאת טעות?

תעזרו לנו לשפר את המאגר

כל המסעדות שצפיתי בהן

קדימה
אחורה