נגישות
נגישות

לחם ארז ביקורות וחוות דעת - עמוד 3

דירוג גולשים

3
אוכל
3.0
שירות
3.0
אווירה
3.5
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

20 ביקורות וחוות דעת על לחם ארז

עבודה - תמונה
עבודה מבקר מתחיל
2.3
24/01/09

היינו ביום שישי , הביאו לנו סנדויצ'ים עם לחם לא טרי , "כפרי צרפתי" - הצרפתים ודאי היו מתכחשים לשם, חסר טעם וחסר יחוד. אכזבה גדולה גדולה. לא נבוא שוב ולא נמליץ

עוד פרטים
הוספת תגובה
חדוה - תמונה
חדוה 10 ביקורות
2.7
27/10/07

היום ביקרתי במסעדה נהנתי מאד מהאוכל, הוגש יפה וקפדני, אבל המלצריות חמוצות לא נעימות לא מחייכות. צר לי אבל התאכזבתי מאד וחבל.לא מספיק שהאוכל טעים השרות צריך להיות יותר אדיב לא נראה לי... שאגיע לשם בזמן הקרוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
2.0
04/10/07

ביקרנו פעמיים במהלך החודש האחרון. בפעם הראשונה היה ממש נחמד ולכן חזרנו.. וחבל...חצי מהמנות בתפריט לא היו במלאי, המלצריות היו אנטיפטיות בצורה מזעזעת והאוכל שכן היה היה מאכזב ביותר, מה גם... שהזמנו סלט שכביכול היה אך לבסוף הוגש ללא רכיבים עיקריים שהיו מפורטים בתפריט. זו היתה פשלה רצינית ברשימה ארוכה של אכזבות והמלצריות ממש לא ניסו לכפר על כך..לשם לא נחזור...

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.7
28/08/06

המנות קטנות מאוד והמחירים מאוד יקרים. האוכל לא מצדיק את המחיר הגבוה. אכלנו ארוחת בוקר זוגית, והצלוחיות עם הגבינות היו ממש זעירות. קיבלנו 3 חתיכות סלמון והמילוי היה בתשלום. סלט הבית ממש... קטן ואיננו מספיק לזוג. רק המוזלי היה בגדר הפתעה נעימה. הלחם שקיבלנו היה לא טרי. בקיצור, אכזבה מאוד גדולה ממקום במתיימר להציב רף גבוה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
איל - תמונה
איל מבקר מתחיל
4.7
17/06/06

ארוחת הבוקר הטובה ביותר בכרמל.אכלנו "ארוחת בוקר זוגית" (89 ש"ח). היא כללה את הסטנדרט שיש בכולם: לחם אחד, שתי ביצים כבקשתך, סלט טרי, ריבה, שתיה חמה ושתיה קרה; אבל גם פינוקים של: סלט... אבוקדו, סלמון מעושן, גבינת פטה, גבינה עם עירית, ממרחי עגבניות מיובשות וממרח פלפלים.לכל היה מילוי מחדש, הביצה הוגשה על מצע של טוסט של לחם עם דגנים, ובסוף גם קיבלנו עוגת פסיפלורה (לא ברור אם מהתפריט או צ'ופר).המלצרית תחילה השתהתה אבל התנצלה בחביבות ועשתה הכל להשביע את רצוננו.בקיצור - מגניב לגמרי. משאיר הרחק מאחור את האחרים! תהנו, בתיאבון!

עוד פרטים
הוספת תגובה