נגישות
נגישות

לחם ארז ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

3
אוכל
3.0
שירות
3.0
אווירה
3.5
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

20 ביקורות וחוות דעת על לחם ארז

Raz - תמונה
Raz 14 ביקורות
ארוחת בוקר סבירה
2.3
07/12/13

ישבנו שם שישה אנשים עם קופונים לארוחת בוקר. הארוחה הייתה סבירה ולא יותר, אך הקמצנות הרבה העיבו עוד יותר. קופן או לא קופן לשם אני לא חוזר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
עודד - תמונה
עודד 55 ביקורות
ארוחת בוקר זוגית בלחם ארז - סניף מוריה בחיפה
1.5
19/11/12

לאחר ניסיון לא טוב לפני כשנה, החלטתי לתת למקום הזדמנות נוספת לאור "התפריט החדש". לצערי התאכזבתי בשנית. החביתות שהוגשו נראו לא טוב, ספוגות שמן רב ולא מעוררות תאבון. כלל הממרחים והגבינות... מוגשות במנות קטנות. בתור מקום שמתפאר בלחמיו, הוגש לחם מסוג אחד, לבקשה לקבל לחם קל נענינו שאין להם. רמת השירות היתה מזעזעת, החל ממלצרית שלוקחת הזמנה והולכת מיד לעשן ליד, על אף השלט המורה על איסור עישון, המשך בשולחנות מלוכלכים, יחס לא נעים מהמלצריות וחוסר הבעת עניין בנו במהלך הארוחה (לא שאלו אם הכל בסדר, לא הציעו את השתייה החמה מיוזמתם וכו'). האוירה במקום לא נעימה וזה לא המקום לשבת בו בשבת בבוקר. מאכזב מאוד. אני לשם לא אחזור.

עוד פרטים
הוספת תגובה
רועי - תמונה
רועי מבקר מתחיל
קפה מעולה
4.5
28/12/11

קפה פשוט מצוין ואחלה שירות, היה שווה לבוא

עוד פרטים
הוספת תגובה
מיקה - תמונה
מיקה 2 ביקורות
אחלה אוכל
4.8
27/12/11

אכלתי ארוחת בוקר לפני יומיים פעם ראשונה בלחם ארז בחיפה ואני חייבת להגיד שמזמן לא אכלתי ארוחת בוקרת כל כך טובה !!, אני מבלה בבתי קפה המון וללא ספק ללחם ארז יש את ארוחות הבוקר הכי טעימות... !, השירות מקצועי והאווירה היה טובה , סוף סוף מקום טוב לארוחות בוקר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
זהבה - תמונה
זהבה 2 ביקורות
2.3
22/02/11

שלום, בעלי ואני הלכנו היום לאכול בלחם ארז אשר בחיפה ארוחת בוקר במסגרת המבצע - גד מורנינג-והתאכזבנו מאוד מאוד מאוד מאוד. איזו חוצפה יש לפרסם משהו שהוא הטעית הציבור. ב-50 שקל לקבל 5 כ פ י... ו ת של מטבלים שונים וכן לקבל 20 גרם של גבינת גד - זו פשוט ג נ ב ה לשמה. זה מדהים עד כמה אפשר בקלות לעבוד על אנשים בעיניים ולגנוב את כספם ללא הנד עפעף. כדאי להמיר את השם לbread morning

עוד פרטים
הוספת תגובה
אושרי - תמונה
אושרי מבקר מתחיל
1.3
25/10/10

אחד המקומות הכי גרועים שאכלתי בהם. המקום מחולק לשני אגפים נפרדים על הרחוב והשרותים בכלל במבנה אחר. תפריט מצומצם ולא מזמין וטבח שרוב הזמן דאג "לטעום" מהאוכל. מנה של פוקצ'ה פרגית, הגיעה... עם 5 חתיכות עוף קטנטנות מחוממות ויבשות על מצע בצק דק יבש ולא ברור. הלחם עם הסלט הגיע מתוך שקית שהמלצרית הוציאה, יבש וקר ולאחר שחומם היה יבש במיוחד. חצי שעה אחרי ה"ארוחה" קיבלתי כאב בטן.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
5 ביקורות
2.0
26/08/10

הייתי יחד עם חברתי והזמנו ארוחת בוקר (בערב) וכריך מסוים. הכריך הגיע ולאחר כ-25 דק' כששאלנו מה עם הארוחת בוקר נאמר לנו כי שכחו להכין את המנה!!! עם כל סוגי הלחמים במקום כיאה ל"לחם ארז"... היה רק סוג לחם אחד (פרג) .וכשחברתי ביקשה תוספת של מלפפונים חמוצים, שוב שכחו להביא ולבסוף זה הוגש עם החשבון .תקלה עגומה ביותר! מאכזב מאוד. לא שוכחים הזמנת לקוח פעמיים!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
25/02/10

ישבתי עם בן זוגי במסעדה אחרי זמן רב יחסית שלא היינו שם ושמחתי לגלות שהאוכל נשאר טעים כתמיד. הזמנו כריך פרגיות וכריך קציצות בקר (מהתפריט החדש) ושניהם היו מעולים ומתובלים היטב. הכריכים... הגיעו עם סלטים חביביים וקצת חסתיים מדי - אבל לא נורא. לקציצות בקר היה טעם ביתי להפליא !!! הדליקו לנו את העמוד חימום והיה פשוט תענוג ! שמחה שחזרנו לשם - מומלץ בחום !

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.3
28/10/09

טוב נגיד את ככה. בדיחה רעה מאד. המקום נראה פשוט זוועה וקטן ולא נעים חוסר עקביות באוכל וקמצנות אובר בכל אחת מ3 הפעמים שהיינו שם. ואף נתקלנו באחד מצוות המטבח צועק כמו בשכונה על מלצרית... תמימה הלחם לא טרי החסה לא שטופה ולא מעורבבת עם הרוטב ככה שמקבלים ביס עם חמיצות בלתי אפשרית... הביצים מבושלות בצורה חובבנית ובחביתת עשבים יש רק פטרוזיליה והמחירים לא מצדיקים מה שכן המיץ רימונים היה טעים.. היזהרו

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
1.3
03/04/09

בקצב הזה, העסק יתמוטט במהרה. נו, אז מה עם הצלחת ענקית? מה הואילו חכמים אם בשוליים שבור? כך גם בספלי הקפה. האוכל מוגש בצורה רשלנית - וההכנה... על הפנים. אך מה כן? המחירים בשמיים. חבל... לבזבז זמן וכסף ולהתאכזב.

עוד פרטים
הוספת תגובה