נגישות
נגישות

שיפודי מרים ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

4.5
אוכל
4.5
שירות
5.0
אווירה
4.5
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

10 ביקורות וחוות דעת על שיפודי מרים

גדי ואירית - תמונה
גדי ואירית מבקר מתחיל
הנאה מושלמת!אוכל מצןיין!ושרות אדיב ביותר!!!
4.8
28/04/13

חגגנו אני וילדי לבעלי יום הולדת בשיפודי מרים,היה ערב מושלם בזכות האווירה הנינוחה שהשרו בעלי המקום השרות האדיב במיוחד!!! שלא נמצא בכל מסעדה.שלא לדבר על האוכל שהיה טרי!טעים!מצןיין!המקום... נקי!והמחרים סברים ביותר.התלהבנו בעיקר שהאווירה היתה חמה,ומזמינה,ומהמנות הטעימות שהוגשו השפע.

עוד פרטים
הוספת תגובה
גילה - תמונה
גילה מבקר מתחיל
צוות מחלקה 9ב מונשמים מרכז רפואי גריאטרי נתניה
5.0
22/12/12

הגענו למקום לחגוג ,הכל היה ערוך ומסודר בצורה מאורגנת . האוכל היה בשפע , סלטים טעימים , מנות עיקריות גדולות , טעימות , יותר מכל מסעדה אקסלוסיבית אחרת. משאיר טעם של עוד , המארחים אנשים... חמימים , שמחים ואוהבי אורחים , נתנו הרגשה של בית . מנות קינוח גם טעימות . מומלץ בחום רמה של 5 כוכבים . כמובן שעוד נשוב מומלץ לגיבושים ימי הולדת ולפינוק משפחתי שווה לכל כיס .

עוד פרטים
הוספת תגובה
Akiva Nir - תמונה
Akiva Nir 13 ביקורות
ממליץ מאוד
4.3
02/10/12

הפעם החלטנו להחליף את הפונדק בשפודי מרים.שוש המליצה מאוד ואני צייתן. לא התאכזבתי.

עוד פרטים
הוספת תגובה
קורל - תמונה
קורל מבקר מתחיל
טעים!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
5.0
01/12/11

הייתי בשיפודי מרים הזמנתי דג סלמון ובן זוגי הזמין קוסקוס הדג היה מעולה מעולה מעולה וטעים ברמות אחרות!!!!!!!!!!!!!! אכלתי אצל שגב ובשיפודי מרים היה הרבה הרבה יותר טעים!!!!!!!!! וכמובן... אירוח מצויין ושירות מצויין ברמה גבוהה!!!! וכמובן שנחזור לשם עוד

עוד פרטים
הוספת תגובה
איתן  - תמונה
איתן 2 ביקורות
היה תענוג לחיך!!! ואיזה שירות...אין מילים!!!
5.0
24/11/11

חיפשתי עם בת זוגתי שיפודיה באיזור הטיילת בנתניה ומצאנו את "שיפודי מרים", את פנינו קיבלה מלצרית חביבה. לאחר שביצענו הזמנה הגיעו צלחות עם מבחר סלטים שכל אחד יותר טעים מקודמו, פיתות טריות,... פיתות קלויות עם שמן זעתר שאותן טרפנו עם הסלטים. לאחר מס' דקות הגיעו 2 שיפודים גדושים בפרגיות חמות וטריות ולבת זוגתי כבד עוף עשוי בדיוק במידה שהיא אוהבת...נהנינו מכל שניה, הבעלים של המקום , שמעון הגיע לשאול אותנו אם הכול לטעמנו בחיוך...היה קשה ללכת משם, גם בגלל כל מה שאכלנו וגם בגלל שנהנינו...נחזור בקרוב מאוד :)

עוד פרטים
הוספת תגובה