נגישות
נגישות

תנעמי - חומוס בר ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

4
אוכל
4.5
שירות
4.0
אווירה
3.0
מחיר
4.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

16 ביקורות וחוות דעת על תנעמי - חומוס בר

 - תמונה
מבקר מתחיל
4.0
08/12/07

וואו!!! איזה חומוס מעולה! מהרגע שאתה טועם ת'חומוס של תנעמי עם הפטריות אתה לא יכול לאכול חומוס אחר- פשוט לא יכול!!! זאת גאונות! גם אתם לא אוהבים חומוס- אחרי שתטעמו ת'חומוס פטריות אתם... תתאהבו... ולבעל העסק- על חלק מהעובדים שאתה מעסיק שם מגיע לך המון המון המון הערכה!!! אתה עושה מצווה אחי (המבין יבין)

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
13/10/07

מעולה, מצויין, מהמם, פצצות לגבות גרגירים לריסים.החומוס כבד אבל מעולה !!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
14/09/07

החמוס הכי טוב במזה"ת בדוק!!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.7
15/06/07

במילה אחת אכזבה!בתור אחת שאכלה חומוס כמעט בכל מקום אפשריאז הייתי ברעננה ואמרתי יאללה למה לא לנסות את חומוס תנעמי. מצטערת על הזמן שביזבזתי שם.אני חושבת שזאת אחת החומוסיות הגרועות... שקיימות. חומוס ללא טעם כמעט פשוט סתמי. אולי כל אלו שאוהבים חומוס אחלה או צבר ופעם במיליון שנה יוצא להם לאכול רק בתנעמי אז הם מתלהבים.הלו תתעוררו יש חומוסיות פי מיליון על תנעמי.

עוד פרטים
הוספת תגובה
נועם - תמונה
נועם 3 ביקורות
3.0
09/02/07

החומוס הזה הכי טוב שבעולם ואחרי פעם אחת שאכלתי את החומוס הזה לא הפסקתי לחלום עליו. אני גרה יחסית רחוק אבל זה שווה את המאמץ להגיע עד לשם. אני לא מבינה את האנשים שכותבים שהחומוס חסר טעם... כי הוא ממש ההפך מזה. בקיצור, אני ממש ממליצה על המקום.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
07/02/07

*למקורבים יש שם רוטב שום שאתם בוכים...

עוד פרטים
הוספת תגובה
moshe - תמונה
moshe 173 ביקורות
4.0
27/12/06

מהטובים ביותר בארץ וליד הבית. תענוג, שמירה על רמה לאורך זמן. יש בלגן בימי עומס עם תור נפרד לקופה ולהזמנה. מעסיק אנשים עם צרכים מיוחדים ועל כך מגיעה ברכה מיוחדת. אבל הכי חשוב, ה ח ו מ ו... ס פ ש ו ט נ ה ד ר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
31/01/06

שלום לכל מכורי חומוס "תנעמי"!!אני אספר לכם סיפור קטן {כל מי שאוהב לאכול בתנעמי אוהב סיפורים}.לפני 5 שנים טיילתי עם משפחתי בהולנד שם פגשנו זוג ישראלים שטיילו עם ילדה מפה לשם גילינו... ששנינו מרעננה מה שהביא את הגברת לספר לי שבעלה לא מרגיש טוב כי חסר לו החומוס של תנעמי ציחקקתי אבל היא חזרה שוב, הוא באמת מתגעגע לחומוס. אני אוהב מאוד חומוס אז לקחתי את הפרטים וכשחזרנו ניגשתי לבדוק את התופעה. המקום קומפקטי, הרגשה של מקום מיוחד, הפתיליה הכלי הגדול עם החומוס שידר לי מקום עממי, חם, הכל מול העיניים. בקיצור אהבה ממבט ראשון.לאט לאט, הפכתי את ההליכה לתנעמי לטקס, מכירים אותך, מקבלים אותך תמיד בחיוך, במה שלומך?אני כמובן בכל אירוע ידעתי מה אני צריך להביא "חומוס תנעמי" החברה שלי דורשים שכל פעם שאני מזמין יהיה חומוס+חצילים+חריף של תנעמי לא שאני מתנגד כמובן אבל אני מרגיש שאני מפנק את החברים ומשפחה במשהו שבאמת טקסי עבורי.יצא לי פעם ביום ששי שהזמנתי טלפונית 4 גביעים + כל מיני דברים, לפגוש אמא שהבן שלה חייל יוצא שבת ואין מצב שהיא לא מביאה לו חומוס. ולא היה להם לתת לה אז ויתרתי על אחד לטובת החייל ומייד קפצו עלי כל אלה שחיכו בתור שגם הם "רוצים".רבותי וגבירותי עדיין לא דיברתי על הצוות הנפלא שישנו שם. בועז הגדול מנהל את העסק באותה רמה למשך המון שנים העובדים מכבדים את מקום עבודתם {דבר שלא רואים הרבה לצערנו}ואת הלקוחות .טוב יש לי המון סיפורים לספר על הפינה הנהדרת באחוזה 131 ורק מאחל להם בריאות ,הצלחה ושימשיכו לעשות עוד הרבה אנשים מאושרים.דני (זה שאוהב בחומוס הכל חוץ מגרגירים).

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.7
18/01/06

חומוס מעולה, הטעם מצויין ושווה כל ביס.חבל רק שאין כמעט מקום לשבת. ומי שיושב בחוץ הרצפה עקומה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
3.3
27/10/04

חומוס משובח וטעים ביותר !!!! ללכת לאכול...מקרם טכיטוני מפנק של חומוס מעולה מוגש בצלחת גדושה עם אהבה וחיפשת מקורית אמיתית...מנה ממש פנטזיה...לאכול ולהינות....ממש ממש גדול. הטעם מחזיר... אותי אחורה בזמן עם מחשבות של אופוריה ואופטימיות קלילה...נגיעה מודרנית של כיף עם ליטוף קל של מסורת. בקיצור אהבה. לכו לאכול שם !!! חומוס שעושה חשק לעשות צ'וק. מזכיר לי מישהי שפעם הכרתי...לא משנה אבל זה כבר לפעם אחרת. רק טוב שיהיה לנו והכי חשוב לעשות כושר כי איתו בא האושר. אוהב את כולכם סער.

עוד פרטים
הוספת תגובה