נגישות
נגישות

קפה שטמפפר ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

4.5
אוכל
4.5
שירות
4.5
אווירה
4.0
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

17 ביקורות וחוות דעת על קפה שטמפפר

ילנה - תמונה
ילנה 75 ביקורות
בינוני ומטה
1.3
18/12/14

ניסינו להזמין מקומות לישיבה בקומה 2 (לאמצ"ש בערב). התקשרנו למסעדה כמה שעות לפני, אמרו שלא צריך להזמין מקומות, לא רשמו את הפרטים שלנו. הגענו - ולא היה מקום בקומה ה2 - פשוט חוסר מקצועיות.... הזמנו 2 בייגל טוסטים. כל אחד עולה 50 (!!) ש"ח. מחיר מוגזם לכל הדעות. טוסט צרפתי היה לא אכיל- יותר מדי רוטב שמנת פטריות. עוגת גבינה - מתוקה מדי. מבחינת האוכל - אכזבה. בקיצור, במחיר כזה, אפשר למצוא בתי קפה ברמה הרבה יותר גבוהה, גם מבחינת האוכל וגם השירות ללקוח. לא נחזור.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Tal - תמונה
Tal מבקר מתחיל
חוויה מדהימה
5.0
06/10/14

הגענו באמצע השבוע בערב, קיבלו את פנינו בנחמדות ובשירות מצוין, כשקיבלנו את המנות הופתענו מהגודל ומהאיכות. הזמנו עוף בטמפורה ופיצה. העוף בטמפורה היה בגודל שמספיק לשלושה אנשים ובאיכות... מעולה. הפיצה הייתה גדולה מפיצה אישית ברוטב ביתי ואיכותי. המחירים סבירים לחלוטין. שאפו! בהחלט נחזור לשם שוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
boaz - תמונה
boaz 35 ביקורות
נשנוש לילה
4.0
29/03/14

הגענו 4 אנשים בשישי סביב עשר וחצי בערב. המקום היה כמעט מלא. לקחנו שלושה המבורגרים וקינוח אחד. הקינוח היה סטנדרטי, טעות בכדור גלידה שנבחר (בחרנו תות והגיע ריבת חלב או משהו בסגנון) אבל... הוא גם היה טעים. ההמבורגרים הם של 250 גרם, היו סבירים אבל אכלנו כבר יותר טובים. בהס"כ שירות טוב, האוכל בלילה שווה את המחיר ואנו עוד נחזור.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Anton - תמונה
Anton 13 ביקורות
לשתות קפה בנתניה להרגיש בתל אביב
4.8
01/03/14

האווירה מדהימה, יכול לשבת שם שעות על גבי שעות בלי לשים לב איך הזמן טס. אני נמצא כרגע בתהליך של טעימת כל התפריט ומה שיש לי להגיד עד כה זה שהאוכל פשוט נהדר, טיפה יקר אך *כל* המנות שוות... וטעימות ובהתחשב שאתם משלמים גם על האווירה והיחס של המלצרים במקום זה שווה את זה. מכרה זהב בנתניה האפורה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
16/01/11

בית קפה איכותי, עם שירות מעולה, אוכל מצויין . ממולץ בחום.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
02/12/10

זה הקבוע שלנו , מידי שבוע אנחנו יושבים השירות נהדר, והמלצריות נחמדות ומקסימות טל ואלונה אין עליכןן!!!! :) אוהבות אתכן

עוד פרטים
הוספת תגובה
דורון - תמונה
דורון מבקר מתחיל
4.7
10/01/08
עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
3.3
03/05/07

לא נוח בכלל.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
4.0
21/04/07

האוכל טעים מאוד. אין מה לדבר על האוכל. האווירה נהדרת. אבל לא אהבתי את המלצריות הן לא מכובדות ולא מתייחסות טוב גם רציתי להגיד שהיה שתי מלצריות שהקול שלהן היה חזק מאוד ומדברות כמו בשוק... אני מצטערת לגיד כך אבל זה מה שקרה היתי עם החבר שלי וראיתי כמה הן מסתכלות ועושות שטויות וזה מאוד לא מכובד מבחינתי. כי האנשים העובדים באיזה מקום הם יקבעו את הכבוד ומרשמים טוב על המקום הזה ( בית קפה אפילו אם זה מועדון) מצטערת בכבוד: הכי מכובדת בעולם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
4.7
12/04/07

אוכל טעים ויש טבח שקוראים לו אחמד ואני מבקשת ממכם למסור לו ד"ש והוא נחמד מאוד ובן אדם טוב ומתייחס יפה.

עוד פרטים
הוספת תגובה