נגישות
נגישות

המטבחון ביקורות וחוות דעת - עמוד 7

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
3.5
אווירה
3.5
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

63 ביקורות וחוות דעת על המטבחון

 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
13/10/06

אוכל ממש גן עדן, במיוחד הכבד הקצוץ נהנתי מכל ביס, האוירה משגעת, ורמת השירות והנקיון מעולים אתם 10. תמשיכו כך...

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
3.7
30/09/06

ישבתי היום בצהרי שבת במסעדה ואכלנו את החמין. היה ממש נחמד. אוכל בטעם ביתי ,לא פלצני, פשוט וטוב, המנות בגודל טוב, אבל צריך להוריד קצת מחירים! יחסית לסוג האוכל באמת קצת יקר מדי. גם המנות... הראשונות לא זולות! מחירים נמוכים יותר (לא בהרבה) היו הופכים את המקום לממש פנינה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
eytan - תמונה
eytan 4 ביקורות
4.3
06/05/06

במקרה התגלגלתי לאזור השוק לפני כמה חודשים ועוד יותר במקרה הגעתי למטבחון, הופתעתי לטובה. מאז ועד היום ביקרנו כמה פעמים ולא הפסקנו להתפעל. האוכל נפלא, השרות נהדר, המחירים סבירים בהחלט... לסוג האוכל ולגודל המנות. היום אכלתי חמין, אם אומר סוף הדרך אחטא לאמת מפני שזה היה הרבה יותר מזה. שלא נדבר על הממולאים המצוינים. אני מקוה שתמשיכו כך ושלא תנסו לשנות כלום מפני שהרכב מנצח לא משנים. איתן.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
4.0
21/02/06

שלום,אנחנו - SIT מזמינים אצלכם הרבה טייק אווי.אני מבקש שנעשה הסדר להזמנות.האם הנחה של 15% למעל 5 מזמינים פעמיים בשבוע תופס?אנא ידעו אותי בהקדם.עמרי.

עוד פרטים
הוספת תגובה
מורן - תמונה
מורן 5 ביקורות
4.3
19/02/06

היינו ביום שבת בצהריים, ובמזל הצלחנו למצוא מקום פנוי, ועוד ל-5 אנשים. האוכל מבושל בסגנון בייתי ופשוט מעולה מכל הבחינות - יש מבחר גדול מאוד (גם לצמחוניים), התיבול בדיוק במידה, החלה טרייה... וברגע שנגמר מקבלים עוד ועוד ועוד, הצלחות ענקיות וגדושות בכל טוב, הרבה מעבר למנות אישיות, הקינוחים מצויינים, והכל במחירים פשוט מגוחכים. שווה להגיע רק בשביל החמין ביום שבת בצהריים, גם מחוץ לת"א. השירות מצויין, מהיר, מקצועי, חייכני וידידותי מאוד. העיצוב פשוט, סטייל שוק הפשפשים, נעים מאד לשבת והאווירה מאוד מיוחדת. הדבר היחיד שקצת הפריע היה חוסר ההפרדה בין מעשנים ללא מעשנים, בייחוד כשהמקום די קטן וצפוף רוב הזמן. באופן כללי, יצאנו שבעים (מאוד), מרוצים וטובי לב, עם קופסאות שאריות הביתה. מומלץ ביותר!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
17/10/04

אין כמו לשבת במטבחון, לשקוע עם העיתון היומי, עם מנת גולש חמה ובירה שחורה. אין עוד מקומות כאלו בתל-אביב שנותנים לך הרגשה טובה שכזאת. השרות הכי חייכני בעיר. שווה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
13/10/04

אני מתה על המקום הזה, מאז גיליתי אותו לפני 4 שנים אני אוכלת שם המון.. עדיין לא מצאתי את המנה שלא תמצא חן בעיניי.. הכל טעים מאוד!! אוכל שנעשה באהבה יש לו גם טעם מיוחד, וניכרת האיכפתיות... והמקצוענות

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
3.7
09/10/04

המטבחון היא מסעדה עם אוכל אמיתי טעים ופשוט . זה אותו אוכל שרובנו נתקלנו בו בבית של ההורים כמו חמין , כבד קצוץ , מרק שעועית . לא טעמתי הרבה מנות שם , כי אני טיפוס שנצמד למנה ולא עוזב... אותה כל עוד היא טעימה. לכן אני ממליץ מאוד על מרק השעועית החריף. מעבר לכך העיצוב של המסעדה משלב אלמנטים יהודיים , ים תיכוניים ומנסה להימנע מהשפעות מודרניות אמריקניות . הייתי מגדיר את המטבחון כמקום יהודי ישראלי חמים וטעים .

עוד פרטים
הוספת תגובה