נגישות
נגישות

המטבחון ביקורות וחוות דעת - עמוד 3

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
3.5
אווירה
3.5
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

63 ביקורות וחוות דעת על המטבחון

Yoav - תמונה
Yoav 63 ביקורות
הוספתי אותם לרשימה
4.5
15/05/13

לצד אחת הבסטות בשוק הכרמל (ברחוב צדדי לו) מצאנו נכס חדש שמתאים גם לצמחונים גם לאלה שלא וגם לילדים, בקיצור מקום טוב לקחת את המשפחה עם אוכל קל, ביתי ומגוון במקום שנעים לשבת בו עם שירות... נחמד. מאוד אהבנו את סלט הקינואה ולביבות הבטטה. אהבנו גם את ממולא הסלק. המלבי היה קצת תעשייתי מדי (היום כבר אתה מצפה ליותר). הם רק נפלו על מיץ התפוזים עליו משלמים 14 ש"ח לכוס לא גדולה עם מיץ מהול במים או עם תפוזים ממש גרועים (אנחנו באביב צמודים לכרמל!!!) אז החזרנו. ... אנחנו נחזור

עוד פרטים
הוספת תגובה
זאב - תמונה
זאב 27 ביקורות
אוכל ביתי מצוין שפתוח בשבת
4.0
09/03/13

במטבחון ביקרנו בשבת בצהריים. מהמנות הראשונות הזמנו כבד קצוץ שהוגש עם פלחי ירקות בצד. הכבד קצוץ היה מוצלח. עוד טעמנו פלפלים ממולאים בבשר ואורז, הוגש שני פלפלים גדולים מלאים בבשר מתובל... ואורז. המנה היתה טעימה מאוד. מהעיקריות הזמנו חמין עם בשר. החמין היה משובח. תפוחי האדמה שחומים, ביצה חומה, שעועית ובשר רך. מנה מצוינת. האוכל במטבחון ביתי וטוב מאוד. השירות מהיר ובמחיר סביר מאוד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Li-Or - תמונה
Li-Or 248 ביקורות
הכי שישי בצהרים
4.0
06/03/13

מקום נהדר למי שמחפש ארוחת בוקר מאוחרת, או ארוחת צהרים שנראית ומרגישה ביתית. צוות חביב שמביא בכיף תוספות לארוחת הבוקר, עיצוב נעים, והכי חשוב- אוכל טעים במחיר הוגן ביותר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Moshe - תמונה
Moshe 2 ביקורות
ככה ככה
2.3
03/01/13

השם המבטיח "מטבחון" איכזב. השקשוקה הייתה יבשה לחלוטין כך גם האומלט. כנראה שיום שבת לפנה"צ זה לא היום שלהם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
ayelet - תמונה
ayelet מבקר מתחיל
חוות דעת על המטבחון
4.3
03/11/12

מקום ממש נחמד. ישבנו שם כמה פעמים בזמן האחרון, ונהננו. האוכל ביתי וטעים, האווירה קלילה, יש מבחר מנות גם לצמחונים וגם לקניבלים שביננו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
5 ביקורות
4.3
14/06/11

מקום ממש נחמד, האוכל ממש טוב, הרגשה באמת של בית, ישנם אנשים שלא יאהבו את זה, חסרון אחד: יש חתול שמסתובב במסעדה וקופץ על אנשים, ישנם אנשים שאלרגים לחתולים והמלצרים לא מודיעים על זה לפני,... אז זה יכול לגרום לבעיות... בסה''כ, ציון כולל שלי זה שמונה וחצי, האוכל די טוב אבל די צפוף.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.0
25/05/11

מקום מקסים, גם לארוחה רצינית וגם לנשנוש קל! אכלנו קציצות פרסה, מוסקה ולזניה, הכל היה מאוד טעים !!! בתאבון :-)

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
1.7
21/05/11

מסעדה נוראית. חוצפה שאין כדוגמתה. הזמנתי היום דרך האתר ארוחת צהריים. 20 דקות לאחר ההזמנה ולאחר קבלת האישור במייל התקשרתי לוודא שהכל בסדר, אמרו לי שאין בעיה, ההזמנה כבר בהכנה ובעוד כ-40... דקות תהיה אצלי.6 דקות לפני גמר השעה להזמנתי קיבלתי טלפון מהמסעדה שאומר שאין להם חשמל והם לא יכולים לספק לי את ההזמנה. כשביקשתי להבין מדוע רק עכשיו נזכרו לעדכן אותי, שהרי לא מתחילים להכין את ההזמנה 6 דקות לפני שהיא אמורה להיות בידי, נענתי: "מה אתה רוצה שאני אעשה, ככה זה" וניתקו. על התנצלות נאותה או פיצוי לא שמעו שם. אז רצוי שאתה תשמעו...

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
4.3
08/05/11

יום שישי האחרון הגענו אני וזוגתי שתחיה למסעדת המטבחון לאחר תקופה ממושכת שלא ביקרנו בה. פחדנו להתאכזב כמו שקורה לעיתים קרובות במסעדות שזכורות כל כך לטובה. לשמחתנו הרבה האוכל היה מדהים... כמו שזכרנו אותו ואף יותר!!! זוגתי אכלה קוסקוס בשר ואני קציצות (מומלץ ביותר), למנה ראשונה אכלנו כבד קצוץ וטחינה ירוקה שלטעמי היא הטובה בעיר. המלצר החביב עידו היה חינני להפליא, זכר אותנו מימי העבר ואף פינק אותנו במלבי המופלא לקינוח. ישר כוח!!! נחזור בקרוב!

עוד פרטים
הוספת תגובה
maayanwi - תמונה
maayanwi 5 ביקורות
4.0
08/05/11

אני חייבת להודות שאני לא ממליצה בדרך כלל על מסעדות, אבל הפעם פשוט הרגשתי שאני חייבת! היה לי כ"כ טעים וכיף! גם כצמחונית! האווירה הייתה נהדרת, המלצרית מקסימה, האוכל מעולה ( הקוסקוס... ירקות) והמחירים סבבה. ממליצה בחום. אחזור בקרוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה