נגישות
נגישות

המטבחון ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
3.5
אווירה
3.5
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

63 ביקורות וחוות דעת על המטבחון

דניאל - תמונה
דניאל 138 ביקורות
מסעדה עם אוירה ואוכל ביתי
4.5
19/08/17

הגענו בשנית לארוחת שישי בערב שישה אנשים. טוב לדעת שלא ישתנה דבר .האוכל ביתי טעים וטוב ,השירות טוב ואוירה של בית .כל המנות היו טובות וטעימות . נחזור במהרה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
ms.kuch - תמונה
ms.kuch 8 ביקורות
אני אחזור שוב בטוח!
5.0
02/12/16

מנות טעימות וגדולות מזכירות את האוכל המנחם של סבתא :) אווירה טובה ונינוחה. המחירים לא יקרים. מומלץ מומלץ מומלץ!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
סיגל - תמונה
סיגל 3 ביקורות
שירות חובבני, איטי להחריד
1.8
28/11/15

הגענו הבוקר לארוחת בוקר זוגית. המלצרית הגיע מהר, לקחה הזמנה. שציה הגיע בזמן סביר, אח"כ באיחור הגיעו בהפרשי זמן, הלחם, המטבלים, הסלט. באיחור בלתי סביר החביתות. התנצלו על האיחור. בשלב הזה... כבר הסלט כמעט נגמר. בקשנו בהמשך תוספת של גבינות ואלו פשוט לא הגיעו, אולי 10-15 דקות. נשברנו ופנינו למנהלת, הייתה חביבה, אבל גם כל משך השיחה אתה תוספת הגבינות לא הגיעה. בשלב הזה כל מה שרצינו היה לגמור עם האירוח המביש הזה. הזמנו 2 קפה חם והשני רותח, הגיע קפה לבנבן, פושר. בשלב הזה גם מצאנו שלא כל המטבלים מצאו דרך לשולחן שלנו. טעות? שיכחה? בקיצור, למקום הזה אנחנו לא נבוא שוב. ממש לא ממליץ, יש כל כך הרבה מסעדות ראויות שחבל "לבזבז" בוקר של יום שבת, לקבל שירות גרוע ממלצרית, שהייתה חמודה אבל כנראה לא ממש בעניין. המנהל הייתה ענינית, ניסתה למזער נזקים, אבל הארוחה הזו הסתיימה במפח שנפ, חבל על בוקר יפה. את הבוקר "הציל, הסיור במושבה האמריקאית הסמוכה - שווה. גילוי נאות" המנהלת התורנית הבטיחה שאם נגיע שוב, נקבל פיצוי קפה ועודה על חשבון הבית. זה לא יקרה!

עוד פרטים
הוספת תגובה
rami.ate - תמונה
rami.ate 14 ביקורות
סביר...
2.8
20/09/15

חלק טעים יותר, חלק פחות, לא נפלנו לשום כיוון. לביבות בטטה וקציצות פראסה - קמחיות מדי. קוסקוס עוף - מצוין קוסקוס בשר - רעיון מעניין, לא משהו. כבד קצוץ - מוגש דומה לפאטה. טעים. חציל... בטחינה - רגיל. בקיצור, סביר (שזה די מבאס כי באנו עם ציפיות...)

עוד פרטים
הוספת תגובה
אבי - תמונה
אבי מבקר מתחיל
הזמנת אוכל מהמטבחון
1.0
25/08/15

ברצוני לשתף אתכם במקרה שקרה לשותפי לדירה היום (25/8/2015) בשעה 12:15 ביצע הזמנה מהמטבחון קציצות בשר וסלט אבוקדו לאחר מספר דקות חזר אילו נציג וטען שנגמר הסלט אבוקדו שאלתי אם יש מרקים... ואכן נאמר שיש מרק עגבניות השיחה הסתימה ולאחר רבע שעה קיבלתי שוב טלפון שנאמר שאין מרק עגבניות אלא מרק שעועית הסכמתי וחיכיתי לאוכל יש לציין שאני שוכב במיטה עקב שפעת חריפה וחיכיתי מאוד לאוכל וחיכיתי וחיכיתי ומרוב יאוש לאחר שעה וחצי היתקשרתי ועוד נאמר לי שהשליח בדרך ולאחר עוד חצי שעה שהוא לא הגיע היתקשרתי לבטל את ההזמנה יש לציין שהתאכזבתי מאוד וביקשתי לדבר עם המנהל אמרו לי שהמנהל יחזור אליי ולאחר 3 שעות היתקשרו מהמסעדה צילצול 1 וניתקו בקיצור אכזבה גדולה לידיעתכם

עוד פרטים
הוספת תגובה
zak - תמונה
zak 2 ביקורות
מקום מגניב
4.8
05/05/15

מרפסת מהממת יש להם הפי האוור אחה"צ בירה בחצי מחיר , שתינו גולדסטאר ב 11 שח

עוד פרטים
הוספת תגובה
Tal - תמונה
Tal 3 ביקורות
פשוט חורבה
1.0
12/12/14

בשישי האחרון, לא אסטתי נתחיל בכך. אני הזמנתי את ספיישל יום שישי שאמור להיות עוף בתנור עם אורז פירות יבשים ותפוחי אדמה, העוף היה יבש חסר טעם, האורז היה חצי מבושל,תפוחי אדמה שעדיף שלא... היו מגישים ופירות יבשים שלא היו כלל. החברה אכלה פירה ושניצל, הפירה היה טעם של חמאה חזק וחלק מהשניצלים לא בושלו, רק הבצל המטוגן עוד היה סבבה, שביקשנו חשבון אחרי רבע שעה המלצרית לא טרחה אפילו לשאול למה הצלחות מלאות... בקיצור נהרסה ארוחת שישי הלכנו לסינמה להיתנחם בפופקורן.

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של תגובת בית העסק
תגובת בית העסק
14/12/2014
מצטערים לשמוע שלא אהבתם את המנות ספיישל יום שישי היא מנה אהובה במטבחון מזה שנים רבות ומפתיע לשמוע שלא הייתה לטעמכם חבל שלא ידעתם את המלצרית שהמנות לא לטעמכם מאחר והיינו מחליפים אותם בשמחה. הצטערנו לשמוע שהמלצרית לא שאלה למה הצלחות מלאות , זו בהחלט טענה שתטופל בהקדם במסגרת נהלי המקום
zak - תמונה
zak 2 ביקורות
תמיד כיף
4.8
08/07/14

אחרי מספר שנים שלא ביקרנו במטבחון , שהיה מסעדת הבית שלנו .חזרנו לביקור האוכל היה טעים וביתי כרגיל. אבל מה שכיף היה לראות זה שהם שמרו על האווירה ורוח המקום. אז תודה ותממשיכו כך

עוד פרטים
הוספת תגובה
שירן - תמונה
שירן 219 ביקורות
לא מומלץ!
3.0
09/03/14

מנות קטנות במחירים גדולים, ובכל זאת מדובר באוכל ביתי. הכל מלא בשמן! הזמנות לראשונה סלט ירקות שהיה תפל והרגיש כאילו הירקות לא טריים. כתוספת לקחנו פתיתים שדווקא היו טובים מאוד. לקחתי... מוסקה שמפוצצת בשמן. הבן זוג לקח קוסקוס עם רוטב ששוב היה בו הרבה שמן. בקיצור, יש מסעדות פועלים באזור שיותר טובות והרבה יותר זולות. לא אחזור.

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של תגובת בית העסק
תגובת בית העסק
09/03/2014
צר לנו לשמוע שלא נהנתם המטבחון הנה מסעדה ביתית הפועלת 17 שנה החל מ 1997 אנחנו ידועים במנות הגדולות שלנו ומגישים את אותן המנות האהובות מזה שנים רבות ללא שינוי. לכן מפתיע אותנו לקרוא תגובה כזאת חבל שלא ציינתם בפני המלצרית שלא אהבתם את המנות מכיוון והיינו מחליפים אותן בשמחה אם ברצונכם ליצור קשר אנא התקשו 03-5163689 ובקשו מלדבר עם מנהל המסעדה תודה
Giora - תמונה
Giora 18 ביקורות
ככה ככה או פעם היה טוב יותר
2.8
07/03/14

כשאתה מגיע למטבחון, השם והאווירה כבר מכינים אותך לאוכל משהו. אלא שככל שהזמן חולף אתה מרגיש שהקרקע הולכת בשיפוע ולא לכיוון הנכון. הטחינה שלקחתי כפתיח היתה כזאת שאני מכין בבית עם קצת מים... ולימון. סלט החסות עם התמרים וגבינת הרוקפור נאכל בשקיקה ע"י בנות זוגנו. אני שבחרתי קינואה עם כל מיני ..ממש השארתי את התבשיל החמצמץ מלימון ובקושי אכלתי. גם גבעולי הסלרי (שלא הופיעו בתפריט) הרגו לי את המנה. ידידי שבחר במג'דרה השאיר את רוב המנה כמוני..לא שאלתי אבל כנראה שזה לא היה משהו. השירות היה ישראלי. טוב מהיר וחסר כל יחס. למשל, יכלו לשאול אותנו...למה אתם לא נוגעים באוכל...אני מגזים?

עוד פרטים
הוספת תגובה