נגישות
נגישות

נונה - nona ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

3
אוכל
3.0
שירות
3.5
אווירה
3.0
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

31 ביקורות וחוות דעת על נונה

דפני - תמונה
דפני 234 ביקורות
שירות ממש טוב, אוירה טובה, אוכל מאכזב
3.0
24/06/15

ישבתי בשישי עם חברה והיה כיף, המצריות חמודות והאוירה כיפית. הזמנו פרישייק שבעיני לא היה כלכך טעים, וגם לא קר מספיק. אחר כך הזמנתי משהו קטן לאכול - פוקצ'ינה עם פטה וטפנד זיתים, לקח לה... המון זמן להגיע ולבסוף היה לה טעם חמוץ, המלצרים הייתה חמודה והחליפה לי למנה של טוסט משולשים. הטוסט עצמו לא היה מוצלח בעיני - שכבה עבה מידי של גבינה צהובה והלחם נפרד מהגבינה.. אבל הסלט ליד היה טעים ומתובל טוב. הייתי שמחה אם ישפרו את רמת האוכל..

עוד פרטים
הוספת תגובה
Orna - תמונה
Orna 25 ביקורות
אכזבה
3.0
19/06/15

באתי בלילה. לא היה עומס. אין תירוצים. שירות איטי ואוכל ככה ככה, עם מחירים ממש יקרים. אני לא חוזרת.

עוד פרטים
הוספת תגובה
סופיה - תמונה
סופיה 61 ביקורות
פשוט כיף!
4.8
17/12/14

ישבנו על הבר והזמנו קוקטיילים ושתי מנות נשנושים. מסתבר שהאלכוהול בחלק מהערבים הוא ב-50% הנחה- מה שהפך את החוויה לכייפית במיוחד (וגם לזולה מאוד) ופינקו אותנו בכמה צ'יסרים. הזמנו לנשנש את... פטנט אגס כחול ואת גבינת עזים החמה-שתי מנות יפות ומיוחדות. היה לנו טעים מאוד הכול! האווירה סופר כייפית, מאוד נהננו! נראה לי שזה הולך להיות המקום הקבוע שלנו :-)

עוד פרטים
הוספת תגובה
Noga - תמונה
Noga 31 ביקורות
חביב ומספק
3.5
05/01/14

ישבתי עם אמא שלי היום בצהריים. מה שמאוד אהבתי זה שמגישים ארוחות בוקר כל היום, וגם נהניתי מהעיצוב הנעים והאווירה הרגועה. הזמנו שקשוקה וקפה לשתינו. השקשוקה הייתה יותר קטנה ממה שמקבלים... ברוב המקומות וגם הסלט והלחם, אבל היה טעים ולא היינו מאוד רעבות. השירות היה סבבה פלוס והמחירים תל אביביים למדי - ראו חשבונית.

עוד פרטים
הוספת תגובה
שירן - תמונה
שירן 219 ביקורות
לא שווה תכסף.
3.0
27/08/13

יקר מאוד ולא מוצדק. האחרות בוקר קטנטונת ביחס למקומות אחרים. כאשר מזמינים כריך אז צריך לשלם תוספת גבוהה של כסף על מנת לקבל סלט (אופציה של ירוק או ירקות). זה היה בסדר כל עוד המחיר של... הכריך לא היה גבוהה, אבל כשלוקחים כריך ומוסיפים לו סלט זה כבר יוצא מעל חמישים שקל...מוגזם לכל הדעות. המוצר שלהם נהדר. הכריך טונה היה מאוד טעים, הלחם מאוד איכותי והירקות בסלט ירקות היו טריים וכייפים.בן הזוג לקח את הארוחת בוקר וחוץ מזה שהיא הייתה קטנה מאוד (הביצים והתרד) היא הייתה טעימה. שורה תחתונה- מוצר טוב מאוד, מחירים לא פרופורציונאלים בכלל. לכן אלך לבתי קפה אחרים באזור ששם התמורה לכסף גבוהה יותר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
דרלה - תמונה
דרלה 76 ביקורות
אחלה א ג ה :)
4.0
09/08/13

בימי ראשון שלישי חמישי האלכוהול אחד פלוס אחד מה שעושה הכל ממש כיף סנדביץ חביתה טעים. אוירה נחמדה מאוד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
רוני - תמונה
רוני מבקר מתחיל
אלכוהול זול, שירות גרוע!
1.8
22/07/13

חוץ מהעובדה שהאלכוהול זול בחלק מימות השבוע, המקום די מאכזב. האוכל בינוני ומטה. והשירות פשוט גרוע- היינו צריכים לבקש חשבון משלושה מלצרים שונים, מאחראי משמרת שבקושי התייחס אלינו, והבעלים... של המסעדה ישב כל הזמן על הבר, ראה אותנו מנופפים בידיים, ולא טרח לקום לרגע ולהדפיס חשבון. גם כשקיבלנו את החשבון, ונתנו את הכרטיס אשראי למלצרית, היא המשיכה להסתובב בין שולחנות ולקחת הזמנות. פשוט חווית שירות גרועה. והתירוץ של עומס והרבה אנשים ממש לא תופס, כי לא חסרים מקומות מלאים בת"א שעדיין מתייחסים ללקוחות שלהם. לא נחזור.

עוד פרטים
הוספת תגובה
דרלה - תמונה
דרלה 76 ביקורות
אחלה אווירה
5.0
26/06/13

בימים בהם יש את ההנחה על האלכוהול שווה להגיע מוקדם יחסית ולהנות מאווירה רגועה ושירות אדיב, ללא לחץ. היה כיף!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Emmanuelle - תמונה
Emmanuelle מבקר מתחיל
זבוב במרגריטה
1.0
29/04/13

הזמנתי מרגריטה תות בלגימה הראשונה הרגשתי משהו מוזר בפה , לחרדתי גיליתי זבוב שחור וגדול (גודל של מטבע של 2 ש"ח) מלא ברימות...כשהראתי זאת לברמן הוא בקושי התנצל והאשים את הבלנר...הפיצוי... היחידי הוא שלא שילמתי על המרגריטה והחבר שהיה לצידי לא שילם על הקוקטיל שאותו פחד לשתות.... שירות נוראי

עוד פרטים
הוספת תגובה
דרלה - תמונה
דרלה 76 ביקורות
נחמד
3.5
13/03/13

הייתי בנונה מספר פעמים, לרוב ממש נחמד שם. הפעם הייתה אכזבה בהתחלה בגלל עומס רב, לקח הרבה מאוד להושיב אותנו וגם כשזה קרה זה היה בשולחן עקום ולא נוח. לאחר שנרגע הלחץ והצפיפות שאר הערב היה... מהנה. אלכוהול זול, מבחר גדול, גם האוכל נחמד.

עוד פרטים
הוספת תגובה