נגישות
נגישות

זוזוברה - zozobra ביקורות וחוות דעת - עמוד 7

דירוג גולשים

3.5
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
3.0
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

96 ביקורות וחוות דעת על זוזוברה

 - תמונה
מבקר מתחיל
4.0
18/07/08

סלט בורמזי פאו בו ולימונדת פירות יער !!! כל מילה נוספת מיותרת

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
3.3
12/06/08

אני רוצה להבהיר שאני בכלל לא טיפוס שאוהב אסיאתי/נודלס, וכמעט לא הגעתי לכאן בגלל זה. אני מאוד שמחה שכן נכנסתי למסעדה כי לדעתי זו המסעדה הטובה בארץ. מי שנתן ביקורת רעה על המסעדה הזו כנראה... שהוא לא יודע מה להזמין או שהוא הגיע לשם פעם ראשונה ולא הבין את הקונספט. אני מלווה את המסעדה בערך מתחילת דרכה ואין דבר שלא טעים שם חוץ מהנודלס הירוקים האלה. הדבר היחיד שקצת מעצבן - למה כבר אין סלט עלים ירוקים בצהריים?! בכל מקרה יש שם שירות מעולה, אוכל מצוין ותמיד יוצאים שבעים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
3.3
30/05/08

אחרי סרט קפצנו כל המשפחה לזוזוברה. המרגריטות טובות מאוד. האוכל בסדר אך קצת סתמי. מנה אחת מתוך 5 היתה מאוד לא מוצלחת. לא רצינו להציק לצוות החביב, אך המלצרית הרגישה מיד ודאגה לנכות... מהחשבון. סה"כ מקום טוב לארוחת צהריים באמצע יום עסקים, אך בשום אופן לא מצדיק יציאה מהבית. שירות מצוין.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
3.3
23/02/08

הגעתי לזוזוברה עם חבר באחד מערבי אמצע השבוע. המקום היה נעים, קיבלו את פנינו בברכה. המסעדה היתה חצי ריקה, אבל היתה אווירה טובה.אני לא חובב הז'אנר, המלצרית (אם אני לא טועה שמה היה מיטל)... אשר קלטה זאת, עזרה לי להתמצא ביעילות בתפריט והסבירה את הקונספט של המסעדה.הייתי קצת בעייתי, החזרתי מנה וכוס שתיה אחת , והמלצרית טיפלה בחביבות בבקשותי וטענותי, מה לעשות שנודלס זה לא הטעם שלי. חבר שלי נהנה מהאוכל יותר ממני.בסופו של דבר שנינו נהננו מהאווירה והשרות. לחובבי הז'אנר בלבד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.7
22/02/08

הגענו ומעט הופתענו לראות חדר אוכל "על רמה". התישבנו ומיד קפצה עלינו מלצרית והסבבירה את הכל. שביקשנו לעבור שולחן למקום קצת יותר שקט העבירו בלי בעיה, ואז שוב קפצה עלינו מלצרית, ושעזבה,... עוד אחת. שביקשנו המלצות קיבלנו חצי תשובות והיא הלחיצה אותנו להזמין כבר. שביקשנו עוד כמה דקות לחשוב היא שוב זירזה אותנו להזמין לפני שהיא הולכת. כמעט קמתי ללכת.האוכל אכן הגיע מהר, אבל התאכזבנו כאשר האוכל של בן זוגי הגיע כ-10 דקות לפני המנה שלי! אהבתי את הזריזות, אבל באנו לאכול ביחד, לא כל אחד לחוד.האוכל באמת היה מדהים, טעים וממש מה שרציתי.לא נראה לי שנחזור לשם, וחבל, דווקא התרגלתי לשבת ליד שני זרים, היה שונה ומיוחד, אבל השירות המעצבן והלחוץ שלהם הרס לי קצת את כל החוויה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
koby - תמונה
koby 6 ביקורות
2.0
07/02/08

האוכל מגיע מהר, אבל הוא לא להיט...באותה רמה כמו טייק אווי תאילנדי שכונתי... השולחנות מסודרים אחד אחרי השני, לי אישית זה הזכיר חדר אוכל... המלצרים נחמדים אבל ממהרים לפנות את השולחן. מה... שיוצר הרגשה שמאיצים בך לסיים וללכת.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.7
26/01/08

אוכל על הפנים, למרות שמגישים מהר מאוד. נכנסו רעבים במצב רוח טוב, יצאנו רעבים ומאוכזבים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
5.0
30/11/07

מסעדה נהדרת!!!! ממש טעימה!!! אני ילדה בת 10 ואני אוכלת מנת ילדים! אני מאוד אוהבת את האוכל!!!!!! אני יחזור עוד מלא פעמים :-) :-):-) :-):-) :-):-) :-):-) :-):-) :-):-) :-):-) :-):-)

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
1.7
12/10/07

בהזמנה שנעשתה דרך האינטרנט, הגיע אוכל קר ולא טעים. המנות מוזערו לידי דוגמיות, בעוד שהמחירים רק עלו (במקרה מצאתי את החשבונית מההזמנה לפני חצי שנה). ושיא החוצפה - באתר מוכרים בקבוק... דיאט-קולה ב-11 ש"ח, ואני בתום-לב חשבתי שמדובר על בקבוק 1.5 ליטר. באיזה עוד מקום מוכרים 300CC שתייה קלה ב-11 ש"ח? היום הזמנתי מהם פעמיים - פעם אחרונה, ופעם אחת יותר מדי!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
3.3
09/10/07

כל הכבוד למקצוענים. הגעתי היום לאחר שהמסעדה עברה שיפוץ ותפריט חדש. השיפוץ הצליח לשמור על המסעדה כמו שהיא רק עם מתיחת פנים טובה וסרטי ארט שרצים על קיר המסעדה. מדהים !! האוכל, שוב שיחקו... אותה, מנות חדשות נהדרות, לא לפספס את הסלט הבורמזי המדהים ומנת הבנג בנג המוקפצת. שירות מקצועי ויעיל הצלחתם לרגש אותנו מחדש

עוד פרטים
הוספת תגובה