נגישות
נגישות

אבו זיד ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

3.5
אוכל
4.0
שירות
3.5
אווירה
3.5
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

31 ביקורות וחוות דעת על אבו זיד

Yoav - תמונה
Yoav 73 ביקורות
אחלה מסעדת דגים!
4.8
30/08/21

התאכסנו במלון סמוך והלכנו ברגל לבדוק את המקום. יצאנו ממש מופתעים לטובה! מסעדה נקיה מאוד, השירות היה פשוט מעולה. אוכל טעים חם וטרי, הזמנו מנת דג דניס ומנת דג סלמון פלוס שני סלטים חיים.... המנות הגיעו מהר יחסית וקיבלנו בנוסף קערת זיתים (סורים דפוקים אמיתיים...:)), קערת סלט עגבניות ופיתות על חשבון הבית. גם הציפס והתפוח אדמה היה טרי וטעים בלי הרבה שמן. כיון שאנחנו חוזרים למלון לסופ"שים אז דיי ברור שנחזור גם למסעדה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
חובב מסעדות - תמונה
חובב מסעדות 40 ביקורות
לאבו זייד הגעת רעב לא יצאת
5.0
03/03/20

בחמישי האחרון ביקרתי שוב ב"מסעדת הבית"שלנו עם רעייתי וידיד קרוב. לא רק שלא התאכזבנו אלא נהננו עוד ועוד מהמטעמים הנפלאים: סלטים מצוינים,דג לברק נמס בפה, פרגיות טעימות ופירות ים ערבים... לחך. המקום מוכיח שוב ושוב כי הוא מספר אחד בחיפה. גם אם המחיר טיפה עובר את המתחרים שווה לנסות ובעיקר להתמיד לבקר במסעדה. נגיע שוב!

עוד פרטים
הוספת תגובה
חובב מסעדות - תמונה
חובב מסעדות 40 ביקורות
מסעדה שלאורך שנים מושכת קהל.
4.5
10/12/19

ביקרנו במקום עם זוג ידידים. הסלטים שהזמנו היו מצוינים וטריים, גם הדג תאווה לחך ובכך גם כך שיפודי הפרגיות. הקינוחים גם נהדרים ומשביעים. לסיכום , חוויה נהדרת!

עוד פרטים
הוספת תגובה
עומר - תמונה
עומר 9 ביקורות
אז ככה זה עובד
1.0
09/06/15

שעת צהריים (13:30), נכנס למסעדה. שלושה שולחנות תפוסים וכל שאר המסעדה ריקה. בוחר שולחן נחמד ורוצה להתיישב. מרחוק אומרים לי "כמה אתם?", עניתי "1". מפנים לי את השולחן ליד השירותים של... המלצרים עם העיתונים והכל "בו שב פה בעל הבית", אני בעדינות מסמן שלא מתאים ומעדיף שולחן אחר. לא עוזר. מה עושים? הופ, מסתובבים ויוצאים. תבלו. לא הייתי כותב זאת למעט העובדה שגם בביקור הקודם נתקלתי בגישה שגובלת בחוסר הבנה של המציאות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
מיקי - תמונה
מיקי 4 ביקורות
אבו זיד איבדו גם אותנו
2.3
02/03/15

בשבת האחרונה היינו במסעדה. אחרי פעמים רבות שביקרנו. האוכל נשאר טעים כשהיה - השירות פשוט נורא ... המסעדה היה מלאה ובחוץ חיכו אנשים. הם היו ממש לא נחמדים אלינו, ביאו את האוכל במהירות... של תאכלו ותפנו את המקום. ביקשנו משהו מהמלצר והוא בחצי פנייה ענה לנו שי לנו על השולחן והלך... לא נבוא לשם שוב. ןבוודאי שלא נמליץ. בושה מה שנהיה מהם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
ניסים גורמה - תמונה
ניסים גורמה 85 ביקורות
מומלץ
4.3
15/01/15

בקרתי אים אישתי ובני במסעדה אחרי המלצתו של חבר העובד בבבי"ח רמב"ם. הסלטים כ 10 במספר טריים כאילו הרגע נחתכו ובצלחות גדולות החומוס "על הקיפאק" והטוסט פיתה מפתה. לכאלה שהולכים גם על המשך... מוזהרים לא "למלאת את הבטן" בסלטים .הקלמארי כמו קלמארים שרק הרגע הוציאו מהמים למחבת רוטב החמאה נהדר .אישתי והילד לקחו מיקס לשניים :קלמארי ,שרימפסים, סרטן, וצדפות .חוץ מרוטב הצדפות החמצמץ (הם אהבו אני לא ) הכול על הקיפאק והמחיר עממי. בקיצור מומלץ

עוד פרטים
הוספת תגובה
אני בקר - תמונה
אני בקר 3 ביקורות
אכזבה גדולה
1.8
01/12/14

ביום שבת ה-29/11/2014 חגגנו יום הולדת לבני במסעדת אבו זייד. היינו 6 וזאת לא הפעם הראשונה שאנו אוכלים שם ותמיד היינו די מרוצים. הפעם זאת היתה אכזבה גדולה! הסלטים עדיין היו על רמה. אבל... המנות העיקריות היו מתחת לממוצע. היינו צריכים לבקש את הצ'יפס שבאו מרירים וקטנים. כהתלוננתיהתווכחו איתי שזה "לא יכול להיות". הקבב של אמי היה יבש. הדגים היו קטנים ויקרים. הצלחות הועברו"מעל הראשים" שלנו והלצרים היו חסרי סבלנות. החשבון גדול עבור מה שקבלנו: לא יחס ולא טעים!

עוד פרטים
הוספת תגובה
יוספה - תמונה
יוספה מבקר מתחיל
אכזבה קשה !
1.5
08/10/14

היינו 4 מבוגרים . סלטים טובים , אחת האורחות לא הזמינה עיקרית ומאותו הרגע השתנה היחס. השולחן לא פונה , לא הוגשו קפה ופירות כפי שהוגשו לשולחנות אחרים , חזה עוף היה יבש ולא טעים , המחירים... יקרים ! לא נחזור לשם ולא נמליץ

עוד פרטים
הוספת תגובה
יוסף - תמונה
יוסף 11 ביקורות
היה טוב !
4.0
08/08/14

היינו 6 מבורים מגיל 18 עד..ביום שישי אחה"צ מוקדם. מנות ראשונות עם מגוון מטעמים שהיו ממש בסדר. מנות עיקריות של דגים ,פירות ים ומנת קבב אחת (מישהו שלא אוהב דגים...)היו מצוינות. המנות... אחרונות (שהוסבר לי מכינים) בעצמם גם בסדר.השרות יעיל ומחויך,המקום נקי כולל השירותים. סה"כ שמחנו להכיר את המקום ובטוח שנחזור. בינתיים ולאחר שאכלתי כמה פעמים במסעדות הדגים של בת גלים, היא בדירוג שלי עלתה למקום הראשון

עוד פרטים
הוספת תגובה
Shiri - תמונה
Shiri 3 ביקורות
יחס מזלזל בשרות
2.8
18/03/14

הייתי כבר כמה פעמים במסעדה והיה לי מאד נעים. החוויה הפעם הייתה שהגענו והמקום פנוי (שלישי סביב 13:15)אך המלצר לא מעוניין לשרת אותנו.אחרי שניגש היה נראה שהוא מאוכזב מכך שאנו רוצים להזמין... סלטים לשנינו ולחלוק מנת דג אחת ולא יותר. תחושה לא נעימה של זלזול בנו וחוסר כבוד לכך שאנו לא מוציאים יותר כסף. חבל, לא עושה רצון לחזור שוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה