נגישות
נגישות

קפה קדוש ביקורות וחוות דעת - עמוד 6

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
3.5
אווירה
3.0
מחיר
2.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

76 ביקורות וחוות דעת על קפה קדוש

עמית - תמונה
עמית 9 ביקורות
זלזול מוחלט
2.3
16/06/13

כמה עצוב שלמקום עם צוות כל כך מקסים, יש בעלים כל כך לא ראוי. הגענו ל"קדוש" במיוחד, אחרי שקראנו באינטרנט שיש מבצע בזמן פסטיבל האור בירושלים. כששאלנו, אף אחד לא ידע על המבצע, אבל הבטיחו... לבדוק. לקח הרבה זמן, אבל לא הפריע לנו, כי ממילא חיכינו לשולחן. כשכבר התיישבנו, הברמן (המקסים!) דיבר סופסוף עם הבעלים, ממש מטר מאיתנו. כשביקשנו להעיר הערה, הבעלים הדהים אותנו ואמר לנו - "אני לא מדבר איתכם, אני מדבר איתו". מרוב הלם לא הצלחנו להוציא מילים מהפה. לבסוף, אגב, הוא החליט שעל אף הפרסום באתר, הוא לא מאשר את המבצע! עקב השעה המאוחרת וההמתנה הארוכה לשולחן, החלטנו בכל זאת להישאר. ואם זה לא מספיק, בשולחן לידנו ביקשו לדבר עם מישהו בכיר, לאחר שהמתינו כשעה למנה שלהם. הגיע אותו בעלים, ומבלי להתבלבל למשמע התלונה, אמר להם שעפ"י הרישום במחשב, הם עשו את ההזמנה לפני 17 דקות. הם כמובן נדהמו מהתשובה הזאת, וכך גם אנחנו, מאחר והיינו עדים לכך שהם המתינו הרבה מעבר לכך. הבעלים היה בשלו, ופשוט הלך משם, מבלי להודות בטעות, וודאי מבלי להציע פיצוי. מעולם לא נתקלנו בבעלים כזה של מסעדה, או כל מקום בילוי אחר. פשוט שערוריה. העניין בלט אף יותר אל מול צוות המלצריות והברמן, שהיו מקסימים לכל אורך הערב. נשגב מבינתנו איך יכולה להיות תודעת שירות כל כך עלובה בתחום הזה. ישבנו, אכלנו, הלכנו. לא זוכרים אפילו איך היה האוכל מרוב תדהמה, ולא נעז לחזור למקום הזה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
דורון - תמונה
דורון 20 ביקורות
פריז בירושלים
3.3
25/08/12

בית קפה חביב עם אוירה פריזאית, ארוחת בוקר טובה, ביצים מעניינות (מומלץ ביצה בקן), מושלם לבוקר זוגי או משפחתי אבל חובה להזמין מקום ולקחת בחשבון שצפוף...

עוד פרטים
הוספת תגובה
naamavet - תמונה
naamavet 5 ביקורות
אוכל מצויין וצפיפות
3.5
03/08/12

בקדוש אכלתי פעמים רבות עם חברים ועם בן זוגי. האוכל פשוט מעולה! יש להם את אחת ארוחות הבוקר הטובות ביותר שאכלתי בארץ וקינוחים מעולים. באמת שלא נתקלתי במנה שאיכזבה אותי. השירות לפעמים איטי... מאוד אם כי המלצריות תמיד חביבות. המקום מעוצב מאוד יפה אך הצפיפות במקום מאוד לא נעימה עד כדי כך שלא הייתי ממליצה לאנשים רחבי מידות להגיע לשם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
עידן - תמונה
עידן מבקר מתחיל
שירות מזעזע - אוכל מעולה
2.3
05/02/12

אכלנו עיסקית צהריים, לא פעם ראשונה , אך אכן פעם אחרונה! האוכל היה מצויין בכל הפעמים אך עם אוכל טוב צריך לקבל שירות טוב בשביל חוויה מושלמת , השירות היה מתחת לכל ביקורת , מלצריות לא... מנוסות , לא מרוכזות ף כל מה שביקשנו זה את הלחם שמגיע לנו עם המנה , שלוש פעמים - לא הגיע אז הזמנו חשבון והלכנו - כמובן ללא טיפ!!!! חבל שכך.

עוד פרטים
הוספת תגובה
רוני - תמונה
רוני מבקר מתחיל
מקום גרוע
1.0
04/11/11

לא מומלץ להתקרב!! בעלי המקום מתייחסים ללקוחות כמובנים מאליהם ודוחסים כמה שיותר כדי להרוויח עוד גרוש. רק מטומטם יסכים שידחסו אותו כמו סרדין ע"מ שלבעל המקום יהיה מקום לעוד שולחן. היחס של... המלצריות גועל נפש, בקיצור למי שרוצה לאכול ולהנות מומלץ לחפש מקום אחר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
3.7
21/03/11

מקום יפה נעים ומפורסם בירושלים ובדיוק בגלל זה לא תמיד אפשר למצוא בו מקום לשבת ולפעמים צריך להמתין בחוץ. האוכל במקום טעים מאוד ובמיוחד המאפים והעוגות שנעשים במקום. המחירים טובים עד... סבירים (תלוי מה) והשירות בדר"כ מצויין אלא אם כן המקום עמוס ואז רומזים לך ללכת. מומלץ!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.3
26/02/11

האוכל מדהים, השירות לא, האחראי גס רוח וכמעט גרם לנו ללכת לפני ההזמנה, ואז לא היינו יודעים אף פעם שהאוכל מדהים. חייב ללמוד לשלוט בכעסים/אגרסיות, במיוחד כלפי לקוחות, ממש מזיק להנאה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
28/01/11

בית קפה שיש בו אוירה זה דבר שקשה ליצור ,בקדוש יש את זה ובגדול ,המלצרים,האוכל ,המוזיקה ,העיצוב,הלבוש תמיד אנחנו מרגישים שאנחנו נמצאים באירופה,ואפילו אנחנו מכירים חלק מהלקוחות שבאים... באותם שעות שלנו וזה גורם לאוירה של בית. כל הכבוד תענוווווג.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
09/01/11

באנו בעקבות המלצות רבות מהחברה מירושלים.שלא מפסיקים להתגאות במקום הירושלמי שלהם.חשבנו לעצמנו "נוווו סתם עוד בית קפה"ובאמת היה מפתיע ,עיצוב אירופאי נעים ,האוכל היה פשוט טעים ומדוייק... והשירות היה טוב מאד למרות שזה יום שישי לחוץ ומפוצץ. שאפו

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
27/12/10

מעולה מעולה מעולה

עוד פרטים
הוספת תגובה