נגישות
נגישות

קפה קדוש ביקורות וחוות דעת - עמוד 5

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
3.5
אווירה
3.0
מחיר
2.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

76 ביקורות וחוות דעת על קפה קדוש

Yarden - תמונה
Yarden 2 ביקורות
מאכזב בצורה מטורפת
2.0
07/02/16

לא יודעת מאיפה להתחיל. חוץ מזה שהאווירה במסעדה טובה והמיקום שלה נהדר שום דבר אחר בה לא היה מוצלח. החל מהשירות האדיש של המלצרית, זה שהיה צריך לקרוא ולנופף כדי שיתייחסו. נמשיך בכך ש"ארוחת... הבוקר" הזוגית לא מצדיקה את המחיר והייתה מגוחכת לחלוטין המזאטים היו חלקיים כמו למשל שתי חתיכות קטנות של גבינה צהובה, "שערות של פסטו" בפטריות, כוס 20 סיסי של מיץ תפוזים ונמשיך שהכוס מים הייתה מוונפת מבפנים עם תביעות אצבעות. רק לאחר שהגיעה האחראית, איך שביקשנו פעמיים שתגיע, הסבירה כי המאזטים הם ברי פייל. הדבר היחידי שהאמת היה טעים , זאת הביצת עין בקן שהייתה מוגשת בבריוש עם תרד.(שכמובן גם על זה צריך להוסיף 14 שקלים בנוסף למחיר הארוחה). מגוחך מאכזב. כשפניתי שוב לאחראית משמרת נתשובה הייתה "זאת בחירה שלך אם להעביר הלאה". חבל. מאכזב מאוד ולא שווה את הטרחה להגיע במיוחד עוד אחרי המלצות על המקום. לא אמליץ

עוד פרטים
הוספת תגובה
דינה - תמונה
דינה 104 ביקורות
נחמד
3.5
30/11/14

שוטטנו ביום שישי בירושלים והזדמנו לסביבה. הזדמנות מצוינת לבדוק את קפה קדוש עליו שמענו וקראנו רבות. המקום היה מלא לחלוטין ואחראית המשמרת רשמה את שמנו והבטיחה להודיע שיתפנה שולחן. היא אכן... עשתה זאת אך משום מה לא שמענו את הצלצול. (פעמיים) בכל מקרה עם שובנו חיכה לנו שולחן. הזמנו ארוחת בוקר אחת ומרק אחד. ארוחת הבוקר נחמדה אך ללא שום בשורה, למעט הבריוש. המרק-כתום מוגש בכמות נדיבה אך גם הוא שגרתי לגמרי. הקפה טעים ולא דגמנו אף עוגה. זה יצטרך לחכות לפעם הבאה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Sara - תמונה
Sara 190 ביקורות
אינטימי וקטן
3.8
04/11/14

מקום קסום, אינטימי וקטן בלב ירושלים המקסימה. אפשר אפילו לומר קצת צפוף. צוות מלצרים מעולה ומחוייך. נותנים שירות מעולה! ישבנו במסעדה כמה בנות, והזמנו קינוחים ושתייה חמה. הטרמיסו שלושה... שוקולדים מעולה בטעמו. והקפה מצויין( למרות כל הבקשות המיוחדות שהייו לנו- דל , הרבה קצף, רותח ונטול) קיבלנו את ההזמנה תוך עשר דקות גג. מקסים. מומלץ

עוד פרטים
הוספת תגובה
חגית - תמונה
חגית מבקר מתחיל
מאכזב מאד
2.5
14/10/14

הגענו למסעדה בעלי ואני במיוחד מאזור המרכז לאחר המלצות חמות שמצאנו ברשת.הזמנו ארוחת בוקר (סטנדרטית)זוגית.הארוחה הגיעה כעבור 25 דק' (כמה זמן כבר לוקח לטגן חביתה??) אבל השיא היה בכמות... הסלטים:5 זיתים ,כפית טונה ,כפית ריבה וגם הכמות של שאר הגבינות היתה מזערית.עושה רושם שהכמות שניתנה היא לארוחה ליחיד ולא זוגית.בושה וחרפה.יצאתי משם רעבה.מה שבטוח שלא אחזור לשם שנית.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Dafna - תמונה
Dafna 5 ביקורות
טעים אך מועט ואינו מצדיק את המחיר
3.8
02/09/14

במהלך ביקורי בבית הקפה הזמנתי את המנה 'טורטליני תרד וריקוטה'לאחר שנאמר לי כי מדובר במנה גדולה ומשביעה. המנה שהוגשה לי הייתה זעומה (7 יחידות טורטליני)ומיותר לציין כי אינה משביעה... בעליל. לכשביקשתי לדבר עם אחראי משמרת בנוגע לדבר, פנה אלי המנהל שנכח במשמרת והתייחס בזלזול רב לתלונתי וללא מתן מענה ראוי. חבל מאוד שבבית קפה מעין זה שהאוכל הוא ספינת הדגל שלו, היחס כה מזלזל והמנות קטנות ולא משביעות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
pearlyjewel - תמונה
pearlyjewel 37 ביקורות
קפה הטעים בעיר
4.5
12/02/14

בערך פעם בשבוע יוצא לי להיות במרכז העיר. כשאני שם, אני חייבת לקפוץ לקדוש - זה ה-מקום! קפה הפוך באמת חלומי... אין לי מושג מה הם שמים בו, אבל אין מה להשאוות! בימי הולדת העוגה הכי מוצלחת... היא עוגת קיפוד שוקולד שלהם - שוקולד, שוקולד צ'יפס, ומוס שוקולד - יאאאאמי!

עוד פרטים
הוספת תגובה
עינת - תמונה
עינת 22 ביקורות
במחלוקת
2.8
20/10/13

המסעדה מעט צפופה ולא היה כ"כ נוח לשבת ולדבר בה, בהתחלה הזמנו פטריות ממולאות ונאמר לנו שנגמר ולאחר כדקה ניגש אלינו המלצר עם המנה ואמר שזו האחרונה (לי זה נתן תחושה שמישהו לא רצה והעביר... אלינו..)הייתי מוכנה לוותר על המנה, הפטריות היו ספוגות בשמן ומים והשילוב של הדברים גרם למרירות במנה. כל מנה הגיעה בשלב אחר של הארוחה. מנת הפפארדלה הייתה בסדר, הפסטה עצמה איכותית אך הרוטב מעט כבד. סלט החלומי גם הוא היה נחמד. ציפתנו ליותר בגלל המלצות אולי בגלל זה התאכזבנו.. השירות היה אדיב ונחמד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
דורון - תמונה
דורון 9 ביקורות
מאכזב
2.5
15/10/13

שמעתי המלצות על המקום והחלטנו לנסות. המקום צפוף ולא נעים לשבת. פשוט דחסו יותר מידי שולחנות. האוכל בינוני. מנת הפטריות טעימה, סחט קדוש הינו סתמי ולא ממש טעים. מנת הפפרדלה היתה כבדה עמוסה... בגבינות עם אחוז שומן גבוה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
ניצן - תמונה
ניצן 2 ביקורות
הגזמה פראית של המחירים
2.5
22/09/13

סעדנו אתמול בקדוש, והתאכזבנו מאוד! קודם כל, בצורה מבישה להפליא, חלק מהמנות הגיעו לשולחן לפני שכולנו קיבלנו את השתייה, דבר שלא עושים במסעדה שמציגה את עצמה כבעלת רמה קצת מעל כולם. מעבר... לכך, המחירים מוגזמים בצורה בלתי רגילה, ביחס לגודל הפצפון של המנות. מנת ארוחת בוקר של "קרוק מדאם", על אף שהייתה טעימה מאוד, תומחרה ב-53 ש"ח, אך הגיעה בצלחת קטנה מאוד, עם סלט צד פצפון, ולא הצליחה להשביע אף אחד מהסועדים (גם את מי שלקח בנוסף מנת מרק כמנה ראשונה, גם היא קטנטנה, 34 ש"ח עם מנת לחם בגודל מעליב). לבסוף, עוגת נפוליאון שתומחרה ב-30 ש"ח הגיעה גם היא בגודל מעליב, בניגוד לכל סטנדרט מוכר בישראל. מעבר לגודלה, הבצק עלים היה רטוב, במצב שלא נהוג להגיש בו עוגת נפוליאון.. לסיכום, הגענו לארוחת ערב, היה טעים, אבל חזרנו הביתה רעבים ואכלנו שוב בבית, מצב קצת מעצבן במיוחד אחרי מחירים כאלה!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Shahar - תמונה
Shahar 4 ביקורות
אכזבה
1.8
08/07/13

הגענו במיוחד מהמרכז לבלות לילה בירושלים, ולאחר חיפוש מדוקדק ברשת נבחר קפה קדוש כמקום המומלץ לאכול בו את ארוחת הבוקר. אז זהו שלא. יש במקום ארוחות בוקר נחמדות ולא יותר, אבל שיא החוצפה היא... השיטה הנלוזה שכבר חלפה מהעולם לגבות תשלום נוסף בגין כל תוספת קטנה לארוחת הבוקר. דוגמאות : 1. הגדלת הקפה לקפה גדול (שבפועל ממש לא גדול) - 6 ש"ח(!) 2. הגדלה למיץ התפוזים במקום הכוס הזעירה שבו הוא מגיע - 6 ש"ח. 3. תוספת אספרסו לחיזוק הקפה - 3 ש"ח. למזלנו המלצרית כבר הרגישה מגוחכת ואמרה כי על זה לא חייבה אותנו (באמת תודה..) בקיצור - ארוחת בוקר נחמדה ותו לא, רצוי ומומלץ לאכול בהרבה מקומות נחמדים וזולים יותר בסביבה ולא להגיע סתם למקום הזה למרות שנחשב ל"מוסד" ושהוא מוכר בריושים. אנחנו מהמרכז כבר עברנו את הסרט הזה לפני 15 שנה- תתקדמו.

עוד פרטים
הוספת תגובה