נגישות
נגישות

דקס ביקורות וחוות דעת - עמוד 25

דירוג גולשים

3.5
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
3.5
מחיר
2.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

239 ביקורות וחוות דעת על דקס

 - תמונה
מבקר מתחיל
4.0
01/03/06

א. מדדדדדהים!!!!!אומנם קצת יקר - ארוחה לזוג עלתה לנו כ-450 ש"ח אבל... שווה כל שקל. אולי חוץ מהשתייה: הוויסקי היה מדולל במים לטענת בן זוגי (אני פשוט לא מבינה בזה). אבל בקפה אני מבינה:... לדעתי יש הבדל בין אספרסו ארוך לרגיל, המלצרית טענה בתוקף שאין הבדל וככה מגישים קפה שם. הלימונענע טעימה, אבל 25 ש"ח לכוס???????? אז המלצה מכל הלב, שווה לקפוץ ואף רצוי. החזה מולארד שאכלתי שם הוא הדבר הכי טעים שאכלתי,,,, השירות היה מהיר מאוד, וגם מחוייך. צורת ההגשה של האוכל מעוררת תיאבון, שלא לדבר על המרפסת המקורה והרומנטית להפליא. אני כבר לא יכולה לחכות עד הפעם הבאה שאני אהיה בטבריה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
22/01/06

לדקס הגעתי בהמלצת חברים ולמזלי לא התפתתי להתייחס להמלצות השליליות על המסעדה. המקום יפה נעים השרות מצויין והאוכל לעומת הכתוב בהמלצות השלליות מעודן. נראה לי שהכתוב בהמלצות הקודמות יכול... להיות מאוד יוזמתי. למעוניינים להעביר ערב של ארוחה מענגת אוירה טובה זה המקום. זמן הארוחה בה שהיתי בדקס היה שלוש וחצי שעות. אורח נוסף שהיה עמנו במסעדה באותו ערב היה ניסים משעל אז!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
26/08/04

מסעדה מצויינת רק האוכל קצת יקר

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
15/08/04

המסעדה ממוקמת על שפת הכינרת, האווירה נעימה וזכינו לקבל שירות מהיר ומקצועי למרות שהיו המון סועדים. קיבלנו את המלצות המלצרית לגבי המנות הממולצות שלהם ונהנינו מכל ביס. האוכל היה טרי,... מוקפד, מיוחד מאוד וטעים. המחירים בהחלט סבירים יחסית לאיכות ולשירות הגבוהים במקום. כדאי לבקר.

עוד פרטים
הוספת תגובה