נגישות
נגישות

דקס ביקורות וחוות דעת - עמוד 21

דירוג גולשים

3.5
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
3.5
מחיר
2.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

239 ביקורות וחוות דעת על דקס

 - תמונה
מבקר מתחיל
5.0
11/08/07

על הכנרת יושבת לה אחת ממסעדות פלאי תבל ונדמה לנו שגילו אותה לפני יושבי ארצנו אנשי העולם הגדול כי לפי דעתנו כשישבנו שם השבוע היא היתה מלאה מפה לפה באנשי חוץ בלבד. כמה חבל שהישראלים עדיין... לא גילו את הדקס המופלאה הושיבו אותנו על המרפסת הרומנטית והציעו לנו את ארוחת הטעימות שלהם המדהימה קרפציו טונה טרייה , סלמון משגע, ספרייבס כבש, פילה בקר,וגולת הכותרת היה המולארד ברוטב יין ודבש הבלתי נשכח שלהם. בעודנו יושבים ונהנים הגיעה לפתע סירה יפה עם זיקוקים עם ברכות לשולחן של אמריקאים שישבו לידנו וכפי הנראה חגגו בארץ יום נישואין. היה מרגש, היה טעים ונחזור לשם בהמונינו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
5.0
08/08/07

אני רוצה להודת לכל הצוות הנהדר של הדקס שהפך את יום ההולדת של בעלי לחוויה בלתי נשכחת. תודה רבה על השירות הנפלאה ועל האוכל המדהים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
04/08/07

לקחתי את בעלי ושני ילדיי לחופשה בטבריה ובבית המלון המליצו לנו על מסעדת הדקס. הזמנו צלעות ומולארד וקבבים לילדים והיה נהדר והפנקייק בסוף היה פיצוץ הילדים פשוט נהנו ויש להזכיר את המלצרית... שלנו שחף שהייתה מאוד נחמדה וסבלנית לילדים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
6 ביקורות
2.7
03/08/07

הגענו לדקס והיינו המומים מגודלה של המסעדה. ענקית רועשתו תחושה של אולם חתונות. הטונה כמנה ראשונה מדהימה ומפתיעה לטובה, חלת הבצל נחמדה, פילה עגל וקבב מאוד מאכזבים, מנת הסלמון הייתה מוצפת... בשמן ואיבדה את טעם הסלמון, הפנקייק תפוחים וכדור גלידה וניל היו פשוט טעימים. לסיכום: לא מסעדה שאשוב אליה פעם נוספת אבל ראוי לציון ולהערכה השירות הנפלא שקיבלנו במקום והמחירים פשוט איבדו פרופרציות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.3
22/07/07

הגעתי ביום 8.7.07 לארוחה עיסקית במחיר 120 שח , הגעתי עם 2 ילדי בני 4 ושנתיים , והמלצר דרש שאנו צריכים להזמין 2 ארוחות עיסקיות { ארוחה עיסקית נוספת לילד } התנגדותו הייתה נחרצת והרגשתי לא... רצוי ,השירות והיחס של המלצר היו גרועים עד שלאחר שהזמנתי 2 בקבוקי מיץ ענבים עזבתי את המסעדה  והבטחתי לעצמי שלא אחזור לשם לעולם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
3 ביקורות
2.0
20/07/07

שמענו על המקום רבות והחלטנו במהלך טיול בצפון להיכנס ולהנות . הגענו למקום בשעה 14:00 בחוץ היה יום חם ובתוך המסעדה חם יותר (אין מיזוג) רעש המאווררים מעצבן ובכל זאת ציפינו להתנחם בבשר . אך... כגודל הציפיות, כך גודל האכזבה!! לשולחן הזמנו סטייק אנטריקוט במידת עשיה מדיום וקיבלנו אותו עשוי מדי על גבול היבש ועוד במחיר של 99 ש"ח . עוד הוזמן פילה בקר ולמרות תחנונים למידת עשיה מדיום רייר (הפקת לקחים מהאנטריקוט)אך לא עזר הגריל מן כנראה מאוהב בוול דן. למרות זאת לא התייאשנו והזמנו גם קבב וגם סטייק פרגיות . הקבב הפתיע לטובה בטעם ,רק חבל שהמנה קטנה מדי. הפרגיות אכזבו בעיקר בטיבול. אין מגוון סלטים- קיים רק סלט אחד בתפריט, והלחם היחיד שמוגש הוא פוקאצ'ה - לכשעצמה טעימה אך יקרה (29 ש"ח). קרן האור היחידה הגיעה מהמלצרית שהיתה נעימה ומקצועית . לסיכום, אני לא אחזור לשם בעתיד. הבשרים- ברמת שיפודיה והמחיר- מסעדת גורמה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
07/07/07

הגריל הכי מנצח בארץ. ללא ספק!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
5.0
23/06/07

שמענו רבות אך לא שיערנו בנפשינו ולא דמיינו עד כמה יכול להיות מקום יפיוף שכזה על הכנרת.נכנסים ונפעמים!הנשימה פשוט נעתקת. נסו ותווכחו.אתה אומר לעצמך בנוף כזה קסוםכבר לא חשוב מה יגישו... לי.אך בכול זאת הציפיות גבוהות.אכן כול חלומותינו התגשמו האורוחה אף הגביהה עוף ועלתה מעל ומעבר לכל צפייהעל תפספסו את המרפסת שלהם ושם תזמינו טונה כחולת סנפיר , סלמון מולארד וצלעות בלתי נשכחות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
4.3
20/06/07

הגענו לדקס לארוחת צהריים עם 2 ילדים ותינוק. קיבלו את פנינו בברכה, המלצרית הייתה מאד נחמדה וסופר מקצועית, האוכל היה מעולה: פילה בקר ממש נמס בפה, עשוי בדיוק במידה שביקשנו, צלעות טלה... משובחות. אפילו הסטייק פרגיות שלהם עלתה על כל הציפיות. מחירים סבירים בהחלט (חוץ מפוקצ'ה שעלתה 29 ש"ח).באנו מראש בידיעה שהמנות קטנות והזמנו בהתאם.לסיכום: שווה להגיע!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
19/06/07

אכלנו במסעדה שתי זוגות, האוכל היה מעולה.ניסינו את המנות שהמליצה לנו המלצרית שגם היא שירתה אותנו בצורה יוצאת מהכלל. ההתחלות היו טעימים מאוד, המנה העיקרית שכללה חזה מולארד וצלעות טלה.... היתה מעולה, הבקר בסגנון אינדונזי היה חבל"ז, התוספות והמנה האחרונה שהוגשה יחד עם סלאש לימונענע היו גם נהדרים. השירות מעולה וכל זאת במחיר סביר.

עוד פרטים
הוספת תגובה