נגישות
נגישות

דקס ביקורות וחוות דעת - עמוד 17

דירוג גולשים

3.5
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
3.5
מחיר
2.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

239 ביקורות וחוות דעת על דקס

 - תמונה
מבקר מתחיל
2.7
27/01/08

מקום סביר. יקר יחסית למה שהוגש. מה שכן נוף יפה מאוד של הכנרת.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אפי - תמונה
אפי 21 ביקורות
1.3
22/01/08

נוסף על כך שהמסעדה לא משהו, הם גם הורידו את ההמלצה השלילית שכתבתי לכן נדרשתי לכתוב זאת שוב... מסעדה בעייתית ביותר גם יקרה וגם אכזבה מבחינה קולינרית.ונראת כמו אולם שמחות גדול. האכזבה... גדולה עוד יותר לאחר ששנים שמעתי עליה לטובה מחברים ומשפחה. חשבתי שאני היחידי שהתאכזב אבל גם עוד 2 בני משפחה שהיו איתי סברו כמוני.. חוץ מהחלת בצל שהיתה מעניינת כל שאר המנות היו אכזבה. * אין להם בכלל סטייקים (מסעדה בשרית בלי סטייקים??). מחירי עיסקיות בין 80-120 ש"ח בשביל פרגיות ובקר (בכמות סבירה) וקבבוני טלה בגודל מיניטורי. לא אגזים שכבר בדרך חזור למרכז הייתי רעב שוב. בקיצור לא....

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
12/01/08

חשבנו לתומנו להדקס הוא מפולא וקסום רק בקיץ כאשר ישובים על המרפסות הרומנטיות שלו. להפתעתנו הגדולה גילינו דקס רומנטי להפליא גם בעיצומו של חורף גשום. אם כניסתנו קיבלה אותנו אווירה רומנטית... ורכה לאור נרות ומפל מים קטן ויפיפה מארחת חביבה לויתה אותנו לשולחננו ממש על המים דרך החלונות השקופים אתה רואה את הכנרת ואתה בתחושה של כמו להימצא ביכטה. עודנו מתפעלים כשלפתה הגיעה יכטה אמיתית מולנו ,מוסיקה בוקעת ממנה וברכה לכבודנו נשמעת מהים ככה התברר לי שבעלי חגג לי את יום הנישואין שלנו. ממש כמו האוירה גם הארוחה הייתה משובחת לעילא ולעילא במיוחד אהבנו את הסלומון המעושן בעדינות רבה ואת חזה הברווז שנפרס בשולחננו. פשוט נפלא.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
5.0
29/12/07

הגעתי לדקס עם 2 חברים ובת זוגתי. אווירה רומנטית ונעימה, נוף עוצר נשימה. מסעדה יוקרתית בנוסך חו"ל. מומלץ ביותר פילה,מולארד, צלעות טלה. חשוב לציין מלצריות יפיפיות, הכי יפות בארץ. בקיצור... מומלץ בחום.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
17/12/07

שלום רב שמי אלעד. ביקרתי במסעדה לפני כשבועים. האווירה פשוט מצויינת האוכל מדהים בטעמו ויופיו. איזה גריל איזה ארומות הכל היה טעים עד לכדי התרגשות סוחפת מרננת ואף מרעננת. ביקרנו באותו היום... פעמים, בצהריים ובערב ואני חייב לציין שאחת הסיבות( ואולי מן המכריעות) הייתה המלצר בשם מאירם ששירת אותי וזוגתי ושהלהיב אותנו (ובצדק) לנסות ולבנות ארוחה של מגוון טעמים, ומלבד הכיף שבלשבת על המים בכנרת היפה לקבל את חווית הדקס הממוגגת. שהגענו שוב בערב האווירה הייתה כבר יותר לחוצה, משום עומס האנשים שסעד, אך כמובן שנהננו. בכלל, נחמד לראות מסעדה בצפון שעובדת בצורה שכזאת..

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
3 ביקורות
2.3
16/12/07

בצער רב אני מודיע על אכזבה גדולה . אחת לשנה אני פוקד את המסעדה שנהפכה למסעדת חרדים וחגיגות ימי הולדת . המחירים בשמיים , האוכל חובבני מינוס , והשירות בנוני אבל סימפטי . כל 10 דק' משמיעים... שירי יום הולדת בסאונד הכי גרוע שרק ניתן לשמוע , כל המלצרים מתלהבים מהזיקוקין והאווירה מצחיקה . לקינוח היגעה מלצרית עם עגלה רעועה ללא כיסוי ראש או ידיים ועשתה טובה שהכינה את המנה . וחוץ מיזה לא נראה לכם שאפשר לשנות קצת ? הברווז היה מצחין והמנות מתומחרות במשקל , טקטיקה של רמאים מצתער הייתי חייב לפרוק את החוצפה והעלבון משבוע שעבר

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
5.0
08/12/07

בעצת ידידנו בדרכנו לצפון, עצרנו במקום המדהים הזה שישי בצוהריים - גשם שוטף מראה הגשם הנופל על הכנרת היה מדהים ועוד יותר מדהים היה מחזה של ספינה המגיעה מהים מוקפת שחפים עם ברכה לשולחן... שישב לידנו וחגג יום הולדת 60 למרות שלא הינו חלק מהמסיבה התרגשנו עד מאוד אל תחמיצו את חזה הברווז של הדקס המלצרית הביא אותו שלם לשולחננו,ופרסה אותו מולנו שאלה אותנו למידת הצלייה הרצוייה לנו בקיצור אל תחכו לקיץ רוצו עוד בחורף. ויצקה עליו רוטב אלילי.המבוסס על יין לדבריה. זוגתי ליקקה את אצבעותיה מדג הדניס שהזמינה וכשהקינוח הגיע הרגשנו שאנחנו באתר סקי בצרפת זה היה קינוח צרפתי מובאק שגם הוכון מול שולחננו "פלומבה" ממש כמו השיטה הצרפתית.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
08/12/07

יש להם את הפילה הכי טוב בארץ

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
5.0
01/12/07

צודק מי שכתב לפנינו המקום משגע ממש חוץ לארץ. לא יאומן שבטבריה מתחבאת פנינה שכזאת אל תפספסו את חזה הברווז שלהם שנפרס מול עיניכם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
5.0
24/11/07

אני חושב שאסור להחמיץ את צלעות הטלה שלהם

עוד פרטים
הוספת תגובה