נגישות
נגישות

מטבח אלרביע (לשעבר מסעדת אלרביע) ביקורות וחוות דעת - עמוד 4

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.5
אווירה
4.0
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

33 ביקורות וחוות דעת על מטבח אלרביע (לשעבר מסעדת אלרביע)

עדי - תמונה
עדי מבקר מתחיל
אוכל מצויין ושירות חם
5.0
17/08/12

הגענו 15 אנשים רעבים ותוך זמן קצר טרפנו צלחות עמוסות מטעמים מעולים, היה קשה להפסיק. מרים המארחת גם יפה ואדיבה, בטוח נחזור לכאן. מומלץ מכל הלב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Yuval - תמונה
Yuval 2 ביקורות
אין כמו אוכל מקומי טוב
5.0
13/07/12

המסעדה בתחנת הדלק במעיליה מציעה ממיטב המטבח הלבנוני והגלילי האוטנטי. חזרנו אליה שוב, בפעם המי-יודע- כמה, ונהנינו מחדש מהאוכל הנפלא ומהאירוח החם של מרים, בעלת המקום והשפית שבמו ידיה קונה... את חומרי הגלם, מפליאה בקסמי הבישול, ומגישה בעצמה באהבה רבה. והאוכל - פשוט חגיגה: סלטים טריים טריים, עלי גפן ממולאים מעולים, מג׳דרה מדהימה (אפשר לחשוב, מה כבר אפשר לצפות ממג׳דרה, אבל זו פשוט משהו אחר), צ׳ולבטו חם וטעים, דגים עסיסיים ועוד ועוד. האמת, מאז שמביני דבר המליצו לנו לבקר במסעדה, אין טיול שלנו צפונית לחיפה שאינו משלב ארוחה אצל מרים, וההנאה חוזרת על עצמה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Mami Tuti - תמונה
Mami Tuti מבקר מתחיל
מסעדת אל רביע- המסעדה הכי טובה!
5.0
29/05/12

אני, גלית, באתי לפה בפעם הראשונה עם הבנות שלי, בעלי וחברים. היינו רעבים וחיפשנו משהו לאכול. סתם עצרנו בתחנת דלק כדי לתדלק, ואז ראינו את מסעדת האביב, ישר ידעתי שהיא תמצא חן בעיני. אכלנו... שם והיה מדהים, ועוד משהו שממש התפלאנו ממנו, היחס. כבר התחלנו לפתח שיחה עם מריים הנחמדה, וברוב המסעדות זה ממש לא ככה. אז בקיצור, מסעדת האביב היא המסעדה הכי טובה וכל מי שלא היה שם חייב להיות!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Yafit Sanderovitch - תמונה
Yafit Sanderovitch מבקר מתחיל
כמו לחזור הביתה
5.0
03/05/12

לא ביקרנו באזור כמעט שנתיים. כשנכנסו, אותו חיוך גדול, אותן עיניים מאירות של מרים והטעם...גם הילד שזו לו הפעם הראשונה חגג (בעיקר אהב את המג'דרה).

עוד פרטים
הוספת תגובה
אברהם - תמונה
אברהם מבקר מתחיל
ארוחת ערב משפחתית שישי לקבוצת מטיילים
4.5
04/04/12

קבלת הפנים, השולחן והסלטים המסודרים על גבי השולחן היו מעדן ממש. ממליץ לכל קבוצת מטיילים לקבוע מראש וללכת עם ראש טוב ורבה תאבון הגב' מירים מגישה בנדיבות, הטעם ביתי והאווירה נעימה מתאים... לכל כיס

עוד פרטים
הוספת תגובה
Yonatan McNicholas - תמונה
Yonatan McNicholas מבקר מתחיל
היה פשוט מקסים
4.8
02/12/11

שנכנסנו למסעדה היה במקום ריח של אוכל ביתי מהמם.יחס חם ואוהב של בעלת הבית מרים המקסימה.המחירים של המנות ללא תחרות והטעם גן עדן..נחזור בקרוב!!! .יונתן ומורן

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
17/07/10

מנות מעולות ממטבחה של בעלת הבית מרים. מומלץ ללכת על הסלטים והתבשילים המיוחדים שמרים הכינה באותו יום. מנות נדיבות ומעולות במחיר מצחיק. מומלץ בחום רב!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
09/07/09

חוויה להגיע למרים . אכלנו סלטים כמנה ראשונה, חזה עוף ממולא אורז - תענוג . חוויה קולינרית אמיתית, בלי הצגות ובלי פלצנות פשוט אוכל נפלא - המלצנו לחברים שגם הם נהנו ונחזור שוב, כמובן !

עוד פרטים
הוספת תגובה