נגישות
נגישות

מטבח אלרביע (לשעבר מסעדת אלרביע) ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.5
אווירה
4.0
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

33 ביקורות וחוות דעת על מטבח אלרביע (לשעבר מסעדת אלרביע)

liora - תמונה
liora 2 ביקורות
מאכזב מאד!!
1.8
29/04/19

המבחר היה דל.האוכל היה תפל ולא טעים.צורת ההגשה ממש לא מעוררת תיאבון.מחיר מוגזם ביחס למה שקיבלנו.לא היו קינוחים,מלבד בקלאווה,שגם היא לא היתה טעימה.בקיצור,לא מומלץ!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
tlkenton - תמונה
tlkenton מבקר מתחיל
אוכל ממש טוב ושרות מצוין
5.0
27/04/19

אוכל מעולה , מאוד טעים ו חגגי. אנשים כל כך נחמדים וקבלנו תחושה משפחתית אנחנו ממליצים בחם ונשמח לחזור בקרוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
מקקרים - תמונה
מקקרים מבקר מתחיל
אוכל ביתי אמיתי, הגשה אישית ונדיבה.
5.0
03/11/18

אוכל לבנוני ביתי אמיתי. היינו 6 מבוגרים ו 5 ילדים, יצאנו שבעים ושמחים, האוכל אותנטי, ההגשה נדיבה וחמימה, האווירה ביתית ואישית. המחיר מצויין. מומלץ בחום לכל אירוע.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Noy - תמונה
Noy מבקר מתחיל
מומלץ
4.8
13/08/18

במסעדת אלרביע האוכל היה טעים מאוד ולא יקר בכלל, והשירות נהדר אירוח לבבי... אווירה עממית ורגועה, ממליצה!

עוד פרטים
הוספת תגובה
עינת - תמונה
עינת מבקר מתחיל
יצאנו נבוכים-האוכל לא טעים
2.5
04/02/18

באנו בעקבות המלצות באתר rest ויצאנו בתחושת מבוכה. האוכל פשוט לא טעים. חבל, רצינו לעודד את העסקים הקטנים בגליל. לא נמליץ, למרות האוירה הנעימה במקום.

עוד פרטים
הוספת תגובה
abcabc - תמונה
abcabc מבקר מתחיל
מומלץ ביותר
5.0
08/04/17

אוכל לבנוני פשוט יוצא מן הכלל מבושל ומוגש על ידי בעלת הבית מאירת הפנים מרים חדאד. סיום נהדר לטיול גלילי.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אורי - תמונה
אורי מבקר מתחיל
אוכל ביתי וטעים - מומלץ בחום
5.0
07/04/17

יום שישי אחה"צ מסיימים טיול בהר הלל בחיפושנו אחרי פריחת אדמונית החורש ממשיכים בדרכנו הביתה עצרנו בתחנת הדלק סונול במעיליא לארוחת צהריים מאוחרת. במסעדה פגשנו את מרים בעלת המסעדה, אישה... חביבה ולבבית שעזרה לנו להחליט איזה מנות להזמין (היינו 2 זוגות). התחלנו בפלטת סלטים כולם מיוחדים וטעימים ביותר בעיקר החצילים והכרובית האפויים שמעליהם טחינה ביתית עשוייה בטוב טעם. המשכנו עם מנת מנסף צלחת עלי גפן ממולאים וכמה קובות, הכל בטעם ביתי אוטנטי ומיוחד. אפילו הצלחנו לקבל ממרים כמה טיפים לגבי התיבול. אין מה להגיד אוכל ביתי מקומי טעים וכייפי והמחיר שווה לכל כיס. ממליצים בחום!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
golanha - תמונה
golanha מבקר מתחיל
אכזבה גדולה
2.5
03/12/16

הכל אחלה חוץ מהאוכל. הגענו קבוצה של מטיילים לארוחת ליל שבת כשהמסעדה נסגרת עבורנו. האווירה היתה כיפית ואותנטית. הסלטים היו טובים בחלקם הגדול והוגשו בנדיבות. המנות העיקריות היו סיפור אחר... לגמרי. סגרנו מראש על תבשיל כבד ותבשיל עוף (מקל ובה) למבוגרים ושיפוד פרגית וקבב לילדים. הבשר היה תפל לא איכותי ובעיקר לא טעים. הפרגית היתה מוזרה ובתי בת ה11 חסידת פרגית סירבה לראשונה בחייה לאכול אחרי שטעמה וקיבלה קציצת קבב קנה אחת בלבד. הפרגית נראתה מוזר והסועדים העלו ספקות לגבי עצם היותה פרגית. רוב הבשר נשאר על השולחנות (מצרף תמונה של השולחן אחרי הארוחה) המחיר היה הוגן עבור ארוחה רגילה, 50 לילד ו65 למבוגר אבל גם עבור 250 שקל למשפחה כולל שירות אתה מצפה להרבה יותר לא נחזור לצערי למרות אדיבות המארחים והשירות, לא כיחידים ולא כקבוצה

עוד פרטים
הוספת תגובה
Luciana - תמונה
Luciana 2 ביקורות
תודה אישית ענקית לבעלת הבית
4.8
10/09/16

מעולה!! ישבנו אני ואשתי ביחד עם הילדים, המקום שקט ורגוע, יחס אישי מאוד והאוכל כ"כ טעייייים!!! אוכל בסגנון לבנוני עם טעם אותנטי, סלטים מפנקים והמחירים ברצפה. אכלנו קבבים, מעורב ירושלמי... וסלטים וללא ספק אפשר להגיד על הכל מילה אחת- מדהים. 5 כוכבים בלי לחשוב פעמיים ואין ספק שכשנהיה שוב באזור - לשם אנו חוזרים בודאות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אסף - תמונה
אסף 2 ביקורות
אוכל מעולה
4.5
09/07/16

אכלנו באל רביע בצהרי יום שישי, היה מעולה! אל תתנו למיקום בתחנת דלק להרתיע אתכם. הסלטים, עלי הגפן והמנסף מצויינים ובעלת המקום הייתה נחמדה ונעימה. מאוד מומלץ!

עוד פרטים
הוספת תגובה