נגישות
נגישות

אבו סאלח ביקורות וחוות דעת - עמוד 3

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
3.5
אווירה
3.5
מחיר
2.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

39 ביקורות וחוות דעת על אבו סאלח

Heli - תמונה
Heli 2 ביקורות
מסעדת אבו סלאח יסוד המעלה
5.0
03/12/13

ב-29/11/2013 ערכנו אירוע יום הולדת בהשתתפות 45 איש. השולחנות היו ערוכים ומסודרים לתפארת ועל כל שולחן הונחו סלטים רבים, מגוונים וטעימים ביותר. החומוס והפיתות מקמח מלא שמכינים במסעדה זו... יוצאי דופן בטעמם. גם המנות העיקריות שהגיעו בהמשך היו מעולות. אנטריקוט רך ביותר, כבד עוף, קבבים, חזה עוף ועוד. נהנינו כולנו ללא יוצא מן הכלל. נהנינו ביותר הן מהאווירה והעיצוב במסעדה, הן מהשירות המדהים ומהיחס החם, הטוב והמהיר מצד המלצרים וכמובן מהארוחה הטעימה והמצוינת. מומלץ ביותר!

עוד פרטים
הוספת תגובה
הרבה במסעדות (גם בחו"ל) - תמונה
הרבה במסעדות (גם בחו"ל) 29 ביקורות
איזה כיף...
4.3
02/04/13

אחד עשר סועדים ותינוק (מלא ילדים)... פשוט כיף. הכל. גם השרות הנפלא והאישי וסבלני (מאד חשוב עם ילדים).

עוד פרטים
הוספת תגובה
י&רון - תמונה
י&רון 30 ביקורות
נחמד
3.5
31/01/13

נכנסנו למסעדה בדרכנו חזרה מטיול בצפון, המסעדה היתה עמוסה מאוד. השירות היה מאוד מהיר ויעיל, והמנות היו טובות וטעימות: חומוס, בשר, סלטים, ופיתות חמות מהטאבון. המחיר של המנות קצת גבוה. מי... שמחפש אוכל על הדרך בהחלט מקום טוב לעצור בו

עוד פרטים
הוספת תגובה
Ruth Michaeli Shir - תמונה
Ruth Michaeli Shir 4 ביקורות
אכלנו שם לפני שעה ואנחנו עדיין מלאים :) החומוס טעים
4.0
23/11/12

בסך הכל האוכל היה טעים, הזמנו חומוס והוא היה ממש טעים בעיקר עם הלחם שיצא מהתנור לבנים והיה חם חם חם! הסטייק לא מוצלח. הכבד שבעלי הזמין היה טעים לו. הכנאפה לקינוח היה ממש טעים. השירות... היה מהיר בצורה מדהימה! לסיכום. היה נחמד מאוד. תמורה הגיונית לכסף.

עוד פרטים
הוספת תגובה
punir - תמונה
punir 2 ביקורות
יקר מדי
3.3
10/08/12

בסך הכל האוכל והשירות טובים, אולם המחירים יקרים עד מאוד, יחסית למסעדה מזרחית על אם הדרך. אפשר בהחלט למצוא תחליפים ראויים בסביבה בדרך מהצפון או אליו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
ניסים גורמה - תמונה
ניסים גורמה 85 ביקורות
ביקור לא מוצלח
2.0
05/03/12

היינו בשבת החומוס בסדר הסלטים בצימצום המרק לא חומם מספיק במיקרוגל הקובה חם בחוץ קר בפנים האוכל אכיל בקיצור כנס רק עים אין ברירה

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
4.7
03/04/11

מדובר על המסעדה שנמצאת במול החולה אחלה שירות אחלה אוכל אחלה אווירה מומלץ ביותר אכלנו שם פעמיים בסופ"ש שהיינו בצפון

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
4 ביקורות
3.0
16/11/10

בשבת האחרונה, היינו 4 אנשים. ). מלבד החומוס פול והפיתות שהיו מצויינים, כל השאר היה מאכזב. מרק השעועית -כאילו חומם ונמזג הישר מקופסת השימורים המיתולגית של "שעועית ברוטב עגבניות".שדוללה... עם עוד קצת מים וחיתכות גזר.. הכמות שלו היתה זעירה (חצי מפלס במרקייה קטנה). העופיון היה יבש ולבצל המטוגן שנלווה אליו-טעם חזק של אבקת מרק. (קפה ובקלוואות חשבון הבית, לא טעמתי). אם אחזור-אז רק לחומוס פול.

עוד פרטים
הוספת תגובה
simon - תמונה
simon 3 ביקורות
4.3
31/08/10

האוכל והשירות מעולים, המחירים סבירים לסוג זה של אוכל, זו השנה החמישית ברציפות שאני מבקר במסעדה זו כאשר אני מבלה בצפון, נהנה מכל ביס וביס, מייד עם התיישבות לשולחן, מוגשים מגוון סלטי... הבית, לזוג זה לא משתלם, לבקש להחזיר אותם ולהזמין רק את מה שאתם אוהבים. מנות ראשונות ועיקריות מעולות, טעימות מאוד. בסוף הארוחה מוגשת שתיה חמה עם בקלאווה על חשבון הבית. מומלץ מאוד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.3
13/08/10

מסעדה יקרה חומוס עולה 25 שקלים זוג שיפודים 55 שקלים צריך משכנתא לפני שנכנסים כמעט כל תוספת מחויבת איך שלא תסתכלו תצאו עם חשבון של 100 שח לבן אדם ללא קינוח לא מומלץ לבוא עם ילדים... החשבון יוצא כמו לילה בצימר

עוד פרטים
הוספת תגובה