נגישות
נגישות

אבו סאלח ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
3.5
אווירה
3.5
מחיר
2.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

39 ביקורות וחוות דעת על אבו סאלח

hadar - תמונה
hadar 18 ביקורות
מקום מעולה לקבוצה רעבה בסוף טיול באזור
3.3
27/04/19

הגענו שלוש משפחות מבלי להזמין מקום מראש ותוך כמה דקות סידרו לנו שולחנות. המקום היה עמוס ורועש, אך השירות היה מהיר. רוב האוכל היה טעים מאוד (פיתות גדולות ועסיסיות, סלט טבולה מעולה, קבב,... שישליק עוף וכבש), אך אין ספק שלא זול וכשמזמינים סלטים לשולחן (25 ש"ח לסועד שאוכל מנה עיקרית) החשיבו גם את הילדים כסועד. זה מסוג המקומות שמאוד מרשים לראות כמה צלחות מלצר אחד יכול לסחוב, אבל אף אחד לא יבוא וישאל אם הכל בסדר... המקום מומלץ לקבוצות גדולות בסוף טיול באזור, אך כדאי לשים לב מה מזמינים ולמחירי המנות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Neta - תמונה
Neta 5 ביקורות
כדאי לשאול מחיר לפני, מחיר יקר לדעתי בלי סיבה
1.3
18/04/19

עצרנו שם לכנאפה וקפה בדרך. המחיר לשני כנאפה+קפה היה 70₪ !!! המלצר "בא לקראתנו" ואמר שנשלם 60 ועוד 70 כולל שירות. לא מומלץ. היתה אוירה לא שירותית.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Nikolai - תמונה
Nikolai 2 ביקורות
לא משהו יש יותר טובים.
3.0
28/04/18

אוכל טוב.השירות מהיר.אבל יחס מזלזל ומתנשא מצד המלצרים.בנוסף דורשים שניתנו להם טיפ ואחרי שנותנים להם עושים פרצוף למה לא נתת יותר.המחיר סביר.סלטים יקרים מאוד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
חגיתו'ש  - תמונה
חגיתו'ש 101 ביקורות
מסעדה מזרחית טובה
4.8
11/04/18

לשמחתנו השירות מהיר ואדיב. הסלטים משובחים ומגוונים. לקחתי סינייה בטחינה- מעדן. לקחנו גם שניצלים לילדים ושיפודי פרגיות. הכל טעים ביותר. קנקן לימונדה גם נדיב וטעים. הפיתה מאוד מיוחדת,... נראה לי מקמח מלא. אפילו לקחנו קצת שאריות הביתה וטייק אווי של כנאפה משובחת במחיר סבבה. חבל שכשמזמינים ארבע מנות עיקריות יש גם תוספת על הסלטים, אבל בתכל'ס באמת טעים ואנשים נחמדים ביותר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Doron Zu - תמונה
Doron Zu 5 ביקורות
מומלץ מומלץ מומלץ
4.3
24/11/17

שירות מדהים, אוכל מצויין,מחירים סבבה, הגענו כל המשפחה ,התייחסו מדהים לילדים ואלינו והכל היה מושלםםםם

עוד פרטים
הוספת תגובה
גיל צפון - תמונה
גיל צפון 2 ביקורות
מחיר שערורייתי, יחס מתנשא ומזלזל, לא אחזור לשם !!!
1.8
11/09/15

עבור מנה קבאב בצלחת (שני שיפודים מדולדלים), לימונדה, ו4 צלוחיות סלטים 110 ש"ח לא כולל שרות. כשהערתי לבעל המסעדה על המחיר היקר, ענה לי שהוא גובה 10 ש"ח לצלוחית סלט בנוסף למחיר המנה... העיקרית, ואני זה שבחרתי את הסלטים, לכן אין לי מה להתלונן

עוד פרטים
הוספת תגובה
מונטיפייטון - תמונה
מונטיפייטון 11 ביקורות
רע מאוד
1.5
17/08/15

מבטיח הרבה, מקיים פחות ונופל על שטויות. בשירות מזלזל כזה מזמן לא נתקלתי. מתחיל סביר, המנות מגיעות בזמן מקובל אך המלצר פשוט מתעלם 6-7 פעמים ברציפות. כמובן שהוא מסמן במבט שראה אותנו, אבל... שירות - לא. שולחן לידנו קיבל חשבון ואותו מלצר אמר לו "תודה וסליחה" ולא הבנו למה. סלטים ב-20 ש"ח לסועד זה מופרך ולא הוגן, מה גם שמגיע מספר די זעום של סלטים לשולחן. כמה מסעדות ערביות בכלל לא גובות על זה בנפרד ומעמיסים בצורה נדיבה. פה - הפוך. רצינו בסוף את הכנאפה המפורסמת שלהם אבל מרוב התעלמויות פשוט התייאשנו וביקשנו חשבון. זה עלה בעוד 3 התעלמויות. ואז הגיע החשבון ואיתו ה"תודה וסליחה" ואז גם הבנו למה. 250 ש"ח לשתי מנות ועוד מנת ילדים. לא שווה, לא כיף ובעיקר מביך.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Gil - תמונה
Gil 2 ביקורות
שפע אין שם
2.0
07/03/15

המנות אומנם טעימות, אבל קטנות, יקרות ולא משביעות- שיטה טובה שיוזמנו מנות נוספות. והכי חשוב, תיזהרו מ"שיטת הסלטים" שמאפיינת מסעדות מזרחיות רבות: עבור סלטים בנוסף למנה העיקרית שתזמינו,... שלמו עוד 20 ש"ח ל י ח י ד כפול מספר הסועדים והנה לכם הוצאה מיותרת של עשרות רבות של שקלים. אתם רוצים להנות מארוחה משביעה ומחיר סביר ?- זה ל א המקום המתאים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
עוז אדרי - תמונה
עוז אדרי 4 ביקורות
מסעדה מזרחית עם אוכל טוב ומגוון, גם לצמחוניים ולטבעוניים, ושירות מהיר ואיכותי
4.0
18/10/14

תכלס הכל כתוב בכותרת :-) האוכל טוב ומגוון, גם צמחוניים וטבעוניים יהנו בה, השירות מהיר ואיכותי - המלצר הסתובב ופרפר סביבנו גם כשהיה לחץ. כשהיו מספר טעויות הוא היה מאוד סבלני. ובכלל... החוויה טובה מאוד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
משה - תמונה
משה 8 ביקורות
אוכל טעים
3.8
21/07/14

מסעדה מזרחית עם אוכל טעים ובכמויות גדולות של מנה. נתתי 3 כוכבים על האוכל כיוון שהטריות היא בספק. רצועות העוף היו קשות מדי. אבל הארוחה בסך הכל היתה משביעה.

עוד פרטים
הוספת תגובה