נגישות
נגישות

מנואלה - manuela ביקורות וחוות דעת - עמוד 5

דירוג גולשים

3.5
אוכל
4.0
שירות
3.5
אווירה
4.0
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

44 ביקורות וחוות דעת על מנואלה

דניאל - תמונה
דניאל 59 ביקורות
חביב וקצת יקר
3.0
19/10/14

מדובר במסעדה איטלקית חביבה. העיצוב הסטנדרטי והזול נותן הרגשה של מסעדה משפחתית. השרות נעים ויעיל. הזמנו רביולי בטטה ברוטב שמן זית עם חמאה ויין וגבינת מסקרפונה ופסטה קרבונרה. הקרבונרה... היתה טובה. לא התקמצנו בקוביות חזה אווז אם כי לפי דעתי נכון לפסטה כזו בייקון. הרביולי היה טוב מאוד אם כי הוא "שחה" ביותר מדי רוטב (נותרה בריכה של רוטב אחרי סיום המנה). המחירים גם לא זולים. מנת הרביולי עלתה 66 ₪ והגינוי שמחירה יהיה נמוך ב10 שקלים לפחות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
דב - תמונה
דב 2 ביקורות
בסדר.
2.8
13/10/14

ביקרנו במקום 8 איש.מתוכם 2 ילדים בני 4 ו6.כך חגגנו יום הולדת לצביקה. עלות הארחה 600 ש"ח בלי מתוקים... האוכל בינוני. אני מתלבט בין 5ל6 מתוך 10.מקום עצמו נחמד.מלצרים ידידותיים. הבאנו יין... מהבית.דמי חליצה 25שקל.המפגש היה כיף.אוכל -לא.

עוד פרטים
הוספת תגובה
משה - תמונה
משה 273 ביקורות
קוצ'ינה
4.0
02/08/14

היינו במקום לפני כשלושה שבועות. היינו כבר במסעדה מספר פעמים ובכל פעם נהנים מחדש. הלכנו על פסטה וגם על עם רביולי בשמנת ופטריות שהיה ממש מעולה. השירות היה טוב, המחירים סבירים ובעיקר תמיד... כיף לחזור להנות מהפסטות והאוכל של קוצ'ינה עם האוירה של זכרון יעקב

עוד פרטים
הוספת תגובה
Orit - תמונה
Orit 2 ביקורות
מומלצת מאוד
4.8
05/07/14

אווירה נעימה . שירות אדיב ואוכל טעים ברמה מפתיעה. אנחנו לא רגילים לאכול הרבה באיטלקיות אך האוכל היה טעים מאוד במיוחד פסטה עם נתחי עוף. הרוטב היה מעולה! הפסטות עם פירות הים היו מצויינות.... ממליצים!

עוד פרטים
הוספת תגובה
תמי - תמונה
תמי 2 ביקורות
טעים,גם פשוט גם מתוחכם
3.8
16/06/14

הגענו ביום שישי בערב, האווירה נעימה, נעים לשבת בחוף על המרפסת וגם בפנים.המוזיקה לא רועשת ובחירת פס הקול מתאימה. המלצרים אדיבים,עירניים וקשובים. הקלמרי ורוב האיולי היה יוצא מהכלל, כך גם... שאר המנות - הבלוטין דג ממולא בדוקסל פטריות, ללקק את האצבעות. בתפריט יש פתרונות קולינרים לצמחונים וטבעונים. הופתענו לטובה ונשוב בחזרה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
יעל - תמונה
יעל 7 ביקורות
קליל, טעים, אדיב
4.3
05/06/14

חברה ואני הגענו רעבות בשלוש אחה"צ והזמנו 4 מנות ראשונות. כל אחת מהן - הקלמארי, האנטי פסטי, הקרפצ'ו והלחם - היתה טעימה, איכותית ואסתטית. הביאו לנו בטעות לימונענע שלא הזמנו, והעניקו לנו... אותה על חשבון הבית כשהתבררה הטעות. המלצר הג'ינג'י היה אדיב ונחמד, וגם הטבחים ומנהל המשמרת שדיברנו איתם. בקיצור, היה מוצלח מאד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Ronit - תמונה
Ronit מבקר מתחיל
ארוחת ערב קסומה
4.5
11/04/14

מקסים! מסעדה יפיהפיה, אוכל מעולה, מוגש בטוב טעם! שירות אדיב, יעיל ומסביר פנים. הזמנו שלושה סלטים שונים, המנות הגיעו במהירות, יפות והטעם נפלא! כטבעונית,המנה השביעה אותי לחלוטין וענתה כל... הדרישות שלי, גם חברי הלא טבעונים נהנו מכל ביס. המקום צופה על המדרחוב ובשקיעה רואים את האורות נדלקים אט אט - מקסים. להוסיף? פשוט מקום נפלא, לחיך ולנשמה! המחירים סבירים בהחלט. ממולץ בחום!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Liat - תמונה
Liat מבקר מתחיל
ארוחה מטריפה באוירה מרגיעה :-)
4.8
18/03/14

המסעדה ממוקדת בלב המדרחוב של זכרון יעקוב בעלת מרפסת המשקיעה מעליו,דבר שנותן תחושה אירופאית מרגיעה ומהנה!!!!שילוב טעמי האוכל פשוט מטריף חושים:-) בקיצור שווה ביקור....תהנו!!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Michal - תמונה
Michal 4 ביקורות
מסעדה מקסימה ואוכל מושקע
5.0
14/01/14

שילוב של אוירה רומנטית, שירות איכפתי ובעיקר אוכל טוב ! מסעדה מושקעת שתמיד כיף לחזור אליה, בעיקר ממליצה על מנת האנטריקוט שלהם שאף פעם לא מאכזבת.

עוד פרטים
הוספת תגובה