נגישות
נגישות

מנואלה - manuela ביקורות וחוות דעת - עמוד 3

דירוג גולשים

3.5
אוכל
4.0
שירות
3.5
אווירה
4.0
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

44 ביקורות וחוות דעת על מנואלה

אלכס - תמונה
אלכס 65 ביקורות
אחלה מסעדה בזכרון יעקוב
4.5
13/03/17

מסעדה מעולה וטעימה מאוד. השירות קצת איטי עקב ריבוי האורחים. היינו בשבת האחרונה אני,זוגתי וביתנו הקטנה. הזמנו כל אחת עיקרית,קוקטייל - היה 1+1 וקינוח. המנות טעימות ושירות טוב מאוד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אסנת חב - תמונה
אסנת חב 106 ביקורות
מקום טוב וטעים. תבדקו שאין ארוע במקום.
4.0
11/03/17

המסעדה נמצאת בלב זכרון יעקוב הישנה. זו פעם שניה שאנחנו כאן. הפעם ישבנו בפנים ליד התנור המחמם. מכיוון שהפנים הוא חלל אחד גדול , ללא סופגי רעש, הרי שהמקום היה עם הד. זה היווה בעיה , כי... באיזור שלידינו היה ארוע משפחתי של יותר מ- 20 איש. היה מאוד קשה לשוחח/ לשמוע. זה מאוד קלקל לנו. אחרי חצי שעה הם הלכו. ואז... היה נפלא. מנות מצויינות. שירות אדיב ומקצועי. אכפתיות ואווירה רגועה. ממליצה מאוד על המסעדה, אבל לפני שאתם קופצים ומזמינים, תבדקו שאין ארוע. המחירים קצת יקרים למשפחה ממוצעת אבל גם איכות המנות יותר גבוהה מהרגיל , ועם האווירה הנעימה (כשאין ארוע) זה ממש שווה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Dannielle - תמונה
Dannielle 2 ביקורות
קולינארי מדוייק ונעים
3.8
28/01/17

אוכל קולינארי פשוט מצויין!!! המנות מדוייקות בטעמים, עבודה יוצאת מן הכלל של המטבח לדעתי... עפנו על הראשונה קרודו דג ים ברמות, הכל הגיע בזמן, והיה ממש ערב שישי נחמד ומשפחתי. תודה רבה לכם... ממשפחת גרון

עוד פרטים
הוספת תגובה
ענת - תמונה
ענת 20 ביקורות
מושלם
5.0
28/01/17

מסעדה ממש ממש טובה. אוכל מעולה- כל המנות שהוגשו היו מושלמות. השרות היה מנומס, יעיל ומהיר ובכלל היה כייף לשבת ליד אח העצים. בטוח נחזור

עוד פרטים
הוספת תגובה
ענת - תמונה
ענת 8 ביקורות
טעים, כיף ממש
4.8
08/01/17

חגגנו יום הולדת לחם שלי (בן 86). ממוקמת במדרחוב בזכרון יעקב, משקיפה מעט מלמעלה. ביום נעים- מרפסת, שכיף לשבת בה. ביום סגרירי- ישיבה בפנים עם אח מחמם ונעים. אוכל מגוון ביותר. למרות הגוון... וסוגי המאכלים השונים- כל מה שהזמנו- היה מצויין. מתאים למבוגרים וילדים כאחד. שירות עם חיוך. מומלץ.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אסנת חב - תמונה
אסנת חב 106 ביקורות
מקום טוב ורומנטי
4.0
15/10/16

המיקום מצוין - בלב המדרחוב. השירות מהיר ואדיב, אם כי תלוי במלצרית האם יש גם אכפתיות אמיתית או אדיבות מקצועית. לגבי מקצוענות הצוות - נראה שיש הרבה צוות שנכון לשרת וכל אחד יודע את תפקידו... והתוצאה היא שהלקוח צריך רק לחשוב על משהו ומיד יש מישהו לידו. נראה שעובדים על זה שם. האוכל מעולה, המנות לא גדולות, אבל משביעות. המחיר סביר לתמורה והעיקר זה האווירה. אווירה מקסימה. מוסיקה רגועה ולא חזקה מידי, נעים גם בחוץ וגם בפנים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
louisa - תמונה
louisa מבקר מתחיל
חוויה כיפית
4.5
26/06/16

אוירה כיפית, אוכל מצויין, כל כך נעים לשבת שלא בא לך לקום. היינו שתיים בשעות הערב, הזמנו פיצה אחת עם גבינת עיזים, סלט פנצולנה, ושתי כוסות יין. מנות נדיבות וכך גם השירות אם כי לפעמים צריך... להזכיר להם... תמחור סביר. יצאנו שבעות ועליזות!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Rafaela - תמונה
Rafaela מבקר מתחיל
יומרני ללא סיבה ומאכזב ברמה של האוכל והשירות.
2.5
07/05/16

הגענו בסביבות 16 בתקווה גדולה לאוכל טעים. המקום היה הומה ואולי מסיבה זו המתנו למנות שלנו כחצי שעה! הוזמנו קלאמרי שהיו משומנים מדי ולאחר מכן לזניה בינונית עם טעם מודגש מדי של רוזמרין... (למה בכלל רוזמרין?), דג "פילה של ז'ק" שהיה עשוי יתר על המידה עם בדיוק 7 ניוקי קטנטנים וגם סטיק שהגיע שרוף מדי אף על פי שהוזמן "מידיום וול", הסטיק הוגש עם תפוחי אדמה בעלי טעם רע - מריר ולא טרי. כפי שידוע לכל עמילן מתקשה כאשר מצטנן ולכן מדובר בתפ"א מבושלים יאשר הוצאו להמקרר וחוממו קצת במחבט, לא מקצועי ולא טעים! הסלט היה עייף למדי (כנראה מהבוקר)ורוטב הבלסמי לא הועיל. עם כל הנ"ל הוגשו בירות - חמות מדי והדבר שהכי הפריע זה היעדר שירות נאות. ישבנו במשך חצי שעה לאחר שסיימנו לאכול מבלי שאף מלצר פנה אלינו והציע לנו דבר מה, גם החשבון המנופח (כ- 450 ש"ח) נזרק לשולחן בחטף. אנחנו אולי נחזור רק בשביל הקינוח (עוגת ביסקויטים) אך גם זה לא יקרה בקרוב. מומלץ להחליף את השיף וגם לנקות את השירותים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של תגובת בית העסק
תגובת בית העסק
01/09/2016
שמחנו שהסכמת לקבל את תגובתנו על חוות דעתך במערכת REST במסעדת קוצ'ינה אנו מייחסים חשיבות גבוהה לכל ביקורת. במידה ועולות תלונות אנו קשובים מתוך רצון ללמוד מכך ולהשתפר. ברצוננו להבטיח לך כי אנו שמים דגש הן על השירות והן על המנות. ואכזבתנו גדולה כאשר אנו נתקלים בלקוחות לא מרוצים. צר לנו כי זו התחושה שעימה יצאת מהמסעדה ואנו מתנצלים על החוויה הלא מוצלחת שעברת אצלנו. נשמח לפצות אותך בביקורך הבא. מוזמנת ליצור אתנו קשר אלה 0507-659955"
Nataly - תמונה
Nataly מבקר מתחיל
חוויה טובה וטעימה
4.8
16/04/16

הינו עם ילדים וכשמלצרית בא וראתה שדי צפוף לנו מהר ארגנה לנו שולחן מרווח וזה למרות שהיה שבת והיה די לחוץ אוכל הגיעה יחסית מהר והיה מאודדד טעים חוויה מאוד טובה

עוד פרטים
הוספת תגובה
חדוה - תמונה
חדוה 4 ביקורות
סביר בלבד. חבל...
3.0
09/01/16

הזמנו למנה ראשונה שרימפס ברוקפור, וקלמרי. השרימפס היו מעולים, ברוטב טעים. הקלמרי לא היו קריספיים, וטוגנו בהמון שמן- לא התלהבנו. למנות עיקריות הזמנו פסטה סלמון- טעים מאד. לזניה ראגו-... היתה "בסדר". פיצה עם ארטישוק- עם בצק דק, כמו שאנחנו אוהבים- היתה טעימה. כמו כן הזמנו סלט נטורה-מרכיבי הסלט היו טעימים, אבל היה חול - כנראה שהעלים לא נשטפו טוב. לבקשתי הסלט הוחלף, אך אז העלים היו רטובים, והרוטב לא "נתפס", כפי שהסביר האחראי. כך שגם בהגשה השניה התאכזבנו. לקינוח הזמנו בר שוקלד, וכוס רוסלה, שהיו טעימים מאד. נקודה נוספת שדורשת שיפור- השירותים- דלתות שאינני יודעת מתי ניקו אותן לאחרונה, וגם רצפת המסעדה, הגם שהיא ישנה, יכולה להיראות נקייה יותר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של תגובת בית העסק
תגובת בית העסק
22/03/2016
תודה שכתבת את חוות הדעת. שמחנו לשמוע שנהניתם מרובן הגדול של המנות. כמסעדה ותיקה המקפידה גם על איכות המנות וגם על חוויית הביקור במסעדה, לקחנו לתשומת ליבנו את הערותייך. נשמח לארח אתכם שוב ולהעניק לכם את החוויה של קוצ'ינה.