נגישות
נגישות

קאסה דל-פפה ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

2
אוכל
3.0
שירות
2.0
אווירה
2.0
מחיר
2.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

11 ביקורות וחוות דעת על קאסה דל-פפה

eran וben meir - תמונה
eran וben meir מבקר מתחיל
1.0
31/01/08

פיצריה בושה-תודעת שירות שואפת לאפס. חבל

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.0
25/08/07

אחת הפיצריות העלובות בעיר. אומנם עברה עיצוב עכשווי אך כל הרעות החולות נשארו ובגדול. השירות קטאסרופה,כל השולחנות מזוהמים(הבנות פשוט מפנות את הפחיות והקרטונים אבל להעביר את המטלית על כתמי... הקטשופ זה "פסח"-כנ"ל הכיסאות). עם את מזמינה משהו שהוא לא פיצה (כמו מלווח או מאפה אחר) אז הסתבכת ובגדול - זמן המתנה של 40 דקות ויותר. כשהחברה כבר סיימו לאכול את המשולשים הקטנים שלהם את מוצאת את עצמך ליד הדלפק מחכה ומתחרטת על הרגע ובנוסף הבעלים גם צועק עליך "שזה מה שיש". בקיצור עדיף להישאר רעבה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.3
18/08/07

אכן הפיצריה עברה שיפוץ ועיצוב מחדש אך בזה זה מסתיים. תודעת השירות של "הילדות" שעובדות שם שואפת פשוט ל-0 כשפגשתי את הבעלים הבנתי גם למה. מיקום המסעדה באחת הכיכרות המרכזיות של אשדוד... ותעבורת הרכבים והאוטובוסים גבוהה מאוד אז מי שרוצה לאכול פיצה בניחוח דלק ורעש מוזמן. במבט חטוף במקום מתברר שהם גם לא מצטיינים בניקיון לכן גם החלטתי שגם משלוחים אני לא אזמין משם. בקיצור יש מספיק פיצריות אחרות בעיר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
3.0
13/06/07

פיצה הכי טעימה. בצק דק. טעמתי פיצות, לא אהבתי כלום וכל פעם אני חוזרת לדל פפה. אולי שירות לא הכי טוב שיש, אבל זה הכי טעים:)

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
28/04/07

רק שתדעו, כל חוביבי הפיצה באשדוד. מי שלא ביקר בפיצה בחודשים האחרוניםכדאי שיגיע. הפיצה עברה שינוי משמעותי והפכה למסעדה שנוח לשבת, עיצוב מדהים, שירות מצויין ואוכל כיד המלך.בנוסף לציפות... ולאוכל הרגיל של פיצות יש קינוחים, שתייה חמה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.0
02/11/06

ממש פיצריה על הפנים , הזמנתי שם פיצה אני וחברות שלי עבר שעה ואני לא מגזימה .. אחר ניגשנו אליו אמרנו לו מה עם הפיצה שלנו ואז הוא אומר דקה אני מוציא לכם, והוציא לנו את זה אבן שחום שחור... מגעיל ובנוסף ק ראז מה הפלא שאין לא לקוחות ! ? קיצ' אל תקנו משם ..מי שרוצה מוזמן אני למדתי שלא לקנות משם !

עוד פרטים
הוספת תגובה