נגישות
נגישות

פיצה האט ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

2.5
אוכל
2.5
שירות
2.5
אווירה
2.5
מחיר
2.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

10 ביקורות וחוות דעת על פיצה האט

Hila - תמונה
Hila 3 ביקורות
זוועה
1.8
16/10/16

הזמנו 2 פיצות משפחתיות עם 5 תוספות והגיעו רק 4. עברה שעה ורבע עד שהפיצה הגיעה, פשוט לא טעים. אין מה להשוות לסניף בתל אביב! מאכזב מאוד שאין את אותם הסטנדרטים בכל הסניפים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
טעים - תמונה
טעים 16 ביקורות
בין הפיצות הטעימות בארץ
3.8
30/10/14

פיצה ממש טעימה , מחיר די יקר אבל שווה את זה , חוץ מזה שיצאנו עם ידיים סחוטות בשמן , היה ממש טעים. לקחנו את הפיצה העבה עם פטריות מעל והיה פשוט מעולה

עוד פרטים
הוספת תגובה
Oren Klein - תמונה
Oren Klein 68 ביקורות
טעים
4.0
25/07/14

חבל שמקומות הישיבה הן בחום הקשה אבל חוץ מזה טעים מאד. השירות אדיב ומחייך. הפיצה הגיעה מהר. מומלץ.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
7 ביקורות
2.0
11/03/11

על הפנים!!!!!!!!! באתי עם אשתי וילדיי המתנתי חצי שעה , לא נחמדים לא מגיע לשם יותר

עוד פרטים
הוספת תגובה
moshe - תמונה
moshe 172 ביקורות
4.3
11/06/08

הפיצה, כנראה הכי טובה בארץ הנוף פשוט נפלא חבל שהמקום מוזנח גם בפנים וגם בגישה מבחוץ בשעות לחץ התור מתארך והאוירה לחוצה פתרון מעולה למשפחה הנופשת באילת עם ילדים

עוד פרטים
הוספת תגובה