נגישות
נגישות

אורי בורי ביקורות וחוות דעת - עמוד 21

דירוג גולשים

3.5
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
3.5
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

211 ביקורות וחוות דעת על אורי בורי

 - תמונה
2 ביקורות
2.7
18/05/06

רציתם המלצה. לא, פשוט לא ממליץ. זו הפעם השניה שלנו שם ולא נחזור יותר. היינו 5 סועדים והמליצו בפנינו על תפריט הטעימות. המלצרית היתה אדיבה והביאה לנו מנות על פי שיקול דעתה /או שיקולי... כדאיות. זה התחיל במרק חלב קוקוס שהם קוראים לו משום מה מרק דגים. אח"כ הוגשו לנו מנות אחדות של שרימפסים עם רטבים כבדים שבחלקן אפילו לא היו טעימים עד שנכנענו. כשמדובר בתפריט "טעימות" מקובל לחשוב שענייננו ב"פיקס פרייס", לא כך היה הדבר באורי בורי. לא שתינו יין ושילמנו כ-1500 ש"ח. מחיר בלתי סביר לארוחה בינונית ומטה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
5.0
29/04/06

שרות מעולה, אוכל יצירתי, ארוחת הטעימות התגלתה ככדאית ומנות הסביצ'ה והאנשובי הו מרענות נפש וטעימות. בריאות!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
3.0
20/04/06

היתי לפני כמה חודשים וחזרתי לשם שוב לפני כשבועיים האוכל כרגיל סביר מנות טובות. לא מומלץ לאכול את מה שמציעים לכם לרוב יצעו לכם לאכול חצי מנה של משהו+ חצי מנה של מנה אחרת כדי שתטעמו משני... מנות מדובר במנות קטנות וצריך להוסיף על כך 5 שקלים לכל חצי שנה חוץ מהמחיר הכללי של המנה לדוגמא: 40:2=20+5 שקלים אגב המנה שלא ממליץ להזמין בשום פנים ואופן זה סלט מהתפריט שעולה 32 שקלים מדובר במנה שמגיעה בצלוחית בגודל של מרקית קטנה יש שם עגבניה מלפפון כמה זיתים ו4 חתיכות של גבינת פאטה המנה מגיעה גם עם לחמניה וחמאת שום - המחיר מאד מוגזם ויקר מנה ממש דוגמית לא להזמין ראו הוזהרתם...

עוד פרטים
הוספת תגובה
David Camchy - תמונה
David Camchy 3 ביקורות
4.7
18/04/06

ענק!!!באמצע חול המועד בחרנו לסעוד במסעדה הזו ששמה יצא למרחקים.אורי, בעל הבית קיבל אותנו בחמימות ובמקצועיות הדריך ועזר לנו לבחור ארוחת טעימות.כל מנה הייתה מופלאה ותחושה נהדרת של טעמים... בפה.השירות היה מהיר ומקצועי.המחיר אמנם יקר אך שווה!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
דורית - תמונה
דורית 5 ביקורות
4.7
05/02/06

אין מילים. האוכל עם מרקם שנשאר בפה יומיים. כל מנה משובחת. ההשקעה בתפאורה ובקירות כל כך שולית כי המנות שיוצאות מהמטבח הקטן הזה זה מה שחשוב. משובח משובח משובח...

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
3 ביקורות
4.3
31/01/06

ה-מסעדה בה' הידיעה.הכל טעים, מוקפד ומאוד מקצועי.כל המנות שטעמתי היו מדהימות.עם זאת, אנשים עם קיבה קטנה צריכים לחשב היטב כמה חצאי מנות הם יכולים להזמין.בסופו של דבר, תענוג צרוף ולא... זול.מומלץ להוסיף איזה תמונה או שתיים על הקירות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
דורית  - תמונה
דורית 2 ביקורות
4.7
22/01/06

אורי בורי - פעם שנייה שלי במקום - הנאה צרופה מכל המנות שנטעמו עד כה - שרימפס קריאולי; שרימפס בשמנת וגבינת גורגונזולה; דג בחלב קוקוס; דג ברוטב עגבניות, שום, ג'ינגר ובצל ירוק. בין חצאי... המנות שהזמנו קיבלנו סורבה אניס ומרציפן - שילוב מפתיע ומנצח. אכזבה יחידה - טראפלס השוקולד לא היו מוצלחים במיוחד, אכזבה קשה לחובבת שוקולד כמוני. הערה: ניתן קצת לרענן את הקירות בעזרת תמונות אותנטיות המתאימות לרוח המקום.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
11/12/05

הנאה מרובה מן המטעמים הנפלאים - גורמה אמיתי. שרות נפלא וסימפטי. אכילה ולצידה חוויה. המקום מלא באווירה נעימה ובריחות עסיסיים. מידי פעם אני מבקרת ורמת האוכל רק עולה ועולה, הידד לאורי בורי... הגדול. מומלץ ביותר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
4 ביקורות
4.7
15/10/05

מסעדה מעולה! שווה לנסוע עד לעכו ולהנות. אם באים בזוג, מומלץ לנסות את מנת הטעימות שלהם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
3 ביקורות
4.7
12/09/05

גילינו את המסעדה במקרה לפני ארבע שנים. אחת התגליות המ-ו-צ-ל-ח-ו-ת !!! בחיינו (כן,כן), האוכל מדהים, השירות נהדר ואורי חביב ביותר ואיכפתי להפליא. מאז אנחנו מגיעים פעם בשנה לחגוג את יום... השנה באורי-בורי בלי לעשות חשבון (מומלץ להגיע עם מכנסיים עם גומי שלא לוחצות...). אנחנו מזמינים בכל שנה את ארוחת הטעימות ומופתעים כל פעם מחדש מהגיוון, הניחוחות והטעמים המופלאים. בקיצור, מומלץ מאוד. אחת המסעדות הטובות בארץ. הערה אחת יש לי, בכל זאת.. - הצטערנו מאוד שהורדתם מן התפריט את סלט התרד עם הפירות, אנא, קחו זאת לתשומת ליבכם. המון תודה, על הכל. תצפו לנו גם בשנה הבאה.

עוד פרטים
הוספת תגובה