נגישות
נגישות

אורי בורי ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

3.5
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
3.5
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

211 ביקורות וחוות דעת על אורי בורי

עמיר - תמונה
עמיר מבקר מתחיל
במילה אחת - טטטטעיייים!
4.3
13/08/21

ארוחת הטעימות באופי בורי היא חוויה קולינרית מומלצצת.

עוד פרטים
הוספת תגובה
michal.wermuth - תמונה
michal.wermuth 4 ביקורות
מסעדת מאכלי הים הכי טובה בצפון
5.0
05/08/21

אנחנו לקוחות כבר שנים. שומרים על הרמה. למי שלא היה מצפה חווייה נהדרת

עוד פרטים
הוספת תגובה
מיטל מ - תמונה
מיטל מ 37 ביקורות
טעים ברמות
5.0
07/07/21

הייתי פה ליום ההולדת לפני שנה. פשוט טעים! אפשר (וזה מה שעשיתי) לקחת חצאי מנות... כך שאכלתי שני חצאי מנות ויצא מגוון... ליקקתי את האצבעות... הכנאפה שלהם... כנאפה פיסטוק.....אסור... לפספס!!! הכי טעים בעולם! ממש ממש מומלץ.

עוד פרטים
הוספת תגובה
משה - תמונה
משה 273 ביקורות
מתחת לכל ביקורת
2.0
16/04/21

היינו היום במסעדה ובאנו במיוחד. השירות של המלצר היה מתנשא מהרגע הראשון שהגענו למסעדה. "בהמלצתו" לקחנו מנה ראשונה וכן שני חצאי מנות דג. מנות הדג היו טעימות אך קטנות מאוד. יצאנו... רעבים!! אין הצדקה למחיר בהשוואה לתמורה. אף אחד לא ניגש אלינו ולא שאל אותנו כלום. בסוף הביאו תפריט קינוחים וכמובן גם פה אף אחד לא ניגש אלינו. כשהבנו שאין עם מי לדבר כמובן קמנו שילמנו והלכנו לא לפני שאותו מלצר בחוצפתו עוד אומר לנו "איך תרצו לשלם את השירות במזומן או באשראי". פשוט בדיחה ותעודת עניות למקום. אנו יושבים בהמון מסעדות כולל במסעדות גורמה ומעולם לא נתקלנו ביחס מחפיר שכזה ובמנות כאלו עלובות ובמחירים בשמיים. לא נשוב זה בטוח

עוד פרטים
הוספת תגובה
meytal - תמונה
meytal 2 ביקורות
מושלם מושלם מושלם
5.0
16/03/21

מנות מושלמות, טעימות, מיוחדות. מלצרים אדיבים, נחמדים , שולטים במרכיבי המנות. לקחנו את מנת הטעימות והן היו מעל ומעבר למושלם. נשוב במיוחד למסעדה! תודה רבה על האירוח והאוכל הטעים פלוס פלוס...

עוד פרטים
הוספת תגובה
yasminabir - תמונה
yasminabir מבקר מתחיל
חוויה יוצאת מן הכלל
4.8
24/08/20

כשהגענו למסעדה שקלנו לקחת את המנות הרגילות מהתפריט, אבל בהמלצת שחר, המלצר החביב שלנו, הלכנו על ארוחת הטעימות. התחלנו עם ספלוני מרק פטריות מעולה וברוסקטה נפלאה עם מוסר מעושן וקרם חציל... שרוף. לאחר מכן קיבלנו סביב, סשימי סלמון ומושט מקורמל. תענוג. אחרי כן קיבלנו מרק פירות ים מצויין. בסוף קיבלנו שרימפס בחמאה לימון ומעורב פירות ים שגם כן היו מעולים. קינחנו בכנאפה מצוינת ויצאנו מהמסעדה שבעים ומרוצים. ממליצים בחום על המסעדה ועל ארוחת הטעימות - חוויה שאסור לפספס!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Ofer - תמונה
Ofer 26 ביקורות
מסעדת הדגים הכי טובה בארץ!!!
4.0
19/08/20

אכלנו מספר פעמים באורי בורי, האוכל פשוט מדהים! כל מנה יותר טובה מהשנייה. יש אופציה לארוחת טעימות ויש אופציה לקחת מכל מנה בתפריט- חצי מהכמות ולשלם פחות במחיר. זה קונספט מעולה כי ככה ניתן... לטעום הרבה יותר מנות- ובהחלט יש מה לטעום. אני יכול להמשיך לפרט על המנות, אבל באמת שכל מילה נוספת מיותרת! השירות לא תמיד הכי טוב בעולם ולפעמים יש קצת בעיה של מקום אבל הכל מתגמד לעומת האוכל המדהים שיש למקום להציע! שווה ביותר!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
דורון עד - תמונה
דורון עד 5 ביקורות
מצויין
5.0
15/08/20

ראינו את אורי בטלויסיה השבוע והגענו במיוחד מירושלים ראשית המסעדה והאוכל מדהימים אורי איש נעים הליכות, שווה, מומלץ ביותר, המלצרים אדיבים ביותר, מזכיר את גל ששירת אותנו

עוד פרטים
הוספת תגובה
orieitan - תמונה
orieitan 2 ביקורות
מאוד נהנינו מהאוכל ומהשירות
4.8
11/08/20

המלצר הציע לנו להזמין 2 חצאי מנות עיקריות כל אחד על מנת שנוכל לחוות יותר טעמים בארוחה הזוגית שלנו. הרעיון היה מוצלח ונהנינו מכל אחת מהמנות העיקריות (4 סוגי דגים) מהראשונות (תמנון וסלט)... ומהקינוח (כנאפה עם גלידת ורדים וגלידת הל). בתמונות ניתן לראות 2 חצאי מנות מתוך הארוחה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
ניצה - תמונה
ניצה 4 ביקורות
היה בעיקר חריף ומלוח מידי....
3.8
21/12/19

ביום רביעי בקרתי שוב במסעדה אחרי היעדרות וגעגועים של 8 שנים בדיוק. דבר לא השתנה. הזמנתי למנה ראשונה מרק פירות ים (בקערית), היה נפלא וחריף כמו שאני אוהבת...תהיתי מדוע המלצר לא הזהיר... אותי שהמרק חריף, ואין ציון בנושא זה בתפריט המודפס. למזלי - כך בדיוק אני אוהבת מרק פירות ים. הערתי בנימוס ובחיוך למלצר, שכדאי ואף רצוי להזהיר סועדים מראש, שכן לא כולם אוהבים מרק חריף. למנה העיקרית הזמנתי פירות ים על מצע של פתיתים ואפונת שלג. מיד עם "הביס" הראשון הבנתי שלצערי "נפלתי" חזק. המנה היתה כל כך מלוחה-חריפה, שבקושי רב ניתן היה לאוכלה. בעזרת המים סיימתי, כשהשפתיים שלי נותרו צרובות למשך כל אותו היום. כן, הייתי צריכה להחזיר את המנה למטבח. התביישתי. זאת שגיאה. כנראה שהטבח מאוהב...מאד...כך נהוג לומר על טבח שממליח באופן מוגזם אוכל. גם הלחמניה החמה, ואפילו החמאה היו ממולחים יתר על המידה. התאכזבתי, כי היו לי זכרונות נהדרים מ-8 שנים קודם לכן. אני שמחה שהטבח מאוהב...אבל רחמנות עלינו הסועדים...מדוע כל כך מלוח??? ומדוע אינכם מזהירים שמנות חריפות?

עוד פרטים
הוספת תגובה