נגישות
נגישות

מאנטה ריי ביקורות וחוות דעת - עמוד 3

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
3.5
אווירה
3.5
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

207 ביקורות וחוות דעת על מאנטה ריי

YN - תמונה
YN 6 ביקורות
שורה תחתונה חווית שירות רעה מאוד לוקיישן מעולה אוכל סביר ומחיר גבוה. לא אחזור בקרוב.
2.8
26/03/18

הרבה זמן חיכיתי להזדמנות לאכול במנטה ריי. והיום יצא. הזמנתי מקום והגעתי 10 דק לפני הזמן. המתנתי כרבע שעה עד שהשולחן שלי היה מוכן (פנוי אבל סתם לא ערוך...) בזמן הזה 3 שולחנות שהגיעו אחרי... כבר נכנסו - לא נורא. ישבתי בשמש מול הים היה לי כיף והמתנתי לחבר שיגיע. לקח למלצר כעשרים דק לשאול אם אני רוצה לשתות משהו ועוד 7 דק להביא לי כוס מים. לא נורא היה לי כיף. לאחר שהיבר הגיע חכינו 20 דק נוספות ותפסנו בכוח את המלצר כדי שיקח הזמנה. הוא היה לחוץ מאוד ומיהר לשולחן אחר אבל הקדיש לנו 3 דק ולקח הזמנה. רוב הזמן היה כשדיברנו על אחד הקוקטיילים שמוגשים בקראף ביקשנו לא מתוק והוא הבטיח להתאים את הקוקטייל. וברח. בנתיים עדיין היה לי כיף. 4 דק אחכ מגיע מלצר המשקאות עם קראף והקוקטייל - כששאלנו האם שינה אותו כמו שביקשנו - אמר שלא כי אי אפשר לשנות קוקטיילים. זה היה ממש מרגיז ועכשיו נאלצנו להזמין משקה אחר. לא ברור למה המלצר לא יכוח היה להסביר את זה מראש. הזמנו מזאטים - היו יקרים (25 שקלים לצלוחית קטנה) ולא מאוד מוצלחים - חבל. עכשיו כבר פחות היה לי כיף. המנות העקריות הגיעו בזמן סביר והיו מכובדות מבחינת גודלן וסבירות בטעמן - פילה דניס עשוי היטב אבל לא ממש טעים או מיוחד. שורה תחתונה חווית שירות רעה מאוד לוקיישן מעולה אוכל סביר ומחיר גבוה. לא אחזור בקרוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
שירלי פופילסקי - תמונה
שירלי פופילסקי 349 ביקורות
טעים, אווירת חוף, קצת יקר
4.3
03/11/17

היינו במסעדה עם אחותי וחברותיה ליום הולדתה, אכלתי מנת ביצה רכה שזה כולל ביצה עלומה, עלי מרווה, יוגורט וקוביות לחם קלוי. בנוסף קיבלנו לחמים ומטבלים, ריבות, חלווה, טחינה, גבינה לבנה (כמו... המשולשים) וחמאה וקאפקייק של המסעדה. מיץ אשכוליות עם נגיעה אלכוהולית וקרח - נחמד. המנה הייתה טעימה ומעוצבת יפה אבל לצערי חצי ממנה היה רק עלי מרווה שזה כנראה יותר לקישוט כי זה לא טעים. הקינוח הטרופי היה מצוין, מעוצב יפה, טעים. המלצריות לצערי היו קצת אדישות אבל המלצרית שלנו ספציפית הייתה חביבה. מבחינת המחיר, יקר כמו בכל בית קפה בישראל, אדרבא שהמקום נמצא על חוף תל אביב. מה שמצד אחד עושה אווירה טובה (בייחוד בצהריים שאפשר אחר כך לטבול בים) ומצד שני, מייקר את עלות המנות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אייל - תמונה
אייל 2 ביקורות
מקום מנצח!
5.0
29/08/17

מנטה ריי היא מסעדת הבית שלנו! בכל הביקורים לאורך השנים אנו נהנים מהשירות, מהנוף של הים, מהאוירה והאירוח - אבל בעיקר מהמנות! פלטת המאזטים עשירה ומגוונת. תמיד מעניינת עם מבחר גדול שפרוס... לך מול העיניים! הלחם מעולה, טרי וחם. המנות מדוייקות, טעימות, נצחיות - שילובים מנצחים. לא זול, אבל שווה! כל הגעה למסעדה - בשבילנו זו חגיגה (גם אם אין תאריך מיוחד לציין...) חביב ועמרם טמיר

עוד פרטים
הוספת תגובה
Nurit - תמונה
Nurit 11 ביקורות
מסעדה נהדרת!
4.8
13/08/17

מסעדה נהדרת, קיימת הרבה שנים ותמיד שומרת על רמה מאד גבוהה! אחת המסעדות היותר אהובות עלי בתל אביב, לכל ארוחה, בוקר צהריים או ערב.. האוכל מעולה! אני אוהבת את האוירה והנוף כמובן מנצח! בכל... עונה. מחיר המנות לא זול, יש לקחת את זאת בחשבון, ולתכנן בהתאם. מומלץ לארוע משפחתי/חברתי או לבילוי רומנטי. מומלץ בכל מקרה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Sola  - תמונה
Sola מבקר מתחיל
מאכזבת מכל הבחינות. מחיר מופרז לארוחה סתמיץ
1.3
15/05/17

בשבת חגגתי יומולדת עם משפחתי 8 איש. כמי שמכירה את המסעדה שנים ברצוני לומר שהחוויה היתה מאכזבת מכל בחינה. האוכל הדרדר פלאים. המנות צומצמו בגודלו והמבחר דל השרות לא קשוב ולא שרותי. אי... תשומת לב גם מצד האחראי. והמחיר הפנים. השרותים לא מתוחזקים. והמחיר יקר להפליא אם החוויה היתה שווה ניחא. אבל ממש ממש לא!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של Ester
Ester
04/06/2017
מסכימה ב100% חוויתי את אותו דבר לפני 4 שבועות
miri5092 - תמונה
miri5092 מבקר מתחיל
ארוחה יקרה ומאכזבת
2.5
15/05/17

התארחנו במסעדה 5 חברות, לאחר שהזמנו מקום מראש.הישיבה צפופה וצמודה מאוד! לשולחנות השכנים דבר שגרם לנו ובעיקר למלצרים אי נוחות בולטת.במהלך הגשת המשקאות שפכה המלצרית את כוס הבירה עלי.... נרטבתי מהכתף עד הסנדל.ה"טיפול" היה הגשת מטליות לחות ותו לא!במהלך ההזמנה האיץ בנו המלצר כאילו אין מחר.המנות היו טעימות אך לא יותר מזה! בעת הגעת החשבון הבנו שגם פה לא היתה כלל התיחסות לאירוע האומלל. משהערנו את תשומת לב ה"מנהלת" קבלנו פיצוי של קינוח.... בהתחשב במחירים הגבוהים ובציפיות מהמסעדה, נחלנו אכזבה ! למרות שאין זו הפעם הראשונה שלנו במסעדה היא תהיה האחרונה ללא ספק!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Adina - תמונה
Adina 9 ביקורות
נעים , טעים ויקר
4.3
15/04/17

מנות עיקריות טעימות, כך גם המזאטים (מנות ראשונות), שירות מצויין, אוירה נעימה ומראה הים מהמסעדה נפלא. המחיר - יקר. בכל זאת, ממליצים!

עוד פרטים
הוספת תגובה
מיכל - תמונה
מיכל 61 ביקורות
ארוחת הבוקר הכי טרייה שאכלתי בארץ
4.5
25/02/17

המקום הזה ידוע בעיקר כמסעדה של מאכלי ים ופחות כמקום של ארוחות בוקר שהן דווקא מעולות. ארוחות הבוקר לדעתי הרבה יותר מיוחדות מאשר במקומות אחרים כי לכל מנה מוסיפים איזשהו טוויסט לגיוון... למשל: סלסלת מאפים שנאפו באותו בוקר, סלט עגבניות טריות ברוטב מעניין שלא יצא לי לטעום באף מקום אחר. יש מבחר של מנות שונות, השירות מצויין והאוירה החגיגית מורגשת אפילו בבוקר, בייחוד עם הנוף לים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
SIVAN - תמונה
SIVAN 45 ביקורות
ממקום נחמד ויפה
3.8
23/01/17

אכלתי עם חברה במסעדה בערב ייום חמישי, האמת שהתחלנו מנות ראשונות ממש טעימות ושבענו אז עברנו ישר לקינוח.. הקינוחים היו לא מיוחדים במיוחד ובכל זאת היה טעים.. אווירה כייפית, המנות פתיחה... מומלצות וטעימות בהחלט מקום שאחזור אליו..

עוד פרטים
הוספת תגובה
Roni - תמונה
Roni מבקר מתחיל
אוכל הוא רק חלק מהחוויה. מה ערך לאוכל טוב במקום בו ביריונות מקבלת יתרון?! ואין ערך להבטחה?
2.5
31/12/16

הזמנו שבוע מראש לאירוע מיוחד. 3 ימי הולדת ואורחת מחו"ל שנראו כמו סיבה טובה לחגוג פעם ראשונה (וסביר שגם אחרונה) במנטה ריי. נכנסנו, הצביעו על שולחן שמיד יסדרו לנו, שהתפנה וביקשו שנתמין.... עוד אנו ממתינים בסבלנות נכנס אחרינו (!) זוג, ובתקיפות הסביר למארחת שהוא מעוניין בדיוק בשולחן שמכינים עבורינו. המארחת הצביעה עלינו ואמרה שהוא מיועד עבורינו אבל הזוג בביריונות הודיע שזה עבורם והלכו והתיישבו שם ומשום מקום צצו בזריזות כל בני משפחתם. המארחת לא הגיבה וכשהבעתי את מחאתי (אפילו האורחת שלא מבינה טוב עברית הבינה היטב מה קורה) נזפה בי ואמרה 'לא נורא תקבלו שולחן אחר, שני שולחנות משם אותו דבר, תחכו עוד קצת ונדאג לפצות ולפנק אתכם'. הושיבו אותנו בשולחן בצד, ליד הדלת (בה מידי פעם נכנסים ויוצאים). בצידו האחד כשצריך לצאת לשירותים מקימים את כל השורה. הנוף מצד זה היה לחנייה ולא לים. ביקשתי לראות את המנהלת, הגיעה צעירה (לא נראתה 'המנהלת') אמרה שאני מאוד צודקת (הפתעה) היא מצטערת ויפצו אותנו...הפיצוי היה בדמות סנגריה (אולי...), הפינוק אולי היה השירות הטוב (שמימלא היה מצופה). והאוכל אתם שואלים או שואלות? מי אכפת האוכל אחרי פתיחה שכזו!? לחגוג במפח נפש צפיפות ועצבים?? האוכל, אגב, חלקו היה מצויין וחלקו הרבה פחות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של תגובת בית העסק
תגובת בית העסק
03/01/2017
שלום, מאוכזבים שאיכזבנו, נשמח לדבר טלפונית ולתקן את הרושם, תוכלי השאיר מייל או נייד בתגובה? תודה